22 februarie 2013

Primele 100 de cuvinte şi chestii


Heyo! ^_^
Ce ziceţi ?! Scrieţi la compunerile pentru giveaway-ul meu ?!
Eh, încercam şi eu să vă aduc aminte că duminică se termină, dar vă aşteaptă o altă surpriză!! 

Aşa, deci ieri trebuia să vă povestesc despre nebunia mea de plimbare la biblioteca de cartier şi despre descoperirea incredibilă!!
Dar vă spun acuşica.. deci în curând o să avem recenzii la:
- Dacă aş rămâne de Gayle Forman
- Jocul Minciunii de Sarah Sheppard
şiiiiiii
*tobele*
- Îngerul Mecanic de Cassandra Clare

Şi apoi în martie :)) o să avem şi vol 2 din Jocul Minciunii, Divergent, Blestemul din Swoon şi multe altele!! 
Şi am spus cumva despre Oraşul de Oase?! :)) Trăiască biblioteca!!! :))

Acuma, revenind la ideea principală..
Primele 100 de cuvinte

Dacă aş rămâne de Gayle Forman
7.09 a.m.
 
Toţi sunt de părere că s-a întâmplat din cauza zăpezii. Şi, într-un fel, presupun că aşa este.
M-am trezit azi-dimineaţă şi am constatat că pătura albă acoperă peluza din faţa casei. Nu are nici măcar trei centimentri grosime, dar, în această parte a Oregonului, o simplă fulguială face să paralizeze orice activitate, fiindcă singurul plug de zăpadă nu mai pridideşte să cureţe străzile. Ce curge din cer e lapoviţă- şi curge, şi curge, şi curge-, nu vreun fel de ploaie îngheţată. Fratele meu mai mic, Teddy, scoate un strigăt războinic când radioul mamei anunţă închiderea drumurilor.
- Ninge! urlă el.  




Yea, deci este o poveste foarte frumoasă şi mă abţin *cu greu* să nu plâng din 10 în 10 pagini..
Dar o să vedeţi pentru că vin cu recenzia în weekend *pe cuvânt de cercetaş!* şi o să vă convingeţi singuri :)
Până atunci vă las să vă distraţi cu vreo 6 melodii care îmi obsedează neuronii :))
Pe cât de diverse, pe atât de contradictorii :o3
Doar aşa ca să vedeţi că eu ascult de toate :))

V-am pupicit!









XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Pe cuvânt de cercetaș? :O Eu chiar am fost cercetaș...ă. Cercetașă. :D
    Uu, I found you! Văd acolo One way or another? o.O Oh... cum poți pune TW langa One Direcșăn?! Mă rooog. :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: e unu am fost :)) dar îmi place cum sună :)) doamneee -.- cu degetu şi tastatura :)) mie îmi plac toţi :)) deci leave me alone, you little hater :o3 kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow suna bine cartea de la primele 100 de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, imi place mult ultimul catec! Apoi, ca sa inteleg si eu mai bine. In urma plimbaricii la biblioteca ai luat cartile acelea carora vrei sa le faci recenzii? Indiferent de raspuns abia astept sa vad recenziile astea cu titluri super-maga-ultra-tari. ^^ Apoi, cartea asta suna bine si am mai vazut-o pe alte bloguri, dar ceva parca nu ma impinge sa o iau,nu stiu de ce. Hmmm, nu stiu daca mai am ceva de spus. Aaa da, compunerea e in lucru. Cred ca o sa o trimit maine. De fapt. Nu cred ci sigur fiindca e ultima zi de inscriere... Well Hugs si un weekend bun! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rosia_lady: chiar sună, este o carte superbă :o3

    @Hogof: yup, Before I die e frumoasă :) da o să le iau pe toooate care le-am zis :)) şi vin şi eu cu recenzii la ele :)) *intru în rându lumii*. Las că te conving eu să o citeşti :o3 Şi abia aştept compunerea :)):*:* mersi la fel, scumpa mea :o3 many kisses

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥