14 ianuarie 2013

Q&A- Answers (2)!


URĂSC şcoala!!! Buuună, lume bună! :) Ce mai faceţi voi?!
URĂSC cu adevărat şcoala! Am alergie la colegi!! 

Oki doki, deşi m-am jucat cu prichindeii de la grupa mică de-a trenul 
*why Dear Lord, you gave me such a bad ideea?! why?!?!*
nervii au veni abia după :)) Adică, zău, mâine e un concurs în memoria lu' Eminescu *rolling eyes* şi nu găseam pe nimeni să mă înlocuiască pentru că măria mea trebuie să lectureze 'Baba Iarna face pozne' :)) Şi nu pot să las educatoarea cu popoul în aer când femeia şi-a planificat asta! :))
Eh, s-a terminat cu bine, am reuşit să găsesc o soluţie! :))

În fine, normal că astăzi am mai primit un maxim :)) Că doar e anu' maximelor! :))
Trecând peste, haideţi să vedem şi partea a doua din rubrica QnA.


Q & A - Answers (2)

În primul şi-n primul rând, mulţumim nespus de mult pentru toate întrebările adresate! Ne bucurăm enorm să vedem aşa un feed-back *pe bune, ne-aţi uimit!!*. Aţi fost extrem de ingenioşi şi chiar ne-aşi pus puţin în încurcătură, dar vă mulţumim de o mie de ori şi ne bucurăm că am avut şansa să luăm contact cu voi şi curiozităţile voastre!
Bucuraţi-vă de postarea gigantică ce vă aşteaptă!
xoxox


4.Alexandra C: *ai profitat de portiţa de scăpare pe care am lăsat-o şi ne-ai pus la treabă :)) Good job!*
Pentru amândouă:
·         Cum ai ajuns să îţi faci un blog?
Adry: Haha, funny thing.  Nu am idee cum :)) Adică, d’oh, nu’s amnezică :)) Ok, long version: mă plimbam pe blogul Leda şi am dat peste un link către un blog şi tot clicăind am dat peste blogul iubibilei de Rose, m-a intrigat şi vedeam că avem pasiuni comune şi multe de povestit. M-am ambiţionat şi apoi a apărut ‚Noi 2 si un blog’ :) Şi acum, short version: dintr-o nebunie alimentată de invidie şi dorinţă :)) :D
Rose: Primul meu blog l-am făcut acum doi ani. Era cu poezii, proză scurtă şi tâmpenii de-astea. Nu mă pricepeam deloc. Doar mă încânta ideea să ai un blog de care să te ocupi şi eu doar am vrut să am unul, indiferent de ce aş fi postat pe el.
·         Spune un lucru care te-a marcat în copilărie. 
Adry: Sincer, când spun ‚marcat’ mă gândesc la ceva rău şi chiar acum *şi poate nici mai târziu* nu am forţa necesară să povestesc ce m-a marcat pe mine. E un lucru grav pe care prea puţini îl ştiu *nici măcar rudele şi părinţii* şi pentru moment aş vrea să-l păstrez pentru mine *şi cele 3 persoane care ştiu- două prietene speciale şi fosta mea cea mai bună prietenă* :) Deci, la întrebarea asta spun pas :)
Rose: Drăguţă întrebare :) Cred că prima zi la grădiniţă mă defineşte cel mai mult. N-o să pot să o uit niciodată. A fost prima dată când îmi venea să plâng pentru că totul era aşa străin şi sălbatic, dar totuşi încercam din răsputeri să mă abţin. Uneori am vise cu asta.
·         Care este modelul tău în viaţă?
Adry: Nu cred că am vreun model :)) Dezamăgitor chiar :) Nu vreau să fiu ipocrită sau ceva, dar mă ghidez după modelul aşa nu, indiferent dacă în momentul ăsta greşesc sau nu afirmând asta :)
Rose: O persoană? Trebuie să stau să mă gândesc la asta. Nu cred că am aşa ceva.
·                     Dacă te-ai putea întâlni cu un autor, care ar fi acela? (Nu numai dacă te-ai întâlni. Adică dacă ai putea discuta cu el etc.)
Adry: Ouhm.. având în vedere că sunt în sevraj după volumul 3 din Shadow Falls, cu siguranţă spun C.C.Hunter. Aş lua-o la palme că a făcut-p pe Kylie atât de proastă, pe Derek atât de idiot şi atââât de iubibil pe Lucas. Apoi aş întreba-o de ce mă torturează cu toată nesiguranţa lui Kylie.
Rose: Veronica Roth.
·         Care e trupa ta preferată?
Adry: Nu prea am aşa ceva :)) Că am o afinitate pentru: The Script, Big Time Rush, Hot Chelle Rae, One Direction şi cam atât îmi pot aduce aminte, e a doua parte :)) *don’t stone me!!*
Rose: Evanescence, cred.
·                     Cum ai reacţiona dacă te-ai trezi în altă familie, alt loc, altă şcoală, înconjurată de alţi prieteni?
Adry:  Pha! :)) În momentul ăsta aş spune ‚Există un Dumnezeu!!!’ :)) I know, you must think I’ve just lost my mind, but no, it’s just me. :)
Rose: Îmi e mult mai uşor să mă adaptez într-un mediu în care nimeni nu cunoaşte pe nimeni decât să trăiesc în colectivul ăsta nesuferit pe care îl suport de ani întregi. Deci cred că aş tăcea din gură şi m-aş bucura de libertate :))

Pentru Adry:
a. Cum te-ai caracteriza pe tine, dacă ai fi altă persoană?
Ihm :)) greu. Având în vedere că ştiu ce cred ceilalţi din jurul meu despre mine aş spune aşa:
  •   cei care presupun că mă cunosc, când defapt habar n-au: fiţoasă, invidioasă, arfistă,  vai de capu ei!, schelete, urâtâ, băieţoasă
  •  cei care chiar mă cunosc: veselă, pesimistă, gata să ajute *deja mi se pare că mă laud, deci stop :)*

b. Care este lucrul care contează cel mai mult în viaţa ta?
Te referi la principii morale sau la ceea ce îmi doresc cel mai mult?
Cel mai mult contează pentru mine să mă vadă lumea aşa cum sunt eu cu adevărat şi să mă accepte. Sper că am nimerit ceea ce m-ai întrebat :)
c. Dacă ai putea să-i mulţumeşti unei singure persoane, care ar fi aceea?
Ouhm.. ok, nu e chiar o persoană, dar aş vrea să-i mulţumesc Trecutului că m-a făcut să trec printr-atâtea şi m-a ajutat să devin cea care astăzi stă şi vă scrie aceste rânduri. *nu am spus mama sau etc pentru că nu sunt atât de mândră că’s pe acest Pământ :)*
d. Pe ce crezi că se bazează realitatea?
o.O Puţin de tot sunt în ceaţă :)) Realitatea se bazează pe.. *nu prea înţeleg ce vrei să spui*.. n-am idee. Chiar sunt în ceaţă :)) Dacă îmi spui la ce te referi pot să şi răspund. Chiar îs dumb rău, dar nu mă prind :)):D
e. Dacă ai fi altă persoană pentru o zi, cine ai fi?
Nu cred c-aş vrea să fiu în şoşonii altcuiva, dar aş opta să fiu o persoană invizibilă :)

Pentru Rose:
a. Care a fost prima ta impresie când ai aflat de blogging?
Primul blog de care am dat a fost cel al lui Sayuki, cred. Mi s-a părut ceva de care nu se apucă toată lumea. O chestie mişto.
b. Eşti mai preocupată să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Să fim serioşi, niciodată nu m-am întrebat dacă fac lucrurile care trebuie :)) Mă apuc de tot felul de tâmpenii, fără să mă gândesc. Deci mă axez să fac lucrurile cum trebuie. Pfu. Am stat să mă gândesc puţin la asta.
c. Care este lucrul pe care ai vrea cel mai mult să îl vezi schimbat la oameni?
Mi-aş dori ca fiecare să arate aşa cum arată caracterul lui, atât.
d. Care este lucrul pe care ai vrut să-l faci dintotdeauna şi nu l-ai făcut?
Cred că e interzis minorilor :-” *Adry: Adică ţi-e interzis şi ţie! :))*
e. Dacă ai muri mâine, care ar fi ultimul lucru pe care l-ai spune? (în afară de Evan Peters :]])
Cuvintele nu valorează nimic. Aş îmbrăţişa pe toată lumea ^^


5.Clara:
Pentru amândouă:
·         De unde vine inspirația voastră?
Adry: Din viaţa de zi cu zi, din vise şi aşteptări :)
Rose: Melodii, filme, versuri şi vise.
·         Cum ați ajuns să citiți?
Adry: Într-a patra am primit Harry Potter şi Camera Secretelor, apoi am devorat întreaga serie. Apoi ştiu că am făcut vreo pauză de câţiva ani :)) Apoi m-a lovit *şi mi-e tare ruşine* virusu’ Twilight. Cu ei mi-am deschis pasiunea pentru  YA  şi paranormal.
Rose: De mică îmi plăceau revistele şi cărţile cu poveşti.

6.Alecsandra Alle:
Pentru amândouă:
·         Ce înseamnă pentru voi dragostea?
Adry: Haaaaaa! Sincer, nu am experimentat-o pe propria piele, dar presupun că dragostea ar trebui să fie acel sentiment care nu te lasă să dormi, care-ţi invadează visele şi te face să te simţi ca în al nouălea cer. Ar trebui să fie cel mai frumos sentiment pe care l-ai simţi. Chiar n-am habar  :))
Rose: *blushing* O încălceală frumoasă în care două persoane se completează reciproc. Nu că aş ştii :-”
·                      Aveţi fraţi ?
Adry: Yea.. unu’ mai mic, are 14 ani *pain in the butt*
Rose: Nu, sunt singură la părinţi :)
·         Care e anotimpul vostru preferat ?
Adry: Toamna :)
Rose: Iarnaa  Pentru că sunt sărbătorile, împodobim bradul şi pot să-mi iau puloverele săcsi.



xoxox,
Adry n Rose




3 comentarii:

  1. Adry, păi cred că nici eu nu știu ce-am vrut să zic acolo :)) Probabil voiam să scriu altceva, habar n-am :-? La cum îmi funcționa mie mintea la aproape 1 noaptea, îți dai seama -.-
    Cred că trebuia să aveți cel puțin 5 bloguri fiecare ca să pun toate întrebările care-mi trec prin căpățână O.o În fine, thanks God că mi-ați răspuns la toate (cred că am pus 16 întrebări sau pe-acolo :-" ) pentru că am mai aflat și eu câte ceva despre voi ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Haaai, ma, interzis minorilor, Rose?:)) Mi-e frica sa'ntreb ce-ti trece prin cap :))
    Adry, nu-ti face griji, si eu la fel, tot cu twilight'isti m-arunc in oala:)) Atunci imi parea cea mai buna serie din lumee, eram mandra de mine ca am terminat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot cu Twilight am început și eu. Adicăăă... am început cu mai multe serii, dar aia mi-a plăcut. Oricum, nice answers. :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥