25 februarie 2013

Whoaaaa.


Uh, fuck.
Drăguț început, hă?:))

Deeeeeci, vinerea trecută a fost ziua lu' diriga și bineînțeles, deșteptăciunea de șefa clasei ne-a împământat pe toți în fața clasei cu câte o floare (adusă de noi, normal) și a pus o melodie d-aia de crezi c-a mierlit-o cineva și hai să-i cântăm la mulți ani.
Bine măcar că n-am mai dat test:))

Așaaa, voi ce mai faceți? Ce mai citiți?
Eu vroiam să mă apuc ori de The Iron Fey ori să termin Paranormal, ori să termin Fetele Gallagher#5, oriii să citesc The Grimm Diaries Prequel/ Prințul Mecanic.
Și totuși, n-am s-o fac pe nici una. Mi-a venit inspirațiunea de scris, parcă.

Așa că fuuuug până n-o pierd:))
Mai nou TBL are și feisbuci și aici primul capitol din Bloodlines tradus. 
*Richelle's fans will be happy*

Bye:*



6 comentarii:

  1. Uau. Ce ai mai scris Vero! :-w
    Spor la scris! >:D< Am chef de citit ceva..

    RăspundețiȘtergere
  2. Idem Anca :)) chiar mă gândeam că faci vreo postare kilometrică :)) Mă faci de râs :-w Urât :))

    hai scrie acolo de Willişor :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. ai o nominalizare : http://imaginationfactoryy.wordpress.com/2013/02/25/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca & Adry: Pai vroiati sa-mi pierd inspiratiunea? Ia ca se duce naibii tot Wilisoru' vostru daca ma enervati:)) Daca imi pierdeam ideea?! Of, Doamne, nu se mai intelege omu' cu voi:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Saluuut! Te invit la un concurs...primul meu concurs [in parteneriat cu blogul Stuff for Soul]! Sper macar sa`ti 'arunci un ochi' sa vezi despre ce e vorba:D
    Merci! http://allexa-young.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. PRINŢUL MECANIC! PRINŢUL MECANIC!
    Eh, măcar ce ai scris tu e mai drăguţ decât ce am postat eu, adică nimic :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥