13 ianuarie 2013

Q&A - Answers (1) !


  Heyloo! Ne scuzaţi de întârziere, eu am avut o mică problemuţă şi a trebuit să mă plimb cu metrou' :)) şi Rose e blocată la The Convenant pe AXN (am corupt-o!!). Aşa că din cauza mărimii postării (9 pagini de word!! 9!!) suntem nevoite să împărţim în două sau trei acest articol! :o3 Mâine promit să revin cu continuarea!!

Q & A - Answers (1)

În primul şi-n primul rând, mulţumim nespus de mult pentru toate întrebările adresate! Ne bucurăm enorm să vedem aşa un feed-back *pe bune, ne-aţi uimit!!*. Aţi fost extrem de ingenioşi şi chiar ne-aşi pus puţin în încurcătură, dar vă mulţumim de o mie de ori şi ne bucurăm că am avut şansa să luăm contact cu voi şi curiozităţile voastre!
Bucuraţi-vă de postarea gigantică ce vă aşteaptă!
xoxox


1.Wild Rose:
 Pentru Iubibila de Adry:
·         Care sunt lucrurile care te atrag la o carte?
Păi, am mania de a deschide cartea şi de a citi primele rânduri. Dar dacă nu am posibilitatea mă uit la titllu şi la copertă *i know it’s not ok!*
    
·         Ce face, în viziunea ta, o eroină să fie osaam?
Sincer, nu m-am gândit niciodată la criterii. Îmi place să mă regăsesc în eroină sau nu! Mint! Iubesc momentul în care eroina îmi ajunge la inimă: poate ceva ce spune, un anume lucru pe care îl face, ceva, orice care să-i permită să o iubesc. Probabil îmi place ca o eroină să fie mai curajoasă ca mine, să fie ceea ce eu nu sunt :) Cam asta cred că e.

·         Şi ultima, Curent Celebrity crush?
Ouhm :)) Greu. Iubesc pe multă lume :)) Inima mea nu are numai 4 încăperi :)) Îmi trec prin cap următorii: Ryan Guzman, Channing Tatum, Robert Downey Jr., Drew Roy şi, de ce nu?!, Niall Horan :)

Pentru mini-uraganul de Rose:
·         Will vs Jace?
Jaaaace ♥ Will şi Jace sunt cam la fel, vorbim aici de irezistibilul neam Herondale, doar că Jace arată mai drăguţ în imaginaţia mea. Plus că Will a fost puţin răutăcios cu Tessa la sfârşitul primei cărţi.
·         Will vs Jem?
Asta chiar e grea. Will e drăguţ şi ironic, dar Jem e atât de sensibil şi romantic. :3 O să spun Will, deşi îmi frânge inimioara.
·                    Dacă ai putea alege un autor care să te ajute să îţi scrii cartea pe cine ai alege? De ce?
Cred că Richelle Mead. Te poate ajuta şi la scenele în care ai nevoie de umor, poate face lucrurile mai... ăă... fierbinţi, şi trece aşa uşor de la fericire la agonie că mă obsedează.

2.Raisa:
Pentru amândouă: Ce vârstă aveţi?:))
Adry: Eu am minunata vârstă de 18 ani, merg pe 19. :)
Rose: E una micuţă şi drăguţă, nu zic mai mult :))

Pentru Rose: Cel mai fain film vizionat până acum?
The green mile. E ecranizarea unei cărţi a lui Stephen King, autor pe cale îl divinizez şi-l respect la maxim. Mă rog, l-am văzut acum ceva timp, şi Adry poate confirma lipsa filmelor bune la mine în portofoliu :o3 *Adry: DA! Da, aşa este!!*. Deci ,,Coridorul morţii”, pentru că are de toate şi m-a făcut să plâng pe bune.

Pentru Adry :Ai vizionat vreodată AHS?:)
Sigur că da :)) *crezi că am scăpat de gura scumpei Rose ?! :))* Abia ce-am terminat de curând maratonu’ din sezonu’ 1 :)) Cred că în maxim 3 zile l-am dat gata :)) Am avut o pauză între episodu’ 1 şi restul că am aşteptat să se downloadeze, dar apoi am continuat să mă uit unul după altul :)) Curiozitatea o să mă omoare într-o zi :D

3.Nya:
Pentru amândouă:
· ce ați vrea să deveniți când o să fiți.. uhm, mari?
Adry: Păi, când o să fiu eu mare *ironie, am 18!:)) cât de mare mai vreau?!* vreau să fiu cea mai şmecheră avocată/procuroare, dar garantat voi fi şi un blogger  :*
Rose: Eu îmi doresc să fiu scriitoare. Nimic nu e mai mişto. Stai tot timpul acasă, faci ce-ţi place. Şi meseria de IT ar intra în calcul, pentru că mă pricep la calculatoare şi mă atrag de când eram mică :”>
· există vreun film sau un serial care v-a schimbat, într-un fel sau altul? Și dacă da, care? :3
Adry: Ouhm.. nu m-am gândit niciodată că un film mi-a schimbat felul de a fi. Presupun că fiecare film pe care îl urmăresc îşi lasă amprenta asupara mea. Fie că-i un film de dragoste care-mi demonstrează că habar n-am ce-i aia iubire, fie că-i vreo dramă care-mi demonstrează că viaţa mea e floare la ureche, fie că-i vreo comedie care mă-nvaţă că e bine să mai şi râzi. Chiar cred că orice film pe care îl vizionezi aduce anumite schimbări la tine, indiferent dacă le percepi sau nu :) Ca şi în viaţă, uneori ţi se demonstrează că aparenţele pot fi înşelătoare şi că ai momente în care consideră că viaţa ta e cea mai cea şi vezi, Doamne! cât suferi tu după Y, când defapt sunt alţii mai năpăstuiţi decât tine. Ok, deja filozofez o.O
Dar, ca să revin la înterbare, nu ştiu exact să-ţi dau vreun exemplu :D Sorry.
Rose: Mâini înzestrate. Mă rog, mai întâi am citit cartea, dar a avut un anume impact asupra mea. Pozitiv :)
Pentru Rose: ce părere ai de relaţia dintre Evan şi Emma? ^-^ 
Auuu, asta e lovitură sub centură :)) Chiar nu vreau să folosesc cuvântul ăla aici ^^

Pentru Adry: dintre toate complimentele care ți-au fost spuse vreodată, de care ești cel mai mândră? :)
Ouch :)) Nu ştiu exact ce-ţi închipui :)) Sincer, nu primesc complimente decât de la adulţi :)) Nu sunt vreo bombă sexy :)) Dar ca să-ţi răspund, sunt extrem de măgulită de ceea ce mi-au spus două femei tare bune la suflet ‚eşti o fată deosebită’. Una dintre ele luase contact cu mine doar în acea zi şi încercasem să o consolez pentru necazul în care era :) Iar cealaltă este minunata mea prietenă, ms Belle Whittington :) Or şti ele ceva :-?? Dar îmi umple inima de căldură şi obrajii de roşeaţă când îmi aduc aminte :)




XoXo,
Adry n Rose


5 comentarii:

  1. Liniştitoare melodie, şi Rose, mă bucur că-ţi place Stephen King şi Richelle Mead.Sunt autorii mei favoriţi.
    Iar Adri, şi eu am obiceiul de a mă uita printre rânduri la o carte mai întâi, şi dup'aia la titlu şi la autor.
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Waaa, nu știam că rubrica asta poate fi atât de mișto :)) Abia aștept celelalte părți :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuuuuppppppppeeeeeeeeeeerrrrrrrr:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Super întrebări,super răspunsuri!:D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥