27 februarie 2013

Bine aţi venit în Universul nostru!



Heyo!
Astăzi ne-am propus să vă arătam cât de diferite putem fii:
deşi suntem doar 3 (Adry, Rose, Vero) şi ne ştiţi de pe blogurile noastre (Noi si un blogAddicted to books,  The Book Lover )  şi suntem prietene de ceva vreme, vrem să vă demonstrăm că deşi ne asemănăm încă suntem diferite. Am făcut o nouă pagină pe blog *Noi.. despre noi* în care vă propunem să ne cunoaşteţi mai bine prin ochii noştri. 
Fiecare dintre noi a scris o descriere pentru celelalte două.
Rezultatul mi-a dat lacrimile :o3
Vă las şi pe voi să trageţi o concluzie :)
Sperăm să vă placă rezultatul unei lupte cu inspiraţia :)

Enjoy! 






Adry despre Rose si Vero

Ce pot spune eu despre cele două fete magnifice care-mi luminează zilele ?! În primul rând pot spune despre amândouă că sunt două puştoaice absolut geniale şi adorabile. Sunt diferite şi totuşi se aseamănă. Mi-au infectat neuronii şi mi-au umplut sufletul de veselie şi bucurie nemărginită. :) Ne place să ne petrecem timpul infestându-ne una pe alta de diferite obsesii şi ticuri verbale *Rose, eu tot te bat pentru ‚iubibil’* :o3 Dar să revenim. Rose este tipa care m-a inspirat să intru în lumea bloggingului şi este o fată absolut incredibilă. Este o timidă incurabilă, dar odată ce depăşeşte faza asta devine cea mai magnifică puştoaică pe care o cunosc. Pot spune cu mâna pe inimă că sunt mândră că face parte viitorul nostru *este mai mică decât mine şi de aia e generaţia următoare*. Îi place să citească şi să fangirl’ească *da, tot ea m-a învăţat termenul!!*  despre AHS şi Evan Peters. Este un uragan de energie şi mă simt al nabii de mândră că este prietena mea sora mea mai mică.
Vero.. uhm.. când spun Vero îmi vine în minte tipa care o joacă pe Jade *de aia am folosit poza ei pentru a o reprezenta*. Este o tipă dură *sau wannabe*, ştie ce vrea, ştie ce-i place şi ştie prea bine ce e bine şi ce e rău. *nu’i chiar aşa rea când ajungi să o cunoşti, dar nu ştiţi asta de la mine >.<* Noţiunea de ‚normal’ nu există pentru ea. Asta o face specială, este sărită de pe fix şi în acelaşi timp este atât de normală *pe cât de normală poate fi o bloggeriţă ca ea!*. Mereu ştie să spună lucrurile pe şleau şi, fiţi siguri, dacă nu aveţi chef de ceva, o palmă de la Vero e taman bună ca să vă trezescă! Mereu ştie să te impulsioneze şi să-ţi toace creierii mărunt-mărunt ca să faci ceea ce este bine pentru tine! :) Sunt al nabii de mândră şi vorba ei ‚mă simt specială’ că este şi ea piticotul meu mic, surioara mea la fel de mică şi Dr.Sepie, duşamnul meu mortal care va pune stăpânire pe lume *şi atunci să vă feriţi!!*. Este şi ea o puştoaică al nabii de specială care mi-a ajuns la inimă şi o iubesc la fel de mult ca şi pe Rose!
Fără ele nu aş fi cea de azi! Amândouă şi-au lăsat amprenta asupra mea şi pot spune cu mâna pe inimă că am încredere totală în ele. Sunt cele mai cele prietene de care poţi avea parte în această viaţă şi mă împing de la spate să continui să respir chiar şi în cele mai sh***y momente ale vieţii mele. :o3
Vă mulţumesc mult, fetelor, că sunteţi atât de osăm! Vă iubesc atât de mult :o3




Rose despre Adry si Vero

V.E.R.O.= Veveriţucă Entuziastă Robo-Oiţă. Nu mă bate că ţi-am dat în vileag numele de cod, te roog, oricum trebuia să iasă la iveală într-o zi, nuu? Treaba e simplă: te duci pe blogul ei, citeşti o postărică şi *puf*, felicitări, eşti dependeeent! Acum n-o să te mai poţi dezlipi de Veveriţucă-Entuziastă-Robo-Oiţă în vecii vecilor. Să chelească Evan dacă mint (şi ştiţi că e ultimul lucru din lumea asta care aş vrea să se întâmple :3).

     Dacă simplul fapt că e nebună după cărţi aşa cum sunt şi eu nu vă face să vreţi s-o smotociţi, stay chill, mai avem o grămadă de chestii de spus. Ştiţi tornadele ălea americane care mătură case, copaci, tot ce prind în cale? Ei. Puneţi-i ochişori, braţe şi picioare şi obţineţi o veritabilă Veveriţucă-Entuziastă-Robo-Oiţă într-o librărie sau atunci când dă cu ochii de *tuse* blondăciunile din cărţi şiii dintr-un anumit serial, nu dăm nume :)) Ce îmi place la ea, punctul numărul 156478974: scrie de rupeee. Nici acum nu înţeleg de unde pot să-i vină atâtea idei, plus că te face să tăvăleşti pe jos de râs. Aşa că, dacă te aflii, aşaa, din întâmplare, la o înmormântare sau o slujbă şi ai avea la tine tot aşaa, din întâmplare, un telefon cu net, să vorbeşti sau să citeşti ce scrie V.E.R.O. ar fi cea mai mare greşeală a vieţii tale. Punct.
    Şi încercăm să ne oprim aici, că despre bossul meu pot scrie romane  -


Adry e o combinaţie dintre Pikachu, o plăcinţică şi un crin rooz. În traducere, totally awesome. E aşa dulce, amuzantă şi nu ai cum să faci alegeri pe care o să le regreţi mai târziu în preajma ei pentru că, credeţi-mă, o să ajungeţi cu membrele aşezate aiurea pe lângă corp. Trust me, I'm a blogger.
E ca o soră mai mare. Uneori vrei să îi furi hainele, doar pentru că sunt mai drăguţe ca ale tale. Dar împărţiţi tot timpul sentimente, râsete, chestii lacrimogene şi prăjiturici virtuale. Iar asta îţi face inimioara să crească cu trei măsuri, pe puţin.
You could go the distance, you could run the mile, you could walk straight through hell with a smile  -ascult asta şi îmi aduce aşa tare aminte de tine :3
E reală, e ea şi în acelaşi timp un al doilea eu şi o iubesc pentru asta.




Vero despre Adry si Rose

Vă spusesem eu vreodată că am o soră mai mare sau așa ceva?
 Nu? Trădătoarea de mine.
 Presupusul prototip „Adry” e exact persoana potrivită în orice situație. E happy când ești și tu, e sad când ești și tu *astfel ești sigur că dacă ai rămas pe vreun canal de telenovele și s-a oprit lumina și lacrimile parcă încă stau acolo, ai cui să îi bocești* și e o foarte conștiincioasă băbuță privind variantele la română (ce papuc or fi și astea?!). Termenii precum „papuc”, „BTR”, „mwaaaa” sau „cum papuc” ar trebuii să aibă câte o poză reprezentativăȘi ea ar înfățișa-o pe Adry, că dacă nu îl chelesc pe Obama. Și da, sunt în stare.
   Cred că este defapt exact opusul meu. Deschisă tot timpul, amuzantă, o iubăreață incurabilă și lipicioasă până la Sfinții Papuceei:o3 Iubitoare de emoticoane și mh, de curând boala letală supranumită și „Evan Peters” a fost transmisă și spre ea prin prea plinul meu inbox care necesită urgent câteva click-uri pe „Trash”.
    Ok, dar există și părți rele. Cum ar fi că e o răutate mică. Uh, pardon, mare. Eu sunt aia mică:)) De ce? Nu vrea să mă facă asistentă de salvare a lumi, fuck. Am așteptat zile la rând ca Sir Papucel să aibă o breșă în program pentru interviul de asistentă de salvare a lumii și ea mă ușuiește de nu-mi văd papucii. Sir Papucel nu vrea să afle planurile lui Dr. Sepia direct de la sursă?! Adică, eram în stare să renunț la postul meu de răufăcător inamic, cunoscut și ca „Dr. Sepia”, pentru postul de asistentă la dușmanul meu! Opa, dar dacă mă angaja, de cine mai salva lumea? Fuck. Ei, lasă, că Detergentius încă așteaptă o ocazie să îmi ia locul ca inamic principal, să cucerească planeta WC-us, așa că Sir Papucel, mai bine ai accepta ajutorul unei minți aprige. Doar nu vrei să îți pierzi tronul, nuu?:o3

   Și prin urmare, cine e Rose? Toți o cunoaștem ca o mică șoricică iubitoare de cărți. Nț, nț, nț, e micul meu coșmar. Să fie clar. Și totuși, dincolo de toate literele astea, ea e ceva. Sau cineva. Ar trebuii să intru în cartea recordurilor pentru revelația asta, să moară Einstein de ciudă.
   Și printr-o conexiune telepatică neobișnuită care funcționează pe distanțe mari, amândouă am descoperit că avem o grămadă în comun și lăsând la o parte recenziile, cărțile, pe Jace și pe Evan (bine, nu știu dacă e posibil să-l lăsăm chiar pe el, dar încercăm), ea are o personalitate îngropată în brioșele și păpușile Muppets de pe Addicted to Books. Și am încercat să sap ca o mineriță și să văd ce-i dincolo de carapacea asta cu pene de păun. Și oh, dacă fiecare rânjet de psihopată pe care îl scoate de la mine ar însemna un bănuț de aur, până acum aș fi multi-milionarăăăăăă.
   Nu mi-o pot închipuii decât dormind zâmbind, strânsă colac în pătură, murmurând ”Evan, Evan” (fir-ar, am zis că-l excludem x.x ). O și văd cântând cu o perie de păr în fața oglinzii când e home alone sau scriind rânjind despre Shane și Grace. Merlinița asta optimistă care mă face să strălucesc ca beculețele de Crăciun și îmi dă automat o stare de beție pe perioadă nedeterminată.
   Și dacă ar exista o planetă populată numai de Roseiste? Ai da naibii gravitația și anormalitatea aia numită fizică și ai cădea peste margine ținându-te de burtă. Numai un cuvințel și deja ești impregnat de magia aia binevoitoare și produsă exclusiv numai de Rose.
   Dacă vreți să o luați razna și nu știți cum, Rose cunoaște toți pașii. Puteam avea un ghid mai bun pentru așa ceva? 
   Și totuși, pentru mine va rămâne forever acea Diana a.k.a. Rose a.k.a. Micul Coșmar a.k.a. Einsteinița a.k.a Tanti Merlin care mi-a dat ciuma antinormalitate la începuturi.




Dacă aveţi întrebări pentru noi, click aici şi nu vă abţineţi! :))
O seară plăcută vă urăm!

XoXo,
Adry ♥, Rose n Vero

5 comentarii:

  1. Fruumooos!! Dar mă simt așa... ”OUT” din lumea asta a voastră. o_o

    RăspundețiȘtergere
  2. Odododo bufniţicile mele *family hug*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhhh,cata dragalasenie aici! Well sa aveti o prietenie care sa tina mult timp, fiindca ei sunt cele mai awseome fiinte de pe pamant. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Măh, Adriano, Sir Papucel, cum să-ți mai spun:))
    Tu cu estetica n-ai rezolvat nimic:)) Dar sunt așa mândră de chestiuța asta că îmi vine să ododododo-iesc până îmi sar capacele :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥