24 februarie 2013

Dream it, earn it, live it! Fame!



Heyo!
Iată că weekend-ul se termină şi odată cu el se termină şi concursul nostru de februarie!
Astă seară la ora 20.00 se 'închid urnele' şi nu ai primesc, aşa că aţi face bine să trimiteţi cât mai repede! :o3 Vreau să am de unde alege! :))


Aseară trebuia să vin cu recenzia la 'Dacă aş rămâne', dar *ca de obicei* a intervenit ceva..
m-am uitat la Fame (2009), un film frumos care mi-a plăcut la nebunie:
are tot ce-mi place, muzică bună, scene de dans incredibile şi actori din cale afară de charismatici.
Este un film care ne învaţă că dacă ne dorim ceva destul de tare şi luptăm pentru acel ceva, avem mari şanse să obţinem ceea ce căutăm.

Ador efectiv tema filmului:


Remember my name!

Mai multe chiar nu vreau să vă spun. Este un film care chiar merită vizionat. 
Aveţi încredere! :))

Acuma nu prea mai pot eu să stau *caracterizarea lu' Ion mă strigă -.-* aşa că promit solemn că pe seară revin cu recenzia la 'Dacă aş rămâne' şi apoi am să mă relaxex cu 'Jocul Minciunii' *e foarte tare momentan!*.
Aşa că, dragii mei, bucuraţi-vă de această zi de dumincă *sau Dragobete* 
şi nu uitaţi să zâmbiţi şi să visaţi!



XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Eu nu am timp sa ma uit la filme! Am o lista kilometrica de MUST WATCH, dar pur si simplu fac altceva. I don't believe this! Well, inca un film acolo de adaugat nu strica(ca de fiecare data) :)) Vad trailer, astept filmul si cand apare nu am timp de el! Am asteptat sa apara Ted in vara asa de mult si eram si fana Twitter inraita si am apucat sa-l vad de-abia in vacanta de vara. Alta ca mine nu mai gasesti! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Hogof: stai liniştită! :)) şi Rose are ditamai listoiu :)) deci mai sunt ca tine ;;) kisses *n-am văzut Ted deşi vreau de când a apărut :))*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pardon : Am apucat sa-l vad in vacanta de iarna. :)) In vara a aparut. Ce bine era daca il vedeam atunci... Ma bucur ca nu sunt alone in aceasta situatie. :)) app,te asteapta un concurs la mine pe blog. ^^

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥