19 februarie 2013

Small talking




Yeap, cam aşa păţeşte toată lumea, no ?! :)) *aviz celor care se trezesc la ora 23.00 că au un referat pentru a doua zi :o3 -ca mine-* 
Noroc că era şi mama lângă mine şi nu mă lăsa să mă culc pe-o ureche :o3

Cel mai ciudat e şi când: 


No, no ?! :)) Am păţit asta de vreo câteva ori :o3

Yea, demuuuult nu am mai folosit gif'uri pe la mine prin postări o.O 
Dar să lăsăm asta la o parte :o3
Chiar nu mai are nimeni inspaţie să scrie o compunere fangirl'istă pentru February Crush Giveaway ?! :o3
Furelise mi-a trimis deja 2 :)) şi sunt al naibii de tari :o3

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
*că veni vorba de concursuri cu premii tari*
Pe blogul Loft with books este un concurs foarte simplu şi frumos cu un premiu mult prea tare o.O
Click and check it out!


Şi pe blogul Cărţi nemuritoare găsim un concurs la fel de uşor şi de simplu cu două premii romantice. 
Click and check!


 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
*şiii revenind la oile noastre*
Nu uitaţi că puteţi să ne trimiteţi întrebări pentru QnA pe păginuţa de AICI .
Chiar mă miră tare mult că nimeni nu a lăsat întrebări *de unde prima dată eraţi atât de încântaţi de rubrică :o3*, dar zic totuşi că mai e timp până pe 26 :)

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Trebuie să găsesc niţel timp ca să fac şi recenzia la 'Blink Once' *cred că v-am  exasperat deja*
şi să vin şi eu la zii cu recenziile :))
Poate chiar să fac şi 'Primele 100 de cuvinte' din Bone Dressing -.- Vedem cum stau cu organizarea :o3
*încep să cred c-avea dreptate mama când vroia să-mi confişte laptop'ul :))*

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Dar pentru că titlul spune SMALL talking.. ouhm zic să vă mai întreb şi pe voi de sănătate :)
Ce mai faceţi ?! Cum supravieţuiţi ?! Vă vine să credeţi că vine deja primăvara?!?!?!
Yay :o3 Abia aştept să vină acea zi din martie ca să vă fac o stupiză :o3 Doar aşa ca să sărbătorim ...
hai că iar mă iau cu vorba :))

*Doamne, iar am început să folosesc excesiv de multe emoticoane o.O*

V-am pupicit!! Am fugit să fac o planşă cu peşti o.O
Take care!!



XoXo,
Adry ♥


2 comentarii:

  1. Yaay! Adica, abia astept sa vina primavara...martisoare, cadouri, ziua mea...ah! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru share! Si eu vreau sa vina primavara ca sa port tricouri si sa cumpar flori ca sa miroasa frumos in casa, ai ales zambile! :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥