16 februarie 2013

Şocant..




Astăzi *şi ieri* am avut parte numai de şocuri! :))
Fraţilor, vă zic eu, e ceva în aer!! 


Doamne, deci să o luăm cu începutu':
aseară am terminat primu' volum din Vampirii din Morganville!
Pe lângă faptul că-mi bag unghia-n gât că n-am citit până acum.. e un final absolut sfâşâietor :o3
Am crezut că-mi cedează inima :o3
Şi acuma dacă-mi aduc aminte iar întru în mood'ul de legumă :o3 cred că mai durează până fac recenzia.. :o3

Apoi azi, m-a mâncat pe mine undeva să mă uit la Breaking Dawn 2 *doar aşa pentru că muream să văd o scenă şi eram happy că am găsit o variantă bună de văzut* şi ce credeţi ?! :))
Era iar să mor de inimă, ultima parte de film ţipam, mai mai plângeam şi nu aveam habar cum să opresc cumultul de sentimente.. dar totu' e bine când se termină cu bine.. măcar nu am bocit :)) *yay for me!*



Şiii tot azi, doar că de dimineaţă, m-am uitat la 'Prinţesa şi broscoiul' :o3 Mi-a plăcut la fel de mult ca şi prima dată când l-am văzut! 'Ceea ce vrei nu e neapărat şi ceea ce-ţi trebuie!' nu pot să-mi scot din cap ideea asta :) 
Povestea e foarte frumoasă, vă recomand filmul cu cel mai mare drag :) 

Ouhm... ce pot să mai spuuuun -.-
A da! Nu uitaţi că ne puteţi trimite întrebările voastre pentru QnA pe pagina destinată rubricii (click pe poza din dreapta blogului) şi, de asemenea, nu uitaţi de concursul de pe blog (again, click pe poza din dreapta blogului).

Abia aştept să văd întrebările şi compunerile voastre!!
Dacă cumva nu vă este ceva clar sau nu vă place ceva, chiar vă rog din tot sufletul să lăsaţi un comm sau să-mi daţi un mail pe adresa blogului (noi2siunblog@gmail.com).

V-am pupicit şi am fugit ori să mă uit la Nemo ori să mai scriu câte ceva printr-un caieţel de poveşti :o3


*când am auzit pe fundalul filmului melodia asta, mi-au dat lacrimile 
şi mi s-a făcut pielea de găină :)), just sayin'*
XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Casa de sticlă. o.O Vai, cât am țipat la finalul primului volum... și gândește-te că am terminat-o la școală! =)) Mda, nu am văzut BD2... nu am vrut! Prefer să fac într-o zi un maraton cu toate 5!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: cel mai bine le vezi pe toate 5 unu după altu ca să n-ai timp să crăpi :o3 :)) abia aştept să citesc vol 2 din Vampirii din Morganville! :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am uitat la ultimele 2 filme din Twilight. M-au plictisit asa de tare primele 3, in special al treilea incat nu am vrut sa ma uit. In schimb mi-au placut foarte mult cartile. :) Poate o sa ma uit si eu la ultimul film, fiindca partea a doua din ultima carte mi-a placut mult, desi am inteles ca au schimbat sfarsitul si de aceea nu m-a tentat sa ma uit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am plictisit rău la al treilea film din Twilight şi de atunci nu m-am mai uitat. *dar chestia asta poate fi încadrată la categoria 'Rose nu a văzut filme bune', că nu mă supăr :))*
    Pe mine m-au spoilerit colegele în legătură cu.. humm, toată seria VM, deci n-a mai avut aşa farmec :/ Dar tot mi-a plăcut mult ♥ Şi am văzut episodul 2 din Asylum, iar la Victorious am încercat să mă uit, dar nu l-am găsit subtitrat în română :C

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥