13 februarie 2013

It's time for...




Q n A!!
Da, astăzi 13 februarie deschidem ce-a de-a doua ediţie a rubricii QnA!

Aşteptăm întrebările voastre la pagina 
destinată noii rubrici ( adică aici).

Cred că ar fi bine să fac un mic update:
După cum ştiţi, Vero este noua membră a echipei noastre, aşa că puteţi să-i adresaţi şi ei întrebări.

Ca să facem faţă ne-am gândit să facem în felul următor: 
 vor fi 15 întrebări, voi alegeţi cui i le adresaţi şi câte revin fiecărei persoane. 
Doar 15 întrebări puteţi pune! De preferat ar fi să nu se repete, gen 'câţi ani aveţi?' sau 'de ce v-aţi făcut blog?'. Desigur, pe Vero o puteţi întreba, dar nouă (mie şi Rozei) ne-ar fi muult mai uşor dacă nu s-ar repeta întrebările.

Nu uitaţi! Comentariile cu întrebările le veţi posta în pagina destinată rubricii (pagina QnA de sub titlul blogului sau click pe poza din dreapta blogului!)
Noi vă stăm la dispoziţie :)
Sperăm ca şi această a doua ediţie să prezinte succesul primeia :) 
Am făcut această rubrică în scopul de a ne cunoaşte :) *sau mai degrabă să ne cunoaşteţi :)*

Aşteptăm cu nerăbdare în perioada
13 februarie - 26 februarie întrebările voastre!
Fiţi cât mai inventivi şi cât se poate de curioşi!!

Răspunsurile vor fi afişate în perioada 26 februarie- 13 martie!

V-am pupicit!
Spor la întrebat!


XoXo,
Adry ♥, Rose n Vero

Un comentariu:

  1. Mamă, deci de când mi-ai zis pe mail de melodie o ascult încontinuuu :)) M-am tâmpit :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥