24 ianuarie 2013

Maybe, just maybe...



Maybe.. just maybe.. I'm obsessed! o.O
Ok, nu vă speriaţi! :)) Nu e grav :o3
Doar că am realizat faptul că s-ar putea să fiu niţeluş obsedată! :))

Nuuuu, nu sexual sau alte d'alea. Ci pur şi simplu.
Când aud o melodie care-mi intră la inimioară mă apuc să-l iau la puricat pe ce-l ce-o cântă şi-i iau albumul şi îl ascult până dau de o nouă obsesie *şi asta poate dura ceva săptămâni*.
Aşa că iată-mă acum, ascultând Ed Sheeran în căşti şi făcându-mi tema la mate *bine ar fi de ne-ar putea lăsa să ascultăm muzică la BAC :))*.
Adică, zău, omu' cântă genial şi îmi unge sufleţelul! :o3

Dar chiar aşa :)) să fie oare un comportament obsesiv că uneori simt pur şi simplu nevoie de el ?! 

Sau sau mai e o fază! Văd un actor drăguţ sau un cântăreţ sau mi se pune pata pe vreun serial şi mă duc pe inegalabilul weheartit.com şi mă apuc să heart-uiesc poze cu acel 'it' care mi-a atras atenţia. 
Adică, zău, set'ul meu cu AHS numără 151 de poze o.O
Cel cu staruri drăguţe numără undeva la  113 poze o.O
Setul cu serialul meu iubibil 'VicTorious' are vreo 121 -.-
Deci îs cam obsedată :)) Dacă-mi vizitaţi contul, nu vă speriaţi!!! :))

Şi cam aşa mi se întâmplă în general. Văd ceva, îmi place, încep să-l caut şi să-l puric până mă loveşte altă streche! :)) Şi voi faceţi la fel?! Ascultaţi şi voi ore în şir aceleaşi melodii până la exasperare?! :o3
Vă rog spune-ţi-mi că sunt normală! :)) Măcar normală printre bloggeri să fiu :o3
Şi voi aveţi obsesii, no?! :o3

Hai că am fugit la tema la mate şi apoi la cea de la engleză *am de făcut un email pentru un editor de ziar care mă întreabă de 'My Book of the year!', am ales Cele tre1spr3zece motive ♥*
V-am pupicit!



XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Savanții n-au descoperit încă numărul echivalent cu nr. de obsesii ale mele :)) Așa că nu-ți face griji :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu prea prea bine cum e :)) . Ia ghici cine-i aia care nu-si face temele ca sa se holbeze la imagini cu cantaretul ei favorit :3 .
    Si zici ca dureaza doar cateva saptamani ? Imposibil . Am obsesii care dureaza de mai mult de un an , asa ca nu-ti face griji ;) .

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vero: hell yea!! :)) that's why i love ya :*

    @Mary Alice: ehe :)) cine heart-uieşte imagini în loc să revină la temăăă?! :)) eh, nu durează atâta, mă refer că o înlocuiesc şi atât. că mereu o să fiu obsedată :)) doar că adaug câte una nouă :o3 :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adry :D Cateodata ma intreb cum am trecut eu atatia ani de scoala =D .

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu acum sunt obsedata de o melodie (Falling up- Cascades) am ascultato non stop cum ieseam de la inchisoare=liceu repede castile in urechiuse si da`i :)). oh8-> pe mine ma obsedeaza melodiile de obicei sau niste versuri si de nu le repet pana innebunesc:)) si o obsesie care nu a disparut ..sunt obsedata sa caut imagini cu anime`uri:x.
    Te pupic. si..de ne`ar lasa cu muzica la Bac..Doamne dă!.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Saky: yeaaa!! :)) şi mie îmi place să caut imagini cu anime'uri. ♥♥ vreau muzică la BAC :)) ar trebui să ne lase :)) nu's copiuţe subliminale în Ed Sheeran sau Shane Harper sau în orice melodie care să ne ajute să trişăm :)) defapt la română ne-ar ajuta să ne dăm seama ce vor ciudăţeniile astea de la noi :)) pupicei ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Darling, nu ești singura. Fiecare bloggeriță are câte o obsesie. Hai să ți le enumăr pe-ale mele, ca să te simți mai bine: SpongeBob, Pikatchu, Taylor Momsen, Evan Peters, Nicholas Hoult blabla.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alexandra C: hell yea!! :)) :* Evaaaaaannnnnn o.O Evaaaannnnn :)) chiar, ai văzut episodu' 13 din Asylum, cumva?! :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥