20 ianuarie 2013

Tryin' to stay alive!



Heya, folks!
Ce mai faceţi ? :) A mai trecut o săptămână şi, la naiba, dacă mai am eu vreun chef de ceva!
Nu există zi să nu vin de la şcoală şi să adorm o.O 
Eu, care niciodată nu dormeam la prânz, acuma pic :)) -.-

Whea.. who cares about this?! 
Vroiam să vă anunţ ceva în legătură cu rubrica noastră 'Q&A':
am creat o pagină specială AICI. (aflaţi mai multe informaţii dând click!)

Uhm.. vă sunt datoare cu o recenzie la volumul doi din Shadow Falls- 'Trezită în zori de zi'. 
Şi, cândva, săptămâna aceasta o să fac o postare despre American Horror Story- Asylum! 
Rose v-a vorbit despre American Horror Story- The Murder House AICI.
Să spunem doar că magia scumpei şi dragei de Rose s-a răsfrânt şi asupra mea :)) Deja am împânzit contu de weheartit cu poze din AHS :)) 
O să vedeţi voi părerile cuiva care la început era destul de reticentă când ziceai Evan Peters şi AHS! :))

Trebuie să mă mai gândesc cândva în viitorul apropiat şi la capitolul 11 din Împotriva Destinului (click pe poza din dreapta pentru a citi povestea), altfel multele fane ale lui Marcus mă vor jupui de vie :)) şi fana lui Carden îmi va tăia capul! :)) *prea mult AHSA o.O*

Poate o să vă vorbesc *tot mai încolo* şi despre filmul 'Never Back Down' (2009) în care Evan Peters este un roşcat cam durdului :)) deloc hot, dar sweet :)).

Ioi, câte am de făcut o.O 
Oki.. vă las pentru că mă duc să pap ceva apoi la ora 2 mă aşteaptă pe antena 1, Dallas *bunăciuni pe bandă rulantă!! :))* -.-
Nu uitaţi să verificaţi pagina pentru Q&A din colţu din dreapta sus al blogului!

Vă urez o săptămână bună!
N-am idee când ne mai auzim *sper că mai des decât săptămâna aceasta!*. 


*obsedantă melodie :)) o să vă povestesc eu ce-i cu ea!*


XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. chiar ca melodia aia e cam obsedanta...da ma cam trec fiorii cand o aud :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ioana_florina98 yea :)) are şi de ce o.O îi cam spooky :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, Evan în Never Back Down e adorabil *.* Dar versiunea lui Evan din Never Back Down 2 e cea mai dărâmătoare :)) Am auzit că e bullshit filmul ăsta, aşa că m-am uitat doar la secvenţele cu el. Şi de jumătate de oră când prin casă 'Dominique, nique, nique' :)) Intru acum pe maaail ♥
    Aşaaa, şi la ce episod eşti? :>

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: dacă ai fi citit mailu meu ai fi ştiut! :)) deci aştept data de 23 ian ca să pot să văd episodu' 13 :)) şi daaa o.O Dominique, nique,nique -.-

    RăspundețiȘtergere
  5. Caaaaardeeeen! Eu nu decapitez! Eu decupez! :D
    Și dacă nu pui capitolul decupeală de toată calitatea pe capul tău! Vezi tu! >:)
    Eu sunt în urmăăăă cu AHS. :-? Eh.. :-j Când mai intri pe mess? :o3

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite altă nebună după Dallas. Uh, prima dată când am auzit că e un serial de pe vremea bunicii mă gândeam "Să mă uit eu la așa ceva?! Nu sunteți întregi la minte!", dar cum l-am văzut pe Mr. Nuștiucumescu care îl joacă pe John Ross am rămas lipită de televizor. *-* Hm, ai terminat Trezită în zori de zi :> Team Derek?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anca: înţeles :)) n-am idee :o3 îţi dau un mesaj dacă e :*

    @Alexandra C: yeaaa :)) John Ross şi băiatu' lu Bobby îs maxim de buni ♥ Sigur că am terminat acu o săptămână cred :)) :D Team Lucas sută la sută o.O :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra C: Ai să regreți că ai întrebat-o dacă e team Derek :)) Te chelește :)) E anti-Derek-istă :)) Și eeei, și eu sunt puțineeel... mai muuuult :))
    App., poate mă ascultă vreun Zeus pe acolo pe sus și nu mă mai spoiler-uiești cu Asylum :)) Baftăăă la grădiii :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥