9 ianuarie 2013

Show time!


Heya, gaşcă!!
Ce mai faceţi ?

Trebuie să vă mulţumesc! Spre surprinderea mea şi a Rozei chiar aveţi întrebări pentru noi, nu glumă! :))
Sunt întrebări de-a dreptu' frumoase şi interesante, vă mulţumim!!
Nu uitaţi! Până joi la ora 15 aveţi timp să ni le trimiteţi la postarea 'Q&A' (daţi click pe poza din dreapta). Cei care ne-aţi scris 1-2 puteţi până la 10 :)) Staţi chill, nouă chiar ne place faptul că astfel ne puteţi cunoaşte mai bine! :) 

Aşaa, trecând de la una la alta! :)) *tipic mie*
Ieri am făcut 2 chestii :))
1. Am terminat 'Născută la miezul nopţii' şi Thank God! că am volumul 2 că altfel eram în sevraj :)). Recenzia vin mâine cu ea. Încă nu mi-am adunat gândurile pentru ea, dar vă asigur este un Must Read!
2. Am fost la poştă să ridic o carte tare iubibilă şi Rose m-a pus să vă arăt şi poze cu cele 2 volume din seria Shadow Falls pentru că la momentul potrivit nu le-am făcut! :)) Aşa că, dacă nu vreau să fiu linşată vă arăt.

Aşa că:



După ce fac recenzia la primul volum, mă apuc de 'Trezită în zori de zi' altfel îmi fac o ciorbă în cap şi numai ştiu ce-i într-un volum şi ce-i în altul! :))
Aşa că sper eu, mâine avem recenzia gata!!

Până atunci, însă, vă las să vă mai gândiţi la întrebări pentru noi (nu uitaţi! clike pe poza din dreapta!) şi eu mă duc uşurel spre variantele de simulare de bac la română! :)) x.x
V-am pupat!!


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Aşa mai merge :)) Abia aştept recenzia cărţuliilor ♥
    Uhm, trebuie să postez şi eu, am uitat :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: deci, să-mi pregătesc roşiile ?! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uh. Vreau și eu seria Shadow Falls! Nu e corect! :)) Am atâtea de citit! Abia aștept recenzia. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Caarti! :x Bunaciuni! :X Astept rubrica de maine.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥