8 februarie 2013

Ur love!



With ur love!!!
Oh, my, oh, my! Ce mai faceţi scumpii mei ?! 
Doamne cât am putut să vă duc doru' :o3
Îmi pare rău pentru faptul că lipsesc de aici atât de des, dar damm it, BAC'ul ăsta e buclucaş rău de tot!
Mai am de trăit până luni, pentru că, dang it!, o să ne afişeze rezultatele la măreţele simulări :o3
Aşa lume crudă ...:(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

La naiba, de când am început să lipsesc mi-au venit atâtea idei şi, Doamne!, am realizat că în curând se împlineşte un an de bloggăreală!! o.O Ăsta da şoc! :))
Aşa că din luna Iubirii până în luna Mărţişorului o să aveţi parte de surprize, surprize *fără Andreea Marin*!
Ieri aţi aflat că Vero este noua membră a echipei imbatabile din spatele 'Noi si un blog'. Yeap! Am schimbat şi titulul pentru că, na! :)), nu mai suntem 2 demult. Ba chiar încă de la început am fost doar eu, apoi bloguşoru a început să crească ... dar damm nu mă apuc să fac acuma istoricu' :)) Dacă îl fac de acuma, la aniversare ce o să vă mai spun ?! Aşa că revenind, noua membră a echipei este Vero şi sper să o adoraţi la fel de mult ca şi mine. Este o ţăcănită şi jumătate *ca mine şi Rose*.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Că veni vorba de schimbări şi stupize, trebuie să vă întreb dacă vă place noul design ?! :o3
Sper că da! Mie îmi inspiră a mărţişor! :)) Şi chestii hand-made şiiii dulcegării adorabilicioase!
O să vedeţi în zilele ce urmează că o să mai apară şi ceva păginuţe pe acolo pe sus la care să vă benoclaţi cu ardoare!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trebuie să vă reamintesc că pe data de 13 vom face o postare pentru QnA *click pe pagină/ poză pentru detalii* şi vă voi pune la curent cu noutăţile şi acolo!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trebuie să mă ţin de promisiunea de a veni cu recenziile alea odată şi odată:
- Shadow Falls 2- Trezită în zori de zi de C.C.Hunter
- Jurnalele Vampirilor 8- Fantoma de L.J.Smith
- Blink Once de Cylin Busby
- şiiii plus-minus recenzia la prima parte a primului volum din seria 
Vampirii din Morganville *pe care o iubesc, deja!* deşi, parcă mai bine aş face o recenzie la tot volumul, ceea ce înseamnă că o să mai aşteptăm ceva la ea :o3 

Oh, o! o.O Mi-am adus aminte că am promis o chestie persuasivă despre AHS Asylum -.- 
Dang nab it! *aşa am auzit eu că înjură britanicii, dar nu ştiu dacă aşa se scrie >.<*


Ouhmmmmm... şi v-am spus cumva că am dat deja gata primul sezon din BTR şi cam 11 episoade din cel de-al doilea sezon şi crăp de BTR ?! :)) 
Normal că mi-am adus aminte că mai am încă vreo 3 sezoane din X-men Evolution, şi de astăzi mă trec la dezintoxicare de BTR *it huuuurts so bad :'(*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cred că vă era dor de un poooost atât de random :)).
Wellll, hell yea! It's weekend, so let's party like BTR dooo we dooo!!
Cred că v-am pupicit!
Am fugit să fac vreo tâmpenie!
Mi-era aşa un dor de voi :o3

Y'all take care!!

*cine nu ştia de noul videoclip P!nk se poate delecta! Enjoy!*
*ps: încercaţi să ascultaţi melodia, fără să vă uitaţi la ea, şi să ghiciţi cine'i tipu' care cântă cu Pink! :)) Dacă vă prindeţi, fără să trişaţi, să îmi spuneţi! :)) Eu m-am prins după ce am ascultat piesa de vreo 2-3 ori, înainte să fie cu videoclipu' lansat! kisses*


XoXo,
Adry ♥



10 comentarii:

  1. Oh gosh , deci ador noul aspect ! Prima data cand l-am vazut am fost like what the f*ck is this blog , I've never seen it before ! Apoi //facepalm am simtit mirosul ala de tacaneala concentrata a la Adry XD !
    La multi ani , in caz ca nu voi avea timp mai tarziu ;) !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mary Alice: God, ce bine e să fiu înapoi! :)) Mi-era dor de tine şi de personalitatea taaaa :o3 Îmi place 'ţăcăneala concentrată a la Adry' :)) :*:* înseamnă ceva să ştiu că mă recunoaşte lumea după scris! :)) mersi, scumpa mea!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adry Si mieee mi-a fost dor :*:* !!! Cat ma bucur ca te-ai intos XD *sending ANOTHER virtual hug*

    RăspundețiȘtergere
  4. Când am intrat pe blog mă gândeam că bunul Dumnezeu m-a trimis pe altă minunăție de blogușor. :)) Și când colo, naa, era tot blogul lui Adry. Mie mi se pare drăguțel. :o3 Îmi aduce aminte de niște pisici, nu știu de ce :))
    Succes la simulări. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain aspectul :X
    Heheee...eu am ascultat melodia prima data acum cateva saptamani la un fel de concert al lu` P!NK pe U...sisisi nu mi`a venit sa cred ca Nate canta asaaa dragut [ mie nu`mi prea placeau tipii de la Fun :P]
    Succes la scoala! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mary Alice: e bine să fiu din nou în blogosferă! virtual hug right back at you! :*:*

    @Alexandra C: eh da :)) mă bucur că-ţi place! mersi! sper să fie nişte rezultate mai bune :)) şi la alea din aprilie o să-i rup!! :)) kisses

    @Allexa: mersii :* tipu' de la Fun e cam cute, dar na :)) îmi place cum sună în duet cu Pink! mersi la fel, scumpo! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, vă place părul meu verde? :)) Adry e o artistăăăăă :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vero: nuuu te lua de viziunea mea!! :)) back off, sister! :)) :*:* dacă te-ai uita la Victorious ai şti de ce am ales-o pe Jade pentru tine! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. un blog foarte simpatic. i like it.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @G: mulţumesc :) mă bucur că-ţi place! :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥