14 februarie 2013

That time of February




Bun venit în luna dragostei!
Acea perioadă minunată a anului în care unicornii trag pârţuri curcubeice şi îngeraşii umblă în popoul gol pe norişori din vată de zahăr, iar şeful lor, mister bebe-boss Cupidon se joacă cu o armă letală, o anume săgeată, menită să-i facă pe oameni să simtă fiorii reci sau calzi ai iubirii.

Damn, am greşit ideea de bază! :)) Astăzi este Valentine's Day *cât a mai rămas* şi toată lumea avea flori prin mână, o mulţime de tipe au primit trandafiri adorabilicioşi, ciocolată şi alte cadouri. Iar eu.. eu priveam ca tuta şi spuneam  'Ooooo, ce dulceeeee :o3'. Dang that rabbit! :)) Ciudat e să fii singur de Ziua Îndrăgostiţilor, dar *vorba reclamei de la tic-tac*: mai bine singur de Ziua Îndrăgostiţilor decât îndrăgostit de Ziua Singuraticilor!
Aşa că Raise your glass if you are lonely as hell!



Dacă tot e sărbătoarea magică a iubirii, zic să vă fac şi eu o stupiză şi..


Pentru noi, cele care ne ferim de Cupidon *sau el de noi, ca să fiu sinceră* spun că e vremea să ne facem fericirea cu mâna noastră! Zic să ne dăm frâu liber imaginaţiei şi să ne întrecem care e mai nebună *de iubire* pentru scumpul şi adorabilul nostru crush! Zic să strigăm în gura mare: 'Pe el îl ador şi-l vreau de soţ! Şi totul a început la prima întâlnire..'! Exact aşa!

Şi da, fac un giveaway cu o carte tare apreciată de toată lumea pentru frumoasa poveste din spatele aparenţelor, pentru povestea incredibilă de dragoste, pentru incredibila autoare care mi-a furat inima şi mi-a făcut-o să tresalte, pentru lecţia pe care m-a învăţat..

Changing my wardrobe de Deb Hanrahan (recenzie aici )



Acesta este premiul meu pus la bătaie pentru voi, iubibilele mele fangirl'iste!
Două *doar e cifra magică* vor fi câştigătoarele acestui minunat volum!

Zic acuma să vă explic ce şi cum.
Foarte simplu!

Regulă obligatorie: urmăreşte prin GFC 'Noi şi un blog'
*trebuie să îmi măresc şi eu cumva armata, no? :o3*

Cerinţă:  O compunere (scrisă cu Times New Roman, de tip 12) despre tine şi crush'ul tău (TREBUIE şi numele lui) la prima întâlnire sau la o întâlnire. Compunerea să aibe între 1 şi 3 pagini!! Atât!! Vreau să mă daţi pe spate cu imaginaţia voastră nebună. Vreau să văd de ce sunteţi în stare! 

Pentru cei care nu se pricep la proză, accept şi poezii *aceleaşi indicaţii legate de redactare* cu aceeaşi temă.

 *Vă puteţi înscrie şi cu 2 creaţii! *

Nu uitaţi! Trebuie să aibe numele vostru şi al crush'ului în compoziţie! Aşa că, fie că este vorba de iubirea voastră nemărginită pentru Evan Peters *cough, Rose, cough* sau sunteţi înnebunite după Jace-heartbreaker'ul-Wayland *coug, Rose, cough* ori poate vreun actor care v-a furat inimioara, de exemplu Douglas Booth *cough, Iru, cough* oriiiii poate vreun cântăreţ care să vă fi luat minţile, de pildă Ed Sheeran, aici şi acum este timpul să daţi totul pe faţă!
*desigur, poate avem şi băieţi care vor participa şi avem o grămadă de fete superbe şi charismatice!!*





Data concursului:
14 februarie- 24 februarie.
Câştigătoarele vor fi anunţate de 1 martie.

Acestea vor fi alese pe baza originalităţii şi a dozei considerabile de romantism sau nebunie *fiecare după caz*. În cazul în care nu mă pot decide, voi recurge ori la un ajutor din exterior ori la Mama Soartă -tragere de bileţele-! 

Unde trimiteţi compunerile:
Pe adresa de mail a blogului:
noi2siunblog@gmail.com *atenţie la adresă!!*

Mailul vreau să fie cu subiectul : February Crush Giveaway.
Înăuntrul mailului trebuie să fie numele vostru *numele mic şi iniţiala numelui de famili* 
şi numele de GFC!

Dacă aveţi întrebări ştiţi unde mă găsiţi!
Sper să vă facă cu ochiul acest concurs şi puteţi să duceţi vestea mai departe 
*dacă nu vă e frică de puţină competiţie :o3*

Aşa că:

Mul noroc! Fie ca inspiraţia şi nebunia voastră iubirea voastră nemărginită pentru acel cineva special să vă ghideze şi să vă aducă premiul cel mult dorit!

V-am lăsat să plutuţi pe aripile extazului şi a fericirii!

ps: imaginea de mai jos este pentru a-l privi pe iubibilul meu, iubibil *unul dintre cei mulţi!* şi să vă arăt cât de curdă poate fi uneori Mama Soartă :o3




XoXo,
Adry ♥

33 de comentarii:

  1. -Am facut o prostie.- Acum, dar chiar acum, n-am imaginatie. Si am lumina stinsa :)) Dar mi-ar face cu ochisorul acest concurs :D Hmmm, imagine that! Eu si Dimitri, Eu si Four, Eu si Adam Levine, eu si Robert Downey Jr (mda, e batranel, dar e adorabil :)) ) Am emotii deja :)) Am sa ma inscriu, trimit compunerica -scuze, m-au izbit dulcegariile taman azi- in curand. :D Multumim pentru concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu. Am. Nicio. Idee. o.O
    Adica, compunere romantica? =)) Pe ce lume traiesti Adry? O să meditez la asta maine la ora de cultura civica si poate ma inscriu :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Furelise: scumpo, double date e puţin pentru tine :)) Abia aştept! :*:* nu aveţi pentru ce să mulţumiţi! :)) e plăcerea mea :*:*

    @Anca: eh da :)) -.- la naiba, e februarie, deci trebuie o doză de romantism :o3 sper să te înscrii :o3 :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Doza de romantism? Sunt la fel de romantica precum o scandura azi. -_- Si toata luna! =)) Rahat!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: să te chinuie talentu'!!! :o3

    RăspundețiȘtergere
  6. "..unicornii trag pârţuri curcubeice şi îngeraşii umblă în popoul gol pe norişori din vată de zahăr.." asta e epic :))) !
    Uof,m-aş înscrie,dar stau aşaa prost cu imaginaţia în ultima vreme..Biologia e de vină..X_x.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bia I: mersiii :)) :* ouhhh :( te ruog :o3 măcar încearcă :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. Sounds good for me :) Poate,poate ! Vad daca am timp ca imaginatie parca este.

    RăspundețiȘtergere
  9. App, te invit si eu la un concurs la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Hogof: sper să poţi :) mersi de invitaţie, acuşica mă uit! kisses

    RăspundețiȘtergere
  11. Pot să fac două? Noo, da' n-am cum să aleg între Robert Sheehan și Will Herondale. Ar fi.. ar fi... heartbreaking :o3

    RăspundețiȘtergere
  12. @Alexandra C: sigur că da!! :)) *Doamne ajută că s-a înscris cineva!!*. Chiar acuma o să fac un update ca să pun şi chestia asta! :)) Spor la lucru!! Abia aştept să citesc :o3 Thanks că te înscrii şi many, many kisses

    RăspundețiȘtergere
  13. Stai măă că mă înscriu şi euu :) Acum o fac :D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Furelise: corectttt :o3 te-am scăpat din vedere :o3 deznădejdea îmi luase ochii :o3 abia aştept să văd ce scrii :*:* ştii că poţi să te înscrii cu 2, dacă îţi e greu de ales! :)) many, many kisses

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma-nscriu si eu! Ma-nscriu si eu! Haha, am o idee mica despre ce as putea scrie, dar inca nu stiu cu cine. Hmm.. am atatia. Benedict, Harry, Ed, Warner.. , Loki, Thor *cough* don't judge me *cough* ahh.. e greu!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Patriiiiiiii: you're f alive!!! credeam că te-a păpat şcoala :)) poţi să faci 2 compuneri, dacă te decizi într-un final la ceva băieţi :)) abia aştept să citesc!! kisses, my sweetie!

    RăspundețiȘtergere
  17. Auzi la eaaaa......... :)) Poate poate imi vine inspiartia :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Iru: hai mă Iruuu :o3 cum să nu-ţi vină ţie inspiraţia?! :)) te rog, mă bazez pe tine!! :)) many kisses

    RăspundețiȘtergere
  19. o sa scriu si eu.acum imi lacrimeaza ochii,cred ca am racit.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Nastya: oki doki :) mai e destul timp :) abia aştept să văd :) kisses

    RăspundețiȘtergere
  21. am trimis,sa-mi spui daca ai primit.;)

    RăspundețiȘtergere
  22. nu lua in considerare primul mail.sunt obosita si l-am trimis aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  23. Eram sigură că am comentat pe aici :)) Puf, o să fie concurenţă, dar o să fie distractiv. Diana Peters, mwhaha ♥

    RăspundețiȘtergere
  24. @Nastya Paun: dap, am primit. :) mersi de participare :*

    @Rose: maria ta ar face bine sa imi trimita compunerea :)) kisses

    RăspundețiȘtergere
  25. Culmea, am in minte ideea de compunere, as gasi usor cuvintele si probabil ca ar fi si interesant, dar nu prea ma fascineaza cartea, asa ca mai bine las pe altii sa participe care isi doresc cartea foarte mult. Mie imi place sa stiu ca cele mai multe carti ajung la oameni care le apreciaza la adevarata lor valoare :)
    Dar imi place ideea cu compunerea. Am o afinitate pt cuvinte si poate de-asta imi place aceasta idee, dar oricum ... Felicitari pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  26. @piticmic: mi pare rău să aud asta :o3 dar poate îţi pot oferi alt premiu *aşa cum altei fete îi dau ebook-ul :)*. mi-a plăcea să ajungem la o înţelegere şi să-ţi ofer şansa să participi :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Am trimis si compunerea a 2-a >:) Me evil :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Adry eu apreciez gandul tau, insa pot participa la alte concursuri :)
    Acum ca am dat de acest blog, o sa mai arunc cate un ochi cand am timp :)

    RăspundețiȘtergere
  29. as participa si eu :) daca iese ceva trimit si daca e o prostie o trimit si p'aia macar sa ai de ce rade :))

    RăspundețiȘtergere
  30. @Furelise: sigur că am primit! :)) e tare :*

    @piticmic: poate în martie o să vrei :*:* mersi :*:*

    @TheoRyaMarya: mersi :*:* abia aştept să văd!! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥