22 ianuarie 2013

Peretele nu te va dezamagi niciodată!!






No, nu mi-am pierdut total minţile! :)) Este purul adevăr-adevărat!
Şi am să vă povestesc ceva, apoi să-mi spuneţi dacă e sau nu aşa cum am spus în titlu! :))


Să spunem că Minnie şi Daisy s-au certat s-au răcit una cu alta. Minnie şi-a chemat-o pe Jolly să stea cu ea în bancă, pe fosta colegă izgonind-o din palat! :)) Deci, acum, Daisy stă la  perete, Minnie la mijloc şi Jolly la margine. Minnie o ignoră total pe Daisy, vorbind şi distrându-se doar cu Jolly.  Daisy are noroc că stă lipită de perete *aproape storcită de Minnie şi Jolly care suferă că n-au spaţiu* şi are căşti, telefon cu muzică şi o carte bună. Peretele îi este aproape, o sprijină şi o susţine când îi vine să se dea cu capu' de masă şi să plângă. Peretele i-a ţinut rece când a avut o cădere de calciu, pe când Minnie îi spunea să se ducă la baie *în condiţiile în care Daisy nu se putea ridica ptr că-i vâjâia capul şi se învârtea*.
Hell, peretele ăla a devenit mai prieten decât îi era Minnie! Mai-mai că nu vorbeşte! :))
Ba chiar a tras-o de păr pe Daisy! :)) Când citea şi-a prins păru' între scaun şi perete, deci peretele o pedepsea că o lua somnu citind :)) 

Deci, acum pe bune, ce pana lu' papucel ar trebui să facă Daisy ?! Având în vedere că nu mai este un loc în clasa aia nenorocită. 
Cum spuneam: peretele nu te va dezamăgi niciodată :) True or not?!


Le eu se întoarce la 'Moara cu noroc' să-i mai macine nişte nervişori!
V-am pupicit!



XoXo,
Adry ♥

12 comentarii:

  1. Aww , saracuta Daisy :(( *sending virtual hug* . Se simte ingrozitor =C

    RăspundețiȘtergere
  2. :( That's a sad story...
    Cred că Daisy ar trebui să-i spună direct în faţă lui Minnie ce are de spus.Nu ar trebui să se lase călcată în picioare şi nici să fie luată drept a cincea roată.Dacă Minnie tot aşa de orgolioasă şi încăpăţânată rămâne ,atunci cred că Daisy ar trebui să o părărească.
    Sad but true.
    Da,aşa este:peretele este un prieten,un prieten rece,dar de încredere.

    Lectură plăcută!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. hee hehe si eu astazi am trecut prin aceiasi faza.Okioki nu chiar aceiasi.Dar si eu cu Minnie a mea avem probleme.A ajuns lumea sa ma minta ca pe ultima proasta.:-w.Si azi nu i-am zis nimic pentru ca tocmai a trecut printr-o perioada grea,si eu ca proasta am sustinut-o.La fel cum s-a intamplat si ultima oara cand a fost o nesimtita si juma.Si nu am zis nimic.Ca trece prin faze grele.:|Nu stiu cum trece prin faze grele exact cand tresa ii zic ceva.Tresa invat sa fiu si eu mai nesimtita:)).Mi-ar putea fi un profesor bun de'indiferenta',cum ii zice Minnie.
    Si eu nu stau langa perete:((.Uu moara cu noroc uu:))naspa:o3Sa ai o saptamana cat se poate de normala:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca Daisy ar trebui să o cheme pe Zu să îi zică vreo două lu Minnie pe țigănească și punct. -ok. ignoră asta =)) prea multe rezumate și analize o.O -
    Tu, covrigel, dacă mai lași lucrurile să te supere așa te strici și eu nu pap covrigei stricați! Clar? Așa, acum... chiar nu poți să găsești pe nimeni nu care să vorbești ca să îi arăți lu MInnie că nu ai nevoie de ea? Eu ultima dată când am pățit așa ceva, a fost a șasea, și mi-am promis că dacă mai sufăr din astfel de motive, mă pedepsesc singură. Răăăău de tot. So, tu, Keep Calm And Love Zu! >:D<
    :D See you later!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum am spus și mai devreme, pe mail: ce m-aș face eu fără peretele meu? :)) Colegul meu de bancă suferă de aceeași boală cu a lui Minnie și Jolly, ”că n-are spațiu” și sunt făcută una cu peretele. Dar tot el (peretele, logic) mi-a șoptit la test la mate că-i un simplu test, tot el m-a sprijinit (la propriu :)) ) când mă durea burta de mi se despica în două (pe lângă alte vreo 6 prietene, dar aici vorbim de sensuri proprii, nu figurate, așa că vă rog :)) )
    Anyway, știi că noi vom fi tot timpul aici, dear, așa că cine are nevoie de Minnie și Jolly?
    Totuși, sunt de acord cu Zu. Ai putea să îți faci pe altcineva. App., acum din cauza ta Ed Sheeran ruuulz :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mary Alice: aşa e, chiar mă simt groaznic :)) :*:*

    @Bia I: viaţa e cam crudă :)) ar trebui să iau atitudine, dar na. îmi iubesc peretele :)) :*:*

    @Pixie: măcar nu sunt singura :)) high five, sister! :*

    @Anca: zu is my love!! :*:* you so rock girl!! :*:* ce m'aş face fără voi ?:o3

    @Vero: peretele ne înţelege :)) şi eu am avut cădere de calciu şi peretele a fost lângă mine! :)) vă am pe voi şi mi-e de ajuns!! :*:*:* real life sucks!! :o3 Ed Sheeran rulllllllzzzzz!! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Scumpo, Easy, easy! Asa ma simteam si eu. Eu cand sufar de sindromul ala ma transform in personajul principal (sau cel indragit) din cartea pe care o citesc asa ca, ma concentrez pe a simti ce simte personaju' ala si uit de ce mi se intampla mie... E cam (,) ca atunci cand te imbeti.. E cam incalcit ce-ti spun dar incearca.. Totusi, ultimul remediu al meu sunt 2 tipi super-dubi draguti care au fost livrati acum vreo 2-3 luni la noi in clasa!^^ Daca n-ai asa ceva incearca varianta 1 sau, merge si peretele. Mie nu-mi prea place.. E prea rece si prea cald uneori!^^
    Nu mai fi trista! Te rugaaaam!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lissa: oww, tu scumpa mea :o3 :*:* mersi de sfat, o să-ncerc să fac varianta 1 ptr că de 2 n-am noroc :)) eşti aşa o dulce :o3 mersi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Awww, asa fac prietenii <3 Sti, zi lui Daisy ca fetele de pe blogosfera nu se vor comporta nici o data ca Minnie! ^^
    Pupicei!>:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lissa: Daisy a.k.a. eu, ştie deja că blogosfera e plină de iubire şi prieteni pe bune :* nu ştiu ce m-aş face fără voi :o3 pupicei >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Minnie e o scârbă, punct.
    Ar trebui să-ţi găseşti altcineva cu care să stai, să te simţi bine :) Dacă depinzi de o singură persoană e rău. Oamenii te dezamăgesc. Dă-i în papucelul lui Jolt ♥
    Noi. Chiar. Trebuie. Să vorbim :* :*
    Ce dor îmi e de tinee :o3

    RăspundețiȘtergere
  12. @Rose: da, da Minnie este o scârbă :)) şi daaa, papucii lu Jolt!! :)) da!! chiar trebuie să vorbim :o3 şi eu îţi simt lipsa :o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥