15 ianuarie 2013

Q&A- Answers (3)


 Hey, gaşcă! În sfârşit am terminat şi cu această postare monstru!!! În ultimele zile mă simt aiurea :)) şi s-a simţit asta şi în stilul de scris :o3 Am o lene ciudată şi un sictir gigantic!! :o3 Vă las să vă bucuraţi de ultima parte :) Enjoy.



Q & A - Answers (3)

În primul şi-n primul rând, mulţumim nespus de mult pentru toate întrebările adresate! Ne bucurăm enorm să vedem aşa un feed-back *pe bune, ne-aţi uimit!!*. Aţi fost extrem de ingenioşi şi chiar ne-aşi pus puţin în încurcătură, dar vă mulţumim de o mie de ori şi ne bucurăm că am avut şansa să luăm contact cu voi şi curiozităţile voastre!
Bucuraţi-vă de postarea gigantică ce vă aşteaptă!
xoxox


7.Anca Maria
Pentru amândouă :
·         Câţi ani aveţi?
Adry: Am mai spus şi mai sus :D. Mândra vârstă de 18 ani, merg pe 19.
Rose: Ăă, nu contează, nu? :D
·         Cum v-a venit ideea să vă faceţi un blog?
Adry: Am mai răspuns  :o3 Nu te supăra, dar chiar nu mă mai lasă degetele să mai povestesc încă o dată că mi-e că nu-mi iese la fel :))
Rose: Am vrut să am o ocupaţie drăguţă. Plus că îmi place să umblu la aspect tot timpul <3 o:p="o:p">
·         Ce vă doriţi de la 2013?
Adry: Schimbare. Şi să fiu fericită şi sănătoasă.
Rose: Vreau să fie cel mai bun an. Râsete şi poveşti terminate :)
·         De ce vă place să citiţi?
Adry: Îmi oferă o evadare din viaţa cotidiană de shhhh în care trăiesc :)
Rose: E ca şi cum aş vedea un film, numai că distribuţia şi decorul îmi aparţine mie.
·         Cum consideri că trebuie să fie un prieten?
Adry: Loial, sincer, aproape de tine indiferent de circumstanţe.
Rose: Să îţi suporte toate crizele de nervi, să-ţi păstreze secretele şi să te facă să zâmbeşti :)
·         Care sunt prietenii voştrii?:)
Adry: Uhm.. ce-ar terbui să-nsemne asta?! :)) Adică din blogosferă ? Rose, Anna, Criss, Dee, Patri, Irinuş, Vero, Anca şi mulţi alţii *ordine aleatorie, don’t stone me!* În viaţa reală mă mândresc cu 2 prieteni adevăraţi :)) *lonely wolf!*
Rose: Persoane pe care nu le-am întâlnit niciodată, dar le iubesc. Ăă, şi mici excepţii, dar ştiţi voi, real humans are boring :))

8.Dee
Pentru amândouă:
·         Credeti in fantome?
Adry: Nu chiar, scumpo :)) Ar fi ciudat să mă gândesc că fantomiţele’s invizibile şi se uită la mine când mă schimb sau etc :)) Prefer să nu ştiu :))
Rose: Poate în viaţa de apoi, dar în fantome nu.

9.Anonim
·         Do you belive in the invisible man in the sky? 
Adry: Ouhm.. nu prea ştiu. Caut alinare la el şi sfaturi când plâng noaptea, dar să stau să-L iau la puriat nu ştiu dacă El chiar există :) *open the gates of hell! I’m coming*
Rose: Adică Dumnezeu? :)) Da, cred.
·         Ce gen de muzica ascultati? (And don't say all of them :| ) 
Adry: Biiine :)) cred că pop şi ceva rock. No ideea :)
Rose: Rock şi soul îmi plac cel mai mult :)

10. Ink
Pentru amândouă:
·         Credeţi în unicorni?
Adry: Nu chiar :)) Dar conform primului volum din Shadow Falls ei au existat :))
Rose: Vorbeşti cu un unicorn, deci te rog.

·                      Aţi putea vreodată să mergeţi liniştite pe stradă, ştiind că v-aţi "mâzgălit" cu rujul pe buze şi în jurul lor?
Adry: Ce presupune mâzgăleala ?! :)) Numai eu m-am gândit la prostii, aşa-i?! :)) Păi nu. Şi aşa sunt eu o ciudată, nu trebuie să atrag şi mai multă atenţie asupra mea :))
Rose: Dacă ar fi noapte, poate că da :))
·         Aţi merge la o campanie "Free hugs"?
Adry: Uhm.. cred că da :))
Rose: Daaa <3 class="apple-converted-space" span="span"> Mereu am vrut să fac asta, numai că în oraşul meu nu s-a organizat până acum *sad face*
·                      Ce aţi alege: tort cu Finetti/Nutella sau un Oreo de mărimea calendarului Mayas?
Adry: Nu suport oreo :)) deci tort cu finetti şi nutella!
Rose: Un tort cu Nutella de mărimea calendarului Mayaş ^^
·                      Dacă aţi participa acum la un joc gen "Trage cartea" şi ar pica numerele voastre, cum aţi reacţiona? (ştiind că provocarea este cea de a mesteca o ţigară)
Adry: Nuuu :)) why, dear God, why ?! :)) Cu siguranţă nu aş face asta! :))
Rose: „Du-te şi dă-ţi cu fundu’ de pământ, eu nu fac aşa ceva!”

12. Criss
Pentru amândouă:
Sunteţi de părere că există o entitate care a creat tot ceea ce vedem în jurul nostru (în creştinism, Dumnezeu), sau vi se pare mai plauzibilă teoria evoluţionistă a lui Darwin, şi anume că noi, oamenii, am fi rezultatul selecţiei naturale, trăgându-ne din maimuţe?
Adry: Ok, jucăm dur :)) Sincer, nu am idee. Adică să iau la puricat ideea mă lasă fără argumente *am făcut asta odată*. De unde a apărut Dumnezeu ?! Cine l-a creat pe El?! o.O
Şi dacă ne tragem din maimuţe, alea de unde au apărut ?! Din celule, probabil, şi celulele de unde au apărut?! Cine le-a creat sau whatever?! o.O
Mereu  o să mă gândesc de unde şi cum şi mai ales Cine şi de ce :D
Rose: Îmi place să cred că Dumnezeu a creeat totul. Pare aşa... încălzitor :))


Şi acum, întrebarea noastră este:
Mai doriţi să facem astfel de postări Q&A ?!



xoxox,
Adry n Rose

6 comentarii:

  1. Evident ! I want more XD (poate apuc si eu sa pun vreo intrebare =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineînțelees, sunt hilare. Abia aștept să văd ce trăznăi mai întreabă ceilalți :)) Pe cuvânt de cercetaș: întreb și eu de data asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai întrebi? Hă, și să vezi ce întrebări pun data viitoare... Exact opusul întrebărilor pe care le-am pus acum :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da mai vreau!e interesanta rubrica!sper sa apuc si eu sa pun intrebari :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dah! Cum nu? Si Adry, cum poti uri Oreo? Fiinta ciudata ce esti :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iru: nu suport Oreo :)) e nasol, că am gusta :)) deci shhh :)) ciudat înseamnă să fii tare :)) deci îs tare :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥