12 ianuarie 2013

Primele 100 de cuvinte *bine, am uitat!*


Buuunăăăă!! :D
Nuuuu. nu mai am 40 de pagini până termin şi eu abia acum vă prezint
'Primele 100 de cuvinte' din 'Trezită în zori de zi' de C.C.Hunter!! 
Nuuuu, nu am uitat deloc de postarea de azi!!
Nuuu, nu mint!! :o3

Am fost absorbită de carte! :)) Adică am impresia că cel puţin de 2 ori pe oră
 tot îndrug un 'proastă mai eşti, Kylie!'! :D

Hai gata! Ok, am uitat! :)) 
Acuma gustaţi şi voi o mostră!!

Capitolul 1

Nu trebuie să laşi să se întâmple asta, Kylie! Trebuie să-i pui capăt! Altfel, cineva drag ţie o să păţească ceva rău...
Cuvintele premonitorii ale fantomei se auziră de undeva din spatele lui Kylie Galen şi se amestecară cu zgomotele focului de tabără imens care trosnea la cincisprezece metri în dreapta ei. Aerul rece ca gheaţa anunţa clar prezenţa spiritului, chiar dacă numai Kylie îl auzea, nu şi ceilalţi treizeci de puşti veniţi în tabăra Shadow Falls, care îşi dăduseră mâna acum într-un cerc ritualic.
Miranda, care stătea lângă Kylie în lanţul uman, o strânse mai tare de mână. 



Vedeţi, vedeţi ?! :)) Mai am 40 de pagini şi cred că intru în sevraj!! 
Promit că înainte de sevraj mă apuc să răspund la întrebări 
şi mâine pun la punct postarea! :D

See ya!!


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Daaa, si eu cred ca mai am vreo... 70 de pagini, cred? Dar le devorez imediat. Faza cu Fredericka si sconcsul m-a facut efectiv sa cad pe jos :)) La aia te-ai referit tu prin mail, cand ai zis de pag. 190 si ceva (parca)?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vero: mă refeream la faza cu Derek şi duşu :)) dar şi cu sconcsu' a fost funky rău :)) citeşte şi mişcă-ţi popoul pe mail!! :)) :*:*

    @Anca: chiar ar trebuie -.- :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nununuuu, Hurt mă face să plâng :C
    Eu sincer nu credeam că e o serie prea bună prima oară când am auzit de ea. De obicei ăsea cu coperţi iubibile au la conţinut cu totul altceva, dar asta e... uii ♥ *mi se pare mie sau încep să vorbesc codat? :))*
    Scuze pentru întârziere, azi am fost în oraş cu mama, dar trimit acum mailul :o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥