23 februarie 2013

Noi.. încă doare să mă gândesc



  Stau şi mă uit la noi două.. cât de mult ne-am schimbat.. Eu am învăţat să-mi deschid sufletul şi tu te-ai împrietenit cu sarcasmul, ironia şi un strop de răutate. Parcă am făcut schimb de roluri, înainte tu erai cea care-mi spunea că nu ştiu să mă deschid faţă de nimeni, că sunt rea şi că habar n-am să îmi exprim sentimentele. Iar eu spuneam că eşti prea emotivă, prea bună, prea tu..
  Nu înţelege greşit! Nu sunt bună.. sunt preacaută, am învăţat să îmi pese, am învăţat să fiu rea doar când trebuie şi cu cine trebuie, dar încă sunt eu, eu cea gata să înjure ca un birjar când lucrurile o cer, eu cea care are mereu o replică acidă la orice chichiţă, dar, totuşi, eu cea de acum ştie că are un suflet şi că tu m-ai rănit din cale afară de tare când ai ales să mă înlocuieşti, când ai ales să renunţi la mine pentru că nu jucam după regulile tale. Nu spun că eu am făcut prea multe ca să menţin prietenia, dar începusem să-mi manifest recunoştinţa faţă de tine.. Poate a fost prea târziu sau poate, pur şi simplu, nu a fost să fie. 
  Mă doare să realizez că am nevoie de tine, dar tu.. tu m-ai aruncat de mult timp la gunoi :) Acum sunt doar aceeaşi tipă de care te refereai în clasa a noua :) Nu ştiu de ce am crezut că mă cunoşti, nu ştiu cum am putut să cred că vom fi mereu prietene.. Acum parcă eşti o versiune a mea: rea, sarcastică şi, nu ştiu, superioară. Adică te porţi aiurea cu lumea, de parcă ai fi mai bună decât ei. 
  Uneori zăresc câte o fâşie din ceea ce a fost între noi.. Cam ca ieri când ai cântat la pian melodia care încercai să mă înveţi s-o cânt la orgă. N-am idee dacă îţi aduci aminte. Nu ştiu dacă ţi-ai dat seama că mi-e dor de noi şi că mi-au dat lacrimile.. Nu ştiu dacă ai văzut cât de mult te admir pentru faptul că ştii să cânţi atât de frumos. Habar n-am dacă ai văzut zâmbetul amar pe care-l aveam pe faţă când cântai la pian. Nu cred că mi-ai simţit durerea din suflet când realizam că mi-e dor de tine. Nu ai simţit cât de tare mi-aş dori să te strâng în braţe, să plâng şi să mă trezesc din coşmatul ăsta..
  Dar nu-i un coşmar.. e realizatea. Realitatea în care tu ţi.ai văzut de viaţă şi m-ai lăsat în urmă.. singură, îndurerată şi umanizată. Te urăsc pentru faptul că m-ai făcut să simt sentimentele astea.. Nu am să spun că te iubesc pentru că m-ai trădat.. m-ai aruncat.. în pofida tuturor promisiunilor pe care ni le-am făcut. Dar nu eu am renunţat la tine, ci tu.
  Şi acuma plâng ca proasta pentru ce ?!  Pentru că am fost o proastă să-mi deschid sufletul faţă de tine.. Am greşit, draga mea. Şi datorită ţie nu o să mai greşesc. Am descoperit datorită ţie ce-i aia să te doară sufletul de indiferenţa celei care credeai că-ţi va fi mereu aproape, ce înseamnă să-ţi blestemi zilele şi să-ţi plănuieşti moarte. 
  Habar n-ai că am vrut să mă omor de atât de multe ori.. nici nu ştii cât de mult mi-aş dori să mor în clipele astea.. Nu ştii şi nici nu o să ştii pentru că nu-ţi spun. Ai ales să mă laşi în urma ta, să fiu doar o pată din trecutul tău şi eu te-am lăsat. Încă doare şi inima încă-mi supurează. Dar nu mai curge sânge cald şi rănit ci o mâzgă verde, un venin urâcios care mă face să vreau să-ţi doresc tot răul din lume să simţi şi tu durerea mea.

Draga mea, m-ai transformat şi m-ai abandonat deşi mi-ai promis..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu caut să lăsaţi comentarii la această postare.
Am vrut doar să-mi dau drumul la durere.. am vrut să mă răcoresc, dar mai rău e acum când văd cu ochii mei cât de aiurea pot să mă simt, cât de tare poate să mă doară, cât de mult am putut să ţin la ea, cât de transformată sunt faţă de acum ceva timp..

Îmi pare rău că v-aţi pierdut timpul citind asta..


XoXo,
Adry ♥


11 comentarii:

  1. *sigh* :-< Pentru că ţi-am urmărit povestea ştiu despre ce e vorba.Nu cred că are rost să încep să spun cât de rău îmi pare,că te înţeleg,că nu ar trebui să te gândeşti la moarte,că ar trebui să treci peste.Dar e bine că ai spus ce ai pe suflet.E şi ăsta un pas în faţă.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia: mersi :) chiar nu am cum să nu mă gândesc, şi, sincer, mersi că eşti pe aici şi te simt lângă mine :* e greu.. dar în timp cred că o să-mi revin :) mersi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, parcă ai fi eu. Am trecut prin același lucru. Știi, e atunci când pur și simplu ai vrea să te trezești din coșmar pentru că nu îți vine să crezi că e real. Și apoi acea persoană despre care nu ai fi crezut vreodată că ar face așa ceva vine și face cumva să te doară și mai tare... Și da. Chiar doare.
    Partea bună? O să înveți în cine să ai încredere. Eu așa am învățat. Fiind rănită!
    Păcat totuși că pui atâta suflet. :( Nu merită...

    Știi tu, când te simți rău, Keep Calm and love zu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: yea.. e greu :)) dar na.. vorba ta, ai ce învăţa din asta :) i love zu :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine ca nu astepti comentarii pentru ca...pentru ca nu stiu ce sa spun! :))
    O sa zic doar ca imi pare bine ca te descarci aici, pe blog, in blogosfera, ca poti sa dai afara din sentimentele astea urate pe care le simti. Sper sa te simti mai ok si sa treci pestea astea...sa uiti de ea;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice sfarsit are un inceput , o sa treci peste asta sumpa , o sa vezi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci nu-mi vine sa cred Adry e suparata! Panica...panica,panica! Ce sa iti zic sa te consolez? Am trecut printr-un caz mai grav decat acesta unde s-a ajuns la mesaje mincinoase despre mine prin toata scoala si chiar prin tot orasul(ma mai stiau si de la alte scoli). Stiu,doare, sunt momente in care vrei sa te inchizi intr-o camera si sa tipi,dar cu timpul sentimentele vor disparea. Eu te sustin si iti sunt deschisa daca ai nevoie de sugestii,sfaturi sau un buna. Sti adresa mea de email. Te sustin si ai multa grija de tine! Oamenii nu isi dau seama de emotiile celor pe care ii lasa in spate. Poate nici ea nu merita prietenia ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, tu, mic Sir Papucel, m-aș apuca acum de un discurs d-ăla de mor curcile -lucru la care sunt absolut nepricepută, dar asta-i partea a doua- dar credeam că știi că sunt la un mail distanță -.- Sunt fericită, chiar și în aceste circumstanțe demne de bocitoarele lu' Petre care au venit ieri la Românii au Talent. Fiindcă ai avut curaj să apeși ”publică”, ceea ce înseamnă că ai făcut un pas înainte, ți-ai pus un bandaj pe cicatrice (ca și cum ți-ai lua aspirina după beție). Nu știu cum să mă exprim, sunt varză la asta, dar știu că eu am o Adry puternică - și faptul că le-ai spus tuturor ceea ce le-ai spus mai sus arată asta. Eu de exemplu acum câteva zile am scris tot așa ceva în word și mai că nu-mi venea să bocesc, din motive de stres și până la urmă, din simplul motiv că sunt eu , și sunt așa cum sunt și că toată lumea vrea ceva de la mine și personalitatea mea idioată nedemnă nici măcar de o privire și fiincă nimeni niciodată nu va înțelege cine sunt eu defapt.
    Și nici măcar n-am avut curaj să dau save.
    Dar oricum, ști cum e: un șut în fund, un pas înainte. Indiferent dacă ți l-am aduce noi pe Dumnezeu sau pe Dani, sau etc. etc. chiar n-ar conta, fiindcă jivina aia pur și simplu n-a știut ce face, n-a știut să prețuiască ce are și fiindcă atunci când n-o să mai aibă o să vrea, fiindcă asta e omenirea sucită și nenorocită, greșeala lui Dumnezeu în crearea Pământului.
    Gata, am spus-o. Suntem niște invenții nașpa. Nu e de mirare că D-zeu vrea să ne updateze.
    Acum putem amândouă să ne plângem de milă, dar nu vred că am să mai scriu vreodată un comentariu ca ăsta. Ia să vedem, apăs ”publicați”? *și trista fată în pijama de copilași azvârli mouseul în acea direcție, ca să vadă dacă e la fel de puternică*

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, shit, am scris un roman de-al Cassandrei Clare pe acolo?! Holy mother keyboard!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. ”Dumnezeu sau pe *Dani, sau etc. etc. chiar n-ar conta,”
    Ups, am vrut să scriu Minnie. Sorry:)) Emoția:))

    RăspundețiȘtergere
  11. >:D< Suntem aici pentru tine, Adry, desi nu ne poti strange in brate, noi iti suntem aproape! Nu ezita sa ne ceri ajutorul si stay strong: http://www.youtube.com/watch?v=cnSFb2mz03U

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥