11 ianuarie 2013

Yo bla bla


Howdy, partners!
Nuuu, nu m-a lovit strechea, doar lenea :o3 
Am vreo două *pluralu' de la leapşa*.
Let's go! Şi pe urmă pălăvrăgim.

De la Clara (thanks!)
1. Te-ai gândit vreodată...cum va arăta casa ta ?
Uhm.. yea! Dar nu mă pune să-ţi dau detalii!! :)) ştiu sigur că aş vrea un şemineu şi un pervaz pe care să pot sta să citesc :D
2. Te-ai gândit vreodată...cum vei arăta în viitor?
Uhm... again yea! :)) Mergând pe tocuri de 12, într-un costum şmecheros de avocată şi cu păru' uşor buclat! :)) Vezi ce fac filmele din om?! :))
3. Te-ai gândit vreodată... cum ar fi viaţa celorlalţi dacă nu te-ai fi născut?
Ha! :)) Garantat ar fi fost mai uşoară..
4. Te-ai gândit vreodată...cum va fi nunta ta?
Uhm... pentru a treia oară yea!! :)) Frumoasă rău de tot, cu toate prietenele mele bloggeriţe!! Cât despre rochia mea..uhmmm.. nu chiar. Ştiu aşa în mare ce-aş vrea, dar cred că mă voi îndrăgosti de rochie când o voi vedea :)
5. Te-ai gândit vreodată... cum ar arăta copilul tău? Ar fi fată sau băiat?
Hehe.. eu vreau trei copii: doi băieţi şi o fată. Sincer, nu aş vrea să moştenească de la mine nimic, din punct de vedere fizic :)) poate doar aparenţa unei vârste mai mici decât în realitate :)) în rest nu :)

A doua leapşa de la Alexandra C.
1. Ce ai face dacă în faţa uşii tale ar apărea un ursuleţ panda enorm?
o.O garantat aş ţipa :)) de frică, apoi aş începe să-l împung cu un deget să văd dacă există pe bune :))
2. În ce culoare e vopsită camera ta?
Tehnic nu-i a mea :)) tehnic o împart cu frati-miu. Şi e un bleu deschis, uşor spălăcit. Nu mă pricep la culori :))
3. Care e materia pe care o urăşti cel mai mult?
În momentul ăsta? Având în vedere orele pe care le am ? :)) Păiiii aş spuneeeee Ştiinţe sau altceva :)) nu mă pot decide.
4. Pe ce stai acum?
Stau pe paaat -.- *lazy me!*
5. Numeşte o melodie de care nu te saturi.
Waaa :)) chiar am o nouă obsesie :)) *Vero, mă vei urî!!* Just look:

Sunt aşa dulci :)) Mai ales când pică Louis din maşină :))) Sau Niallllllll ♥♥  Owh, chinny chin chins ♥♥
Dar ce-i cu Harry şi pipăiala ?! :))))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şi acum pălăvrăgim! :))
Primul lucru: ne bucurăm până la cer şi înapoi de succesul pe care îl are rubrica Q&A. Mulţumim.
Ne-am gândit că puteţi până sâmbătă să ne mai adresaţi întrebări. Sâmbătă revine Rose, aşa că să spunem, undeva în jur de ora 17 spunem pe bune stop :).

Aşa. al doilea lucru:  Rose este plecată şi eram curioasă dacă îi simţiţi lipsa ca şi mine :(
De fapt cred că vă întreb pe cine preferaţi să posteze :)))) 
*stupid thing, I know*
:o3

A şi newsflash :))
Ieri am dat gata primul sezon din AHS :))
La început mă uitam ceva gen o.O Noooo shhhh!
Apoi mi-am mai revenit şi nu mi s-a mai părut aşa awkward :)) Şi până la urmă, mi-a părut rău de Tate :( adică se vede că ţine la Violet, dar wow :)) a fost maxim oricum! 

Oki, gata şi pe ziua de azi! 
V-am pupat!!

XoXo,
Adry ♥


6 comentarii:

  1. Ok. Nu sunt sigură câte am înțeles din asta... =))
    Ce mai faci tu Adry? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aghhhh, ai avut dreptate: ce mere otrăvite caută One Direction acolo?!
    Și eu mă gândeam să fac lepșele, dar mi s-a acrit de așa ceva de când cu celelalte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Copilasii tai or sa mosteneasca, spre nefericirea ta, si jumatate din genele tale. ;;) Deci n-ai scapat. :)) Glumesc. >:D<
    Si ce satana-i cu melodia aia afurisita pe blogul tau?! :|

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  4. I just love you so frickin' much right now! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: :)) aşa se întâmplă când pur şi simplu vorbesc :)) fac bine :o3

    @Vero: ştiiiiaaaaam :))

    @Criss: maaaare păcat :)) ce'i cu 1D ?! :)) îs haioşi :p

    @Patri: yeaaaa!! :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hihi,super răspunsuri!:D
    Hmm,serios,ai o obsesie pentru 1D?Poate confunzi melodia :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥