15 februarie 2013

Crazy Friday Night!



I'll be on my suit and tie..
Let me show you off a few things.. about love!

Yea, my lovely loves! Justin Timberlake este din nou pe piaţa muzicală şi obsesia mea e reînviată!!
It's aliveeeeeee!! 






'Ce-i cu titlul?', probabil vă întrebaţi !*sau poate nu*
E vineri!! TGIF! *thanks God it's Friday!*
În seara asta dau gata Vampirii din Morganville- Casa de Sticlă *God, ce adorabilicios e Shane :o3*
Apoi cred că fac repede, repede recenzia *ca să nu mă mai apuce Paştele!*
Apoi ori mă uit la ceva scene din Valentine's Day *filmu* ori continui cu Bone Dressing. 


Sunt în priză după partida de Ninja Fruit *creează dependenţă*
Unchi'miu are o şmecherie de telefon şi pe el are Fruit Ninja şi al nabii coleg al lui s-a apucat de FN şi eu, EU am pierduuuut best score'urile mele :o3 Deci mă oftic groaznic :)) Nu-nţeleg cum a făcut atâtea puncteee :o3

Dar l-am bătut la Clasic :)) Măcar acolo sper să mai piardă :))

Aşa o să ajung şi eu cândva! :)) *când m-oi apuca de băut!*

Revenind, Doamne cât pot să ador Suit & Tie o.O E hipnotizantă!! :))
Zău!! Acuma să vă arăt şi videoclipul oficial!! -.-
Apoi vă las şi cealaltă variantă de videoclip de la Cher Lloyd- Ur love!! *bestială ideea videoclipului* >.<


Cât de bine poate să danseze, măăăă ?!?!?! o.O
Îl ador pe viaţă!! :))

M-am răzgândit, screw 'Valentine's Day', it's 'Friend with benefits' time!!!


Aşaaaaaaa, revenind *iar*. Nu uitaţi de concursul în desfăşurare pe bloguşor *click pe bannerul din dreapta* şi mulţumesc Furelise încă o dată pentru lectura adorabilicioasă! 
Deci, da!, prima compunere deja s-a primit! Aştept valul :o3

Acu chiar v-am pupicit şi v-am lăsat!
Sper să aveţi o seară liniştită şi un weekend genial!
Kisses



XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. Asta era ! Melodia ! O dadea la TV si oriunde dadeam o vedeam !
    Vreau si eu tabletaaaaa , graaaah !
    Cred ca o sa particip si eu la concurs *desi nu prea vreau sa castig* . Mai intai va trebui sa aleg unul din cele 574641930615476 de milioane de crshuri *troll face* .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mary Alice: hehe :) tableta din poză nu-i a mea :)) e luată de pe net :o3 Şi cum vine asta.. vrei să participi, dar nu vrei să câştigi ?! :( de ce ? :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adry 1. Aha , invidie diminuata !
    2.Nu cred ca sunt inca pregatita pentru un concurs online . Plus ca sunt multi altii care vor sa castige cartea, hehe XD !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mary Alice: şi totuşi :o3 dacă o să câştigi şi tu îţi dau ebook'u şi dacă e mai tragem încă o persoană :o3 chiar ai fi păcat să nu participi dacă îţi place :) zău, te rog :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adry Uuuu , mersi mult ,atat de mult *hug* . Cred ca m-ai convins pana la urma :3 . Mersi mult :J .

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mary Alice: nu ai pentru ce, scumpa mea :* abia aştept să văd ce o să scrii :) vreau să mă dai pe spate!! :)) hug right back at you! kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai Adry cate tampenii poti sa debitezi, de-asta te iubesc euu >:D< Valentine's Day... l-am vazut numai din cauza lui Taylor si a lui... ah, Taylor :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iru: ce'am făcut ?! :)) nimiiiic :o3 Taylor Lautner sau Taylor Swift ?! :)) şi dacă se căsătoreau îi chema la fel :))))))) epic fail :)))) revenind, daaa şi eu te iubesc :o3 kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. Nee, aman2 Taylorii... da, o stiu pe-aia cu casatoria :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥