21 ianuarie 2013

Ouhmmmm



Ouhmmmm.... ouhmmmmm...
Yeap, am început să-mi pierd minţile! :)) Încercaţi şi voi:
ouhmmmmmm... ouhmmmmm
Hai că-i funny, recunoaşteţi!! :))

Deci, azi oribila zi de luni a fost încoronată de un minunat comentariu la Moara cu noroc *care nu-i gata -.- şi deja are 3 pagini jumate* care mă epuizează psihic şi iau pauze lungi şi dese! :)) În ritmu ăsta mă prinde 12 noaptea :o3 Dar, hei!, noaptea nu-i pentru somn!! No, Vero ?! :))


Aşa am o lene şi o lipsă de chef x.x Oribil x.x
Şi pe mess dacă intru mă uită Dumnezeu acolo :))
Aşa că m-am gândit, că dacă tot am promis că revin pe seară, să mă ţin de cuvânt şi să fac o postare alandala aşa marca eu :))

Ed Sheeran îmi murmură în urechi melodii dulci 
*ascult tot albumu' lui + de vreo săptămână încoace şi tot nu m-am săturat! :))*
Zău, prima dată când l-am văzut pe Ed am crezut că-i vreun homeless :)) Dar are o voce aşa plăcută şi-i talentat rău o.O Îmi ajung melodiile direct la inimioară :o3


Ouhmmmmmm.... Ouhmmmmm...
A da! Că mi-am adus aminte: în martie avem de sărbătorit ceva! :))
Şi în februarie avem tot aşa de sărbătorit :)) cred că mi-a venit vreo idee genială :)) dar trebuie să mă consult cu geniul meu mic şi roz *dacă nu-i doborâtă pe undeva* ca să-i cer părerea :))
Aşa că prepare to Partyyyy!! :))

Ouhmmmmm.... ouhmmmm.....
Zău, mai random de atât nu pot să mă gândesc!! :))
Eu sincer am poftă să răspund la nişte întrebări :)) 

Sooo care are înterbări pentru mine se pot distra punându-le!! :))

V-am pupicit!!

XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Ouhmmmmm, Ed Sheeraaaan ♥ Cântă şi soul, şi rapp, şi pop şi e aşa cute ♥
    Ouhmmm, verifica le mail :> :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Fuck, logic ca noaptea nu-i pentru dormit?! E pentru ascultat Evanescence, somnul e prea plictisitor.
    Seriooos? Ce avem de sarbatorit?

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥