20 februarie 2013

Big .. asdfghj..



Yeaaaaa o.O
Big Time Movie!! With Big Time Rush cuties :o3

*criză de fan-girl'eală!*


Pentru cei ce nu înţeleg *toată lumea :o3*
Abia ce-am terminat de văzut Big Time Movie cu Big Time Rush şi sunt în şoc fangirl'istic :))
Nu mă opresc din ascultat heart'uit imagini cu ei :o3 şi ascult soundtrack'u filmului :o3
Şi vorez la Kids Choice Awards (aici)
Doamne, deci coloana sonoră are şi melodii de la Beatles cântate de BTR şi sunt osăm :o3
Îi A-D-O-R :o3
Doar aruncaţi un ochi la frumoşii de ei :o3





Nu sunt A-D-O-R-A-B-I-L-I ?!
Şi ascultaţi niţeluş :o3
*cam 15 minute, întreg soundtrack-ul :o3*


Deci filmul este pliiiin de umor TIPIC BTR :o3
Şi băieţii sunt simpatici din cale afară, muzica e genială şi sunt BTR!! Ce vă mai trebuie ?! :))
Adică pe bune, filmul are ca motto 'Cine spune că visele nu se împlinesc ?!'
şi 'If you can dream it, you can make it!'. Zău, este un film care te face să zâmbeşti :o3
Adică, pe buneeee, cum să nu zâmbeşti la asta ?!


Şi faptul că Logan este mereu împuşcat cu tranchilizant mi se pare incredibil :))
Face ce face şi o păţeşte :))


Ouhm..e un film cu spioni... cu Kendall..cu James..cu Logan şi Carlos...talentatele voci ale BTR.. noi obsesii de ale lui Katie.. dragostea frăţească dintre Katie şi Kendall..nelipsitul 'DOGS, stay out of trouble!' al lui Gustavo.. replicile liniştitoare ale lui Kelly 'How much trouble they can get in one hour?!'...Londra.. MI5..
şi BTR!! :))

Aşa că ia să vă văd în slow motion...


cum daţi play la trailer!!



Ei, ei, ei, ei ?! :o3
Nu vreţi să-i daţi o şansă ?! :o3

Mai ales că v-am terorizat atât de mult cu BTR :)) 
Eu l-am văzut fără subtitrare *nu ştiu dacă se găseşte* şi chiar e uşor de urmărit :)
Cu un minim de engleză puteţi să vă uitaţi şi la film şi la serial :o3
Chiar îmi place BTR, sunt talentaţi şi sunt al naibii de charismatici :o3

Ouf... :(.. mă retrag în plină glorie să mai ascult BTR în timp ce-mi fac proiectu de lecţie :o3
Kisses


XoXo,
Adry ♥


5 comentarii:

  1. Nu mă corupi tu pe miine! Eu tot la TW rămân! Și The Wanted o să scoatăăăă shoooow!:X O să fie genial! Genial! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu love BTR, mai ales James, tie de cine iti place?
    Nu-i asa ca e cel mai funny serial?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: bleaaa :)) ce să-i faci :)) still loving you :*

    @Rosia_lady: mie-mi place de Logan şi de Kendall :o3 nu mă pot decide :)) şi daaaaaa, serialu e tare :o3 e aşa adorabiiiil :o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Wtf, dacă știam că dau peste uragan ocoleam tastele de la adresa blogului:)) Poate (repet:poate!) am să mă uit și eeeu :o3 Săracu. weheartit. Am văzut câte ai băgat pe acolo... God, tu chiar n-ai ce face, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu aştept să apară subtitrarea, chicken little here :)) Pare aşa mişto, eu credeam că e doar despre ei cum sar în sus înaintea concertelor şi atât. Cred că am salivă în colţul gurii :))
    Trebuie să fac compunerea aia :3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥