7 februarie 2013

Damn! Unfortunately, I'm here, baby.


Bau! :))
Nu v-ați prins, nu? -.- Nu?
Ok. Vero pe linie, everybody! :))

 Da, v-ați molipsit și cu mine. De ce e viața așa dură, nu?
Aaaacum, că ne-am plâns de milă și am oftat până ne-au sărit căpăcelele, vreau să ăăă... efectiv, habar n-am ce :)) Știu doar că Adry mă decapitează dacă nu pun ”postarea de debut”.
Shit. Încă mai îmi vreau capul :))

N-am să vă împoi capul cu nota mea de 8 la Istorie
*ha, victorie, jivină! ai fost obligat să îmi dai 8, mwafwahuwaaaaa:))*
sau cu fericeala că trebuie să merg la olimpiada de mate (județeana)
*de ce, Doamne, mă pedepsești în halul ăsta?!*
Mă gândesc doar că de o săptămână nu mi-a întrerupt nimeni temele cu mailuri. Shit, Adry, unde ești când are nevoie omu' de tine?! :)) Am învățat 3 ORE la Bio pentru test mâine -.- Vai dî capu' miiiiuu :))

C'est la vie, mes amis!



3 comentarii:

  1. Nuu, viaţa e aşa roz şi frumoasă :)) De aia e bine să o asculţi pe Adry şi să-ţi păstrezi căpşorul ăla de oiţă radioactivă optimistă şi sexy :* :*
    Bun venit în echipă, sis, lucrurile or să devină interesante :)) Şi lasă, că îţi salvezi tu media la istorie :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja am o întreagă Veroială în căpățână. Nu cred că e un lucru rău, dar clar este că ai invadat serios blogosfera, măi ștrumf. Succes în cariera de Vero. :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Wtf? Atâta entuziasm :)) Mersi fetelor:*:*:* Și ca să fiu mai sensibiloasă, n-aș fi fost așa fără vooooi :o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥