5 februarie 2013

Shit happens.

He-yaa! :3 Şi pe voi vă omoară şcoala? Ce întrebare. Normal că vă omoară -.-
Adry cam are o problemă de sănătate, deci pentru o perioadă nederminată va trebui să mă suportaţi :)) Între timp, să îi ţinem pumnii la şcoală, mai ales că mai sunt doar câteva luni până la Bac. Deeci, să căluţim împreună <3 Ce drăguţ sună, nu? Ar trebui să fie un serial pentru copii - Să căluţim cu Rose! *sunt foarte speriată de ce tastez în momentul ăsta :))*
Aşa, pentru începutul procesului de căluţire, vreau să vă întreb ce faceţi când sunteţi stresaţi. Eu caut în disperare ceva pe internet pentru asta şi nu găsesc mare lucru. Pe un site spun că trebuie să ai grijă cum mănânci, şi nu înţeleg ce legătură are salata de la prânz cu calmul meu. Mă rog, asta e ceea ce fac eu când vreau să scap de stres:
  • Ascult muzică. Mereu mama mă găseşte cufundată în playlist când intră în cameră.
  • Citesc, cu toate că nu prea am timp. Nu mai ştiu pe unde am citit că 4 minute de lectură elimină 70% din stres ^^
  • Stau pe marginea patului şi lovesc salteaua cu picioarele. E aşa drăguţă senzaţia :3
  • Am o minge din aia mică , care sare, ştiţi? Şi îmi place să mă joc cu ea prin casă :))
  • Mă uit la desene :o3 A început să îmi placă Cartoon Network mult mai mult decât o făceam când eram mică. Îmi plac Johny Bravo, Gumball, Tom şi Jerry, Ciudăţeni şi Vaca şi Puiul :))
  • Mă uit la filmuleţe cu City of Bones, făcute de fani - le ador, atâta timp cât nu e Jamie acolo.
Vedeţi ce zic? :)) Şi cine e acolo? Chiar Evan Peters *vă văd cum vă daţi ochii peste cap :))*
Oo, doamne. 00:22. Şi 1:14. Băiatu' lu mama :o3
Oookay. Voi ce faceţi ca să scăpaţi de stres? >:D<

7 comentarii:

  1. 5 luni de tortură mintală şi am terminat cu şcoala-clasa a opta.E muuuuuult de memorat şi învăţat şi lalala Vreau ca vacanţa aia de două luni să vină mai repede.O vreau.O vreau.O vreau.
    Şi le moi, ca să scape de stres, ascultă cât de mult îi permite timpul tadaaaaaam: Evanerscence.Amy Lee are o voce asghdgf şi am devenit dependentă de Bring me to live şi Hello. Aşa de goth...
    Xoxo Rose, şi fi rezistentă împotriva stresului! Doar câteva luni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai exact 136 de zile, numaratule-as! Asa, eu am o traditite, mi se trage de la Lena din A 16-a luna, desi nu imi e la inima cartea, scriu pe mana in fiecare zi cate zile au mai ramas pana la filmul COB si ma mai calmez, cand ajung la numere gen 210.. azi e 198 :) Aaa, si ma gandesc cum sa infiltrez o bomba in scoala sa arunc un anumit pitic roscat vopsit de gradina in aer :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma calmez cu The Wanted! Si The Pretty Reckless... si Evanescence, Kat Deluna, Demi Lovato si cam atat?! :-? Keep calm! Mai sunt doar 5 luni! Adica vor trece imediat. Mai ales daca vine primavara mai repede. oooh.. primavara! :x

    RăspundețiȘtergere
  4. 1.Oh , da , chiar ne omoara scoala . Sor-mea a trecut la etapa urmatoare la olimpiada deci va trebui s-o astept dupa scoala , colega mea de banca vrea sa mai stau dupa ore s-o ajut , toti profesorii vor sa ne dea test XC . N-am timp nici sa comentez .Viata , unde esti ?
    2.Imi place asa mult "sa calutim" . Suna atat de kawaii :3 !
    3.Eu cand sunt stresata nu prea fac nimic . Rezist stresului destul de bine , Dar cand vine o situatie mai stresanta decat de obicei (simulari , teze , mamutul de geografie) devian asa stresata incat nu mai pot sa fac nimic . Pur si simlu stau :| .

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohh,yeah,school fucks us . :)) Sorry for my vocabulary :))
    Sunt asaaa de obosita de la invatat x-x .
    Ar fi tare daca weekend-ul ar incepe de vineri >:) .
    Insanatosire grabnica si spor la invatat ! \^o^/

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa, Rose. Școala CHIAR ne omoară. Și daa, eu m-aș uita la serial. :))
    Păi. Ca să mă calmez, iau un caiet, un pix și fac praf caietul (la modul ciudat) adică pur și simplu omor săracul caiet, bag pixul în el și alte chestii din astea meschine. Altă chestie pe care o mai fac când sunt în pragul nebuniei e să citesc. Mă face să mă deconectez. Sau să vorbesc la telefon. Nimic nu e mai folositor decât 30 de minute de sporovăială pe teme tâmpite. (Bine, dacă vorbitul despre Evan Peters nu intră în categoria lucrurilor tâmpite, atunci înseamnă că am discuții... hm, de studiu. :> *Nu se menționeză exact al CUI studiu* )
    Și mă mai liniștește Three days Grace. <3 Succes la școală.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥