4 ianuarie 2013

Prima leapşa pe 2013!



Heya! Ce faceţi, dragii mei ?
Cum e în 2013 ? La mine e plictiseală, sevraj şi dor :o3 Dar ca să nu vă îmbolnăvesc şi pe voi de dorul meu :)) zic să fac o leapşa de la Anca (thanks!!:*:*). Apoi o să pălăvrăgim niţeluş!

1.  Care a fost prima persoană de pe Wattpad care ţi-a citit poveştile ?
Uhm.. habar n-am :D :)) Dar ştiu sigur că Rose, Vero şi Patri au citit!

2. Care e mâncarea ta preferată ?
Ihm...spaghete cu sos de roşi, busuoic şiii pui la tavă?! :)) Complicat!!

3. Cum arată periuţa ta de dinţi ?
No shit! :)) Asta da întrebare! :)) Păăăi... o.O.. e alb cu albastru şi roz dacă nu mă înşel! :)) Cine papucu' meu ştie cum îi arată periuţa ?! :))

4. Brăţări din piele sau brăţări din noduri?
Mereu am vrut să am brăţări din alea drăguţe ale prieteniei din noduri, am zis că o să învăţ şi eu să fac aşa ceva!!

5. Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai cumpărat vreodată ?
N-am idee.. cred că o chestie ptr un iubit d-al meu dintr-a 8-a :)) Ştiu că era vreo ocazie ceva şi i-am luat ceva, vreun bibelou sau pana lu' papuc :)) Nu mai ştiu!! :)) Nu cumpăr chestii ciudate :))

6. Ai vorbit vreodată cu străinii de pe omegle ?
What is that ?! o.O

7. Unde ai îngopa o comoară dacă nu ai vrea să fie găsită? 
Uhm.. păi dacă nu vreau să fie găsită de ce v-aş spune ?! :)) Bine, să zicem căăă lângă un grajd :)) Pariu că sunt oameni sensibiloşi la miros :)) *iar îmi aduc aminte.. :(*

8. Care este personajul tău preferat - din toate cărţile citite- ?
What is this ?! :)) E ca şi cum ţi-ai întreba mama dacă te preferă pe tine sau pe frate-tu :)) Nu ştiu.. uite primul personaj (pe care-l ador) la care mă gândesc: Patch Cipriano din Îngerul Nopţii.

9. Laptop, tabletă sau PC?
Păi, sunt la un laptop :)) notebook, whatever:)) Laptop să fie!

10. Ce cuvânt foloseşti cel mai des?
Nu ştiu exact. Fie 'no shit!', fie 'no bine', fie 'fain', fie 'fu**' :)) Nu mă pot decide :))

11. Cât timp îţi ia să editezi o poză şi să îţi iasă cum îţi place?
Păi, între o juma' de oră şi o oră :)

12. Te-ai gândit vreodată la videoblogging ?
Nope.

13. Care este primul lucru mov pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?
Sunt în pat :)) dacă mă întorc mă uit la aşternutul meu mov :))

14. Ce le-ai luat alor tăi de Crăciun ?
YAY! :)) Mamei i-am luat: două globuleţe de pom sub formă de ghindă şi con, o carte (Georges Simenon- Crăciunul lui Maigret) şi lu' tati: o carte (Plânsul lui Nietchez, parcă, de un nene) şi un calendat drăguţ care are pentru fiecare zi din an câte un citat mega drăguţ! :)

15. Dacă ai putea să faci un singur lucru toată viaţa ta de acum încolo, care ar fi?
Simplu!! Să joc remi sau monopoly sau roata norocului cu frati-miu, mami, tati, doamna B., Dana, Dani şi Jolt :)) Mega fun! :)) *iar mi-aduc aminteee :(*

16. Ce porţi acum ?
Pijamale cu Mickey şi Minnie Mouse, îs roz cu gri şi scrie ceva despre iubire pe pantaloni :))
Don't judge me!!

17. Cât îţi ia să ajungi la şcoală de acasă?
Depinde dacă vine repede autobuzu' :)) Între 15 şi 30 de minute.

18. Dacă ai avea un crocodil ce nume i-ai pune?
o.O oooki, not weird at all :)) Chuck :))

19. Care e genul tău de muzică preferat?
Eu nu am un gen muzical preferat anume :)) Ascult de toate :D

20. Spune primul adjectiv care îţi vine în minte despre anul 2012.
Revelator! :)) Asta spune destule!! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şi cam atât!! 

De ieri sunt mândra posesoare a unui cont pe wehearit.com :)) 
Puteţi să daţi follow şi dau back, că doar istem friends :))
E aşa monkey funkey :))

Îmi place! :))
Plus că mă găsiţi şi pe wattpad.com, doar daţi click pe poza de sub 'Adry scrie' şi that's it!!

V-am pupăcit!!

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Uuh! :x Ai luat lepșuța de la mene! :O Mă simt iubită! =))))
    Da, frumoase răspunsuri. Poate sunt eu chioară dar... îți aduci aminte despre ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca: de Cluj :'( <3 :)) poveste lungă :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Waaa, când am văzut videoul ăla mi s-a oprit inima în loc?! Așa mă trădezi tu Adry, în modul ăsta crud: ONE DIRECTION?!!! :(
    Mă dezamăgiți.
    S-ar putea să iau și eu leapșa, dar am o grămadăăăăă de lucruri de făcut. Cred că sunt mai ocupată în vacanță decât în timpul școlii :)) Și tu te plictiseai ieri când am vorbit, phoaa...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vero back down, love!:)) e doar o trupă :)) e o ţară liberă :)) plus că nu-s fană înrăită :) au melodii iubibile :)) şi daaaa, eram plictisită ptr că lenea e mare şi temele multe :)))) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥