25 ianuarie 2013

o.O



o.O
Ok, deci sunt într-o ceaţă totală. Adică nu chiar, dar pe aproape. Nu am nicio idee în cap, sunt total bulversată şi şocată. o.O

Ca să înţelegeţi şi voi ceva:
am temă la filosofie să mă uit la 'The Truman Show' cu Jim Carrey din 1998 şi apoi să scriu un eseu despre *presupun* ideea filosofică din spatele poveştii.



Dar OMG dacă pot să scot vreo idee.
Adică ok, încă de la începutul filmului ni se spune că Truman a fost filmat încă de când era un embrion în uteru' lu' mamă'sa. Unde dispare mamă'sa după ce-l naşte ?! No ideea o.O 
Dar în film spune că Truman a fost primul copil adoptat de către o corporaţie. 
Şi pentru că se poate şi mai ciudat de atât, oamenii ăştia îl filmează 24 din 24, 7 zile din 7 pe Truman cum creşte, se maturizează etc. etc. Ştiţi cum e, viaţa merge înainte pentru Truman care n-are habar că lumea care-l înconjoară nu este ceea ce pare a fi: părinţii nu sunt părinţii lui ci nişte actori, iar vecinii şi restul oamenilor sunt nişte simpli figuranţi. o.O

La un moment dat este un citat spus de către creatorul emisiunii *OMG cum poţi să ai inima să-ţi baţi joc de un om în aşa hal ?! Adică habar n-are că a fost încă de la naştere la tv o.O Toată lumea urmărindu-l cum îşi trăieşte aşa-zisa viaţă o.O* următoarea fază:

'Acceptăm relitatea lumii care ne este arătată.'

Mi-a rămas în cap. E singura idee pe care am reţinut-o.. pe aceasta şi pe cea dinspre final, dar na :)) nu's cu spoilerele :o3

Ideea întregului film mi se pare uşor barbarică şi inumană.. Poate sunt încuiată la minte, imatură sau ceva pe acolo, dar jur că nu pot să ajung la ideea filosofică din filmul ăsta. Nu pot să trec peste chestia asta cu înscenarea lui Truman. Mi se pare inuman. Poate dacă mă mai uit încă o dată la film o să reuşesc ceva şi dacă nu îi zic profei :)) Să-mi dea alt film!! :o3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Trecând peste chestia asta :))
Mi-am reînviat vechea obsesie legată de băieţii adorabilicioşi din Hot Chelle Rae!!

YAY!!

Să sărbătorim cu o melodie adoooorabilicioasă!!
*pregătiţi-vă pentru că mâine nu am nici cea mai vagă idee când intru pe blog, dar când o să o fac vă bombardez cu HCR!!*


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Noooo, nu ești cu spoilerele :)) Și acum ești filosoafă în toată regula, Adrianoooo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vero: alea sunt sporuri de viteză :)) unde mă, unde?! :)) nu sunt, taci! :)) mândrooo, nu mă provoca!!! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adry: Eee, ba uite, te provoc, cu piromanuuuu' :))

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am auzit de filmu' ăsta...De Jim Carry da,dar numai prin comedii...
    Ideea filosofică?Hă,have no idea.Ştiu şi eu,foloseşte-te de concluzia pe care ai tras-o: "Ideea întregului film mi se pare uşor barbarică şi inumană." :)
    Good luck! :D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥