10 ianuarie 2013

Strike #46


 Iată că vin şi mă ţin de promisiune. Cea de-a patruzeci şi şasea carte de când mi-am făcut blogul, dar prima pe anul 2013: 'Născută la miezul nopţii' de C.C.Hunter. You enjoy! :)



Câteva idei: Kylie Galen are 16 ani, părinţii ei divorţează şi nu poate decât să dea vina pe mama ei cea rece. Tatăl pe care îl iubea o abandonează spunându-i că mama  ei are nevoie de ea. Şi, colac peste pupăză, iubitul ei, Trey, o părăseşte pentru că nu vrea să-i facă pe plac. Mama ei o trimite într-o tabără pentru copii cu probleme după ce o ridică de la o petrecere unde se găsiseră droguri şi alcool. Viaţa devine din ce în ce mai grea, iar Kylie trebuie să-şi dea seama de trecutul ei şi să-l accepte dacă vrea ca viitorul ei să fie unul mai bun. Dar toată lumea ştie că în momentul în care viaţa e grea, dragostea îşi face şi ea apariţia. Şi ce poate fi mai complicat decât doi tipi care ţin la tine: unul din ei a făcut parte din trecutul ei şi se simte conectată, iar celălalt abia ce-a apărut în viaţa ei şi totul pare magic. Ce-aţi face dacă aţi fi în locul lui Kylie ?! Aţi îmbrăţişa realitatea sau v-aţi adăposti în amintirea normalităţii ?!
 


Citate: O poveste frumoasă despre o adolescentă ce-şi caută locul!
·   -Unicornii nu există, spuse Perry şi, judecând după expresia de pe chipul lui, părea ofensat de alegerea ei.
-Dar au existat cândva, adăugă Holiday, ca şi cum ar fi venit în apărarea lui Kylie.
-Să mori tu? întrebă Perry. Chiar au existat?
-Să mor eu, repetă Holiday. Dar ar trebui să mai lucrăm la limbaj. Zâmbi. Gândeşte-te la un cal cu un corn în frunte. Ştiu că poţi să o faci.
·  -Poţi să-mi citeşti gândurile ?
Se întoarse spre el. Îşi simţea faţa arzând, aducându-şi aminte de gânndurile jenante pe care le avusese despre el.
-Nu. El zâmbi şi, în acea lumină, ochii lui verzi, cu firişoare aurii, scânteiară pur şi simplu. De ce roşeşti? Ce gânduri ai avut despre mine?
·  -Ai putea să promiţi că nu te uiţi la sânii mei şi să-ţi păstrezi tricoul pe tine.
-Eu aş putea să fac asta. Dar cei şase tipi care o să vină aici în mai puţin de treizeci de secunde s-ar putea să nu fie la fel de cooperanţi. Şi atunci o să mă văd obligat să-i învăţ eu minte.
Ai găsit coperta ascunsă! :)
· - Ştiu. Îndesâdu-şi ambele mâini în buzunarele de la blugi, o privi. Ştii, n-am crezut că poţi să te faci mai frumoasă decât erai la şase ani. Dar m-am înşelat.
Se aplecă spre ea şi buzele lui le atinseră uşor pe ale ei. Se întâmplă aşa de repede, că ea de-abia dacă simţi.

Părerea mea: Pot spune cu mâna pe inimă că această carte m-a făcut să scap ceva lacrimi, nenumărate ‚of’-uri şi, Dumnezeu ştie!, câte senzaţii de furnicături pe şira spinării. Este o carte foarte frumoasă (cu o copertă genială!!) care ne arată că viaţa, chiar şi la o vârstă fragedă, poate să fie zbuciumată şi al naibii de complicată. Kylie este genul de fată care simte nevoia să aparţină unui loc, dar când ea însăşi se simte o ciudată îi este greu. Pe lângă faptul că viaţa i se duce de râpă, mai află şi că este specială. Uneori stau şi mă gândesc dacă să fii special merită atâta efort. Adică biata Kylie a trebuit să treacă prin atâtea ca să accepte ceea ce este, dar inima ei tot rănită este. Mă credeţi că nici eu nu ştiu ce naiba am vrut să spun ?! :)) Sunt geloasă pe Kylie: a găsit un loc căruia să-i aparţină, şi-a făcut prietene de nădejde şi, la naiba!, are cam vreo trei tipi care o plac şi, cu siguranţă, unul chiar o iubeşte! Viaţa de adolescent e naşpa şi cartea aceasta ne-o demonstrează încă o dată. Nu este vreun clişeu, este realitatea învelită într-un strop de magie, umor şi romantism. Merită citită! :)

Informaţii generale: Volumul a apărut în 2012 la editura Leda. ‚Născută la miezul nopţii’ face parte din seria ‚Shadow Falls’ a autoarei C.C.Hunter. Momentan, seria numără 5 volume plus un short story, însă la noi s-au publicat doar două.

Nota: 5   din 5.


XoXo,
Adry

8 comentarii:

  1. Ce mă bucur că ai terminat-o. >:) Acum pot să vorbesc cu spoilere cu tot.
    Cât m-a enrvaaaaaaaaaaaaat C.C. Hunter! :))
    La un moment dat eram de partea lui Lucas, nu a lui Derek. >.< Dar eu eram de partea lui Derek! :))
    Aa, și Perry. Mi-a plăcut de Perry. Întotdeauna făcea vreo boacănă xD Dar îți vine să crezi că Perry se ceartă cu Miranda în tot volumul 2? Îmi venea să-mi dau cu cartea-n cap. :)) Cât de tembel e băiatul ăsta! Bine, nu mai zic. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra C: măcar ţi-ai dat seama că trebuia să te opreşti!! :)) credeam că iar te strâng de gât!! :)) eu clar sunt în team Lucas, ceva nu-mi place la Derek (da' e o super bunăciune, dar ceva'i fishy la el). Cât despre Perry e un drăguţ :)) şmecheraş drăguţ! mă bucur că ţi-a plăcut recenzia mea! :*:* mi-am cam ieşit din mână, dar na :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Uraaa, am terminat-o dimineață și clar trebuie să vorbim cumva, că simt că plesnesc de fiecare dată când mă gândesc :)) Să stai pe Wattpad mâine, ca să vorbim. Team Lucas, evident :X Și a fost tare că după ce credea că a terminat povestea cu ”nu știu pe care să-l aleg”, Holiday a aruncat bomba... parcă așa suna. Când s-a dus în birou la ea...
    ”-Ai o scrisoare.
    -De la cine? De la Daniel?
    -Nu. De la Lucas.
    -Împușcă-mă!”
    Faza asta mi-a rămas în minte, și ooooh, aș putea să scriu și o viață întreagă aici :)) Mâine. Pe. Wattpad. Neaparaaaaat!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vero: hell yea! :)) welcome, mate!! :)):* deci mâine sunt!! :)) trebuie să ne crizăm împreună!! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Heheee eu ieri m`am apucat de ea! Sunt pe la capitolu` 29...e foarte tare cartea :X

    RăspundețiȘtergere
  6. @Allexa: daa!! da, este!! după ce termini să ne spui în ce team eşti!! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehe, dacă nu e în team Lucas ne suim în capul ei, asta e sigur :)) Am să încerc să nu uit să intru :X Recenzia e și ea scrisă, dar vreau s-o postez întâi pe cea de la Diverget, nu știu de ce și acolo mai am câteva pagini - 20-30 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vero: garantat!! :)) awh :( chiar eram curioasă de recenzia ta! :o3 eh :)) mâine nu uiţi!! :)) eu îmi înec amaru' în primu' sezon din AHS :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥