16 ianuarie 2013

Random facts about today!




Hey'all! Ce mai faceţi voi? Cum mai supravieţuiţi?! :o3
Eu deja înnebunesc :)) Adică m-am săturat de aceleaşi mutre ale aceloraşi colege şi toooate replicile lor 'iubibile'. Bleah!! God, have mercy! Save my soul! :o3
Cum era o faza care am văzut-o pe net: 'Doamne, dă-mi răbdare pentru că dacă-mi dai putere îl omor!' :))

Myea.. şi când n-am somn ce fac eu ?! :)) La 12 noaptea Adriana e pe weheartit.com şi caută chestiuţe şi le heart-uieşte! :)) Am o grămadă de chestii: de la Step Up, Doctor Who, Desperate Housewives la One Direction, Harry Potter şi AHS :)) Deci aia da diversitate!! :))
Ca şi gusturile muzicale! :-?? *stone me later!*

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

Ouuuhm... ce să mai pălăvrăgesc eu? Ouhmmmm.. A da :)) Dacă vreodată trebuie să ştanţaţi 40 de fulgişori, să decupaţi 40 de norişori, 40 de brăduţi şi 40 de oameni de zăpadă să nu apelaţi la mine!! :)) M-am săturat şi mai am brăduţii şi oamenii de zăpadă! Mâine o să am o ditamai bătătura :o3 

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

Oh, da! Zilele trecute, cred că joi sau vineri, am primit de la poştă un aviz ca să mă duc să ridic următoarea carte! 
Show tiiiiiime!! *vocea unui comentator de box ce anunţă meciul*


Pretty cute! Abia aştept să mă apuc de ea *don't ask when!*

 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~

Azi mi-am crestat degetu' :)) Vroiam să crestez un cârnăcior şi l-am nimerit pe cel prost :))
Eh, life sucks :))
Azi am făcut un om de zăpadă din plastilină cu o pelerină de Super-man :)) *like a boss*.

Uhm.. şi cam atât din random fact'urile mele de azi :))

Kisses


*Love it when he says: Body rock! Girl, I can feel your body rock!*

XoXo,
Adry 

6 comentarii:

  1. Eee, da' ce vrei, i-ai facut pe plac lui Rareseel cu super-omul de zapada. 'Vuuuuum' :))
    Si sa stii ca vreau si eu un braduuuut, mie nu mi-ai taiat niciunuuuul :)) Nu-i corect, copilasii primeesc, eu nuuu. Maaaamiiii, Adry e reeeea :)) ( sau mai bine la mamaia, ca Rares?:)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vero: no taci tu :)) ai terminat de învăţat la geogra?! :)) dă-mi adresa ta de acasă şi-ţi trimit prin poştă :)) le fac în culori unice ptr tine :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adry: Pfoaaa, pana la urma m-am sugrumat un pic cu harta si am injurat un pic manualul si well donee :)) Waaa, ce draguuuut :o3 daca poti sa faci un bradut mov si un om de zapada rosu ar fi perfeect :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Iiiii! Brăduțiii! :x Și omulețiii! Și... ce mai ai acoloooo! :x Postarea e aaadorabilicioasăăă! :X A și, da: Dă-mi doamne răbdare că dacă îmi dai putere îi omor. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: thanks :o3 :*:*

    @Criss: you're f alive!! :o :)) eh, farmecu' meu :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥