12 februarie 2013

Pit-stop!



Amin, soro! N-are scumpa de Victoria dreptate?! :)) 
Am zis să mă opresc niţelul p'aici, să văd ce mai faceţi şi să mă simt aşa un picuuuuţ bine :o3
Ieri au venit rezultatele la simulări *alea de mă văitam eu de ele*. Şi am promis că vă ţin la curent!
Aşa că notelee suuuunt:

*tobeleeeeee*
Lb. şi lit. română: 9,05! Punctajele la subiectele 1,2,3 sunt:
- sub 1: 25 pct din 30
- sub 2: 25 pct din 30
- sub 3: 29 pct din 30
10 pct din oficiu.

Doamne, deci jur pe ce am mai sfânt că nu am învăţat nuvela!! :)) şi totuşi amintindu-mi ce am făcut în clasă şi uitându-mă pe reperele date am reuşit să iau 29 o.O 29!! :)) mă uimesc pe zi ce trece! -.-

Matematică: 7,60 *aici nu ştiu exact punctajele, nu am avut mate încă*


Dar promit să vă ţin la curent! Eu sunt din cale afară de mândră -.- Mă simt bine :)) Şi dacă tot mă simţeam bine mi-am luat partea a 2a din Casa de Sticlă! *recenzia cred că vine în weekend*

Aşaaaaaaaaaa
Partea a 2a a postării este despre veşti legate de surprize!
1. Mâine, 13 februarie, voi face o postare de deschidere a sezonului de QnA cu toate explicaţiile ce trebuie date!
2. Joi, 14 februarie, de Sf Valentin veţi avea parte de o surpriză pe care o s-o adoraţi!
3. De azi până pe 8 martie, pe Rătăcitori în lumea cărţilor avem un concurs genial care zic eu că merită:
Daţi click pentru detalii!
4. Şi scumpa de Vero ne-a făcut o stupiză cu un concurs cu o grămadă de premii o.O
click pe link:
http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2013/02/tananana-valentines-day-giveaway.html

Vă urez mult noroc!
Şi v-am pupicit! Am fugit să mai fac nişte variante şi o demonstraţie la Ion -.-
Ne auzim pe seară cu recenzia la Blink Once!



XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. 9 la romana ! Esti norocoasa ! Noi am dat-o azi si am facut o varza ! La mate o dam joi si va fi oribil . Profa de mate e bolnava si a venit una... un specimen ... ORIBIL ! Si ora e oribila cu ea . Nu ne lasa nici sa zambim, inseamna ca ne luam de ea cica !

    Urasc scoala DX !

    RăspundețiȘtergere
  2. Naaah, tu toată ziua faci variante. I-ați liber, soro! :)) Și să știi că James a adorat discuția noastră ieri, salvatoarea lumii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. 7,60? Vai, nici ție nu îți place matematica? =)) * I feel so aloone -_- *
    Felicitări totuși la română! Surpriza de Valenintes!! :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitărrri!!Să ştii că şi eu de-aş lua 7,60 la mate m-aş bucura chiar foarte tare!Adică e aşaaa de grea x_x,dar e bine că profilul meu nu se bazează aproape deloc pe mate,deci nu dau bacul la această materie hidasă.Felicitări şi pentru română!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mary Alice: mersi! :* păi multă baftă la mate!! :*:* sunt sigură că o să fii ok :*

    @Vero: taci mă tu :)) că aşa trebuie :)) şi James e aşa adorabilicios :)) cred că a chelit când a citit de sepii şi sir papucel :))

    @Anca: nu e vorba că nu-mi place :) a fost mai greu decât era preconizat şi asta e :) măcar n-am 2 sau 3.

    @Bia I: mersiiii :*:*:* şi eu sunt mândră de mine :)) am şi de ce :)) norocoasă mică ce eşti :o3 mersi încă o dată!! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥