19 februarie 2013

Damn it.


Damn it.
Damn it.
Damn it.

Agh, ce să facă Vero seara la 10 fără un sfert?! 
Își seacă și ultimele fărâmițe de creier rămase cu Biologia.
Că doar n-are altceva de făcut, nooooo -.-
Aveam de învățat -da, numai eu, damn it, again- mai mult de 20 de lecții, cred. Le-am învățat pe ultimele trei că de, eu îs Vero și trebuie să fiu altfel.
(trebuia să le învăț numai eu fiindcă i s-a suit profei de Bio că vrea ea să îmi mărească nota na, când eu nu vroiam; fuck)
Așa, și după ce mi-am stresat și ultimul neuron portocaliu din cap cu afurisitele alea de lecții, am căzut caput pe pat și am adormit.
*zzzzzZZZZzzzzzzz*
Ultimul lucru pe care îmi amintesc că l-am făcut a fost să o înnebunesc pe Adry cu un mail imflamabil de lung și hei, a doua zi a decurs chiar bine :))
Am avut baftă și m-a ascultat numai din lecțiile alea 3, cred că a și uitat că m-a pus să le învăț și pe restul.
Și mi-a mai și dat 10.
Fuck you, bitch.

M-am apucat și de Paranormal, am terminat Ultima Vrăjitoare din Transilvania, Albastru de Safir și Verde de Smarald și trebuie să le fac recenzie pe blog la mine după ce se termină giveaway-ul :D
Și să o public pe cea de la Bloodlines *daaaa, Rose, am terminat-ooo:))*

Voi ce-ați mai făcut? Ce-ați mai citit?

4 comentarii:

  1. Câââhhh biologieee.Şi mua îşi bate capul cu ea x_x.E enervant faptul că profilul meu nu are nicio treabă cu biologia,dar avem aceeaşi profesoară ca cei de la ştiinţe ale naturii.Iuhhu,n-am învăţat aşa de mult la bio în viaţa mea O.o .Neah,ce nu fac pentru note :)) .
    Tocmai am terminat "Cele tre1spr3zece motive" de Jay Asher şi mi-am luat de la bibliotecă "Cazul pelican " de John Grisham *o*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia I: Noi trebuie să învățăm în fiecare oră totul de la începutul semestrului. Drăguț, nu? -.-
    Oh, felicitări și spor la citit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Macar ai luat 10 :> Felicitari ;;) M-am apucat de Blood & feathers, dar imi e lene sa mai citesc. Si am mai primit 2 carticele, din alea de la ADevarul care arata foarte bine, dar din nou, mi-e lene :D DE abia astept recenzia la Ultima vrajitoare din Transilvania :D <3 Cartea asta imi face cu ochiul de cand a aparut :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @furelise: Mersi:* Muah, n-a fost așa de extraordinară. Sincer. Aneke era o chestiuță ciudată și Mathias era un bețiv. Răzvan la fel. Alexandra citea Vampire Diaries și asta-i pune ștampila. Și marea ei soră -a Anekei- ,Lorena, e o țigancă. M-a cam dezamăgit. Nici acțiune n-a avut.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥