26 februarie 2013

Pro sau contra ?!




I'm bringin' sexy books back!
Yea' şi începând pe valurile melodiei vechi, antice şi drăguţe ale zeului lui  Justin Timberlake,
zic să vorbim despre Cărţi :) *am sunat tare superficială :))*


Ok, astăzi stăteam şi mă gândeam 'Cum e mai bine? Să-mprumuţi o carte de la bibliotecă sau să o cumperi?!'  Şi mi-am spus că am putea face o postare despre aşa ceva ^_^ 

Cred că-i bine că există biblioteci, de exemplu, pentru cei care nu au bugetul pentru a-şi cumpăra cărţile care le vor, şi parcă mă cam zgârii pe ochi când împrumut o carte şi apoi descopăr că-i din cale afară de genială *vezi cazul 'Dacă aş rămâne'*. Sau mai am momente în care mă bucur că nu am dat banii pe o carte, chiar dacă a fost drăguţă *cam cum a fost cu volumul 'Confesiunile unei iubăreţe'*.
V-am mai zis eu că am în plan să împrumut Divergent, Oraşul Oaselor, Blestemul din Swoon şi încă vreo câteva volume din cale afară de tari, dar la fel de al naibii de indisponibile şi chinuitoare pentru bugetul meu prezent. Adică , pe bune, toată lumea că sunt cărţi atâât de geniale, dar eu nu pot să le cumpăr, aşa că le împrumut ca mai apoi să mă zgârii pe ochi că nu le am x.x

Dar apoi stau şi mă gândesc.. dacă nu o să simt aceeaşi atracţie ca restul lumii pentru Divergent, dacă aş fi dat banii pe ea mi-ar fi părut rău. Dar nu am de unde să ştiu, no? Aşa că o să stau să aştept să termin ce am împrumutat ca să pun mânuţa pe el şi să vă spun după aceea, dar până atunci tot cred că-i o situaţie de win-lose cu bibliotecile astea.
Lumea citeşte pe gratis şi poate se simt motivaţi să dea şi ei banii pe o carte *că tot e bună, no?!*.
Dar dacă nu vor totuşi să cheltuie pentru că, vorba aia, are balta peşte *adică biblioteca volume*?! 

E cu dus şi întors.. >.<

Nu prea cred eu că am fost măcar un picuţ elocventă în ceea ce am spus *sau măcar coerentă*, dar eu am încercat să încropesc o idee încolţită în creieraşul meu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şi că veni vorba de idei: m-am apucat de o nouă povestioară *nuuu am lăsat baltă cealaltă poveste, e doar în stand-by* şi mă gândeam dacă să vă cer  o părere sau să mă încred în extazul lui Vero. Aşa că vă întreb: vreţi să vedeţi o nouă mostră de imaginaţie nebună de-a mea ? :o3

*mi se pare mie sau o dau în piţiponceală? o.O şi cam am un tic în a folosi steluţe şi emoticoane.. chiar o dau în chestii aiurea!!*

Dacă am început cu bătrânul Justin, zic să terminăm tot cu el, cu proaspăta lui melodie de revenire!
Enjoy!


V-am pupicit!
Aveţi grijă de voi!
O săptămână uşoară!!


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Eu nu împrumut de la bibliotecă. Sunt cărțile mele și punct. Nu îmi plac, le vând după... ^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu împrumut cărţi de la biliotecă.Chiar des.Şi din aceleaşi motive pentru care o faci şi tu :) .

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu imprumut!!!! Desi nu apuc sa le termin,asta e chestia naspa. Cand ai cartile tale le ti cat vrei sa le citesti,asa... Oricum e destul de avantajos. Eu vreau sa am si o biblioteca ebook. Asta ar fi genial si sa poti sa le imprumuti pentru 2 luni si sa aiba si o cafenea Satrbucks pe acolo *deviez* . Deci pot sa spun ca sunt pro!!! ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer nu au la bibliotecă genul de cărţi fantasy care le citesc eu în perioada asta, deci cam slab cu împrmutatul de la bibliotecă în cazul meu.
    Totuşi, prefer să citesc o carte de la bibliotecă, decât să o cumpăr eu. Dacă o ador şi îmi fac curaj, o cumpăr, dacă nu ... măcar am avut plăcerea de a citi cartea respectivă.
    Am împrumutat de la cineva Academia Vampirilor. Da, e seria mea preferată, dar nu m-am îndurat încă să o cumpăr, deci la o adică ... bine că am citit-o deja. Cândva, totuşi, va trebui să cumpăr şi cărţile care-mi plac şi încă nu le am, dar cumpăr treptat deocamdată cărţi pe care nu le-am citit încă

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu imprumut de la biblioteca doar carti de specialitate, care imi sunt de folos sa invat pentru examene. Cartile pe care le iau pentru mine, prefer sa le cumpar. Din magazin, sau la promotie, sau second hand, cum o fi. Uneori imprumut carti de la prieteni, dar rar.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥