7 ianuarie 2013

Mare, mare anunţ!!


Hey, gaşcă!!
Ce faceeeţi?? 
Mai ştiţi voi că v-am promis că în noul an o să aveţi parte de ceva rubrici noi şi surprize ?!
Ei bine, am zis astăzi să vă pun puţin pe jar pentru că Mâine abia vă dezvălui! :D 
*evil me*

Dar ca să  nu aruncaţi cu vreo roşie spre mine :)) am decis să vă pun
'Primele 100 de cuvinte' din cartea pe care o citesc acuma *şi nu-i niciuna de la secţiunea Adry citeşte :))*

Primele 100 de cuvinte 
-Născută la Miezul nopţii de C.C.Hunter-

Capitolul 1

- Să ştii că nu e deloc amuzant! ţipă tatăl ei.
Chiar nu era amuzant, îşi spuse Kyle Galen, aplecându-se să caute ceva de băut în frigider. De fapt, situaţia era atât de lipsită de haz, încât îi venea să se strecoare printre borcanul cu muştar şi crenvurştii mucegăiţi şi să închidă uşa în urma ei ca să nu mai audă vocile mânioase care veneau din sufragerie.
Părinţii ei se certau din nou.
Dar nu avea să dureze pre mult, îşi spuse ea. Aburul rece din frigider se strecură afară, pe uşa deschisă.
Astăzi era ziua cea mare.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şiii cam atât. Eu vă spun că demult *bine, nu aşa demult* nu am mai găsit o carte de care să mă lipsesc aşa bine. Adică era 3 dimineaţa şi nu mă mai înduram să închid cartea! :)) 
Astă seară mai citesc câte ceva, după ce pun la punct ultimele detalii pentru surpriza de mâine! 
V-am pupiciit!


XoXo,
Adry ♥

16 comentarii:

  1. În primul rând, coperta e osăm :x Cine ştie, poate o găsesc şi pe asta la biblioteca magică anul ăsta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O am și eu ebook. :-? Oare să mă apuc...?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: Yeaaaa :)) ♥

    @Anca: Siguuuuur o.O o să-l iubeşti pe Dereeeek ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Surpriiiiiiiizaaaaaaaa! Abstraaaact! Bine, stau ca pe ace!
    Cartea e foarte tare! Mi-a placut mult :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Riri: păăăi tehnic trăiam cu impresia că azi îi marţi :)) apoi mi-am adus aminte DAR am uitat să schimb titlul :)) mâine vine imediat:)) abia aştept să termin!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Măăăă, tu citești gânduri - ești telepatică, ca Rose? :)) Și eu citesc Născută la Miezul Nopții :D Ai trecut de faza cu Perry - în care îl dă afară trăgându-l de ureche? :)) Eu am ajuns la... partea cu legământul lui Derek pentru sânge cu vampirul ăla... Oricum, are unele faze mortale :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigh ar trebui sa citesc mai mult

    RăspundețiȘtergere
  8. @Vero: nuuu :)) nu ajunsesem acolo!!! :)) mersi de pofta rapidă de citit!! :)) şi nuuu, din păcate *sau fericire?!* nu citesc gânduri :)

    @Anonim: hei, nu te simţi prost. uneori ne trebuie şi timp ca să facem ce ne place :) adică eu citesc acuma, în loc să dorm :)) prefer să ştiu că pot să trăiesc nişte emoţii frumoase decât să visez urât :) deci: capu' sus :) nu e niciodată târziu să încerci :) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu ce ar trebui sa incep ? Ce carti imi recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim: *scuze că răspund abia acum, la 3 dimineaţa mă convinsesem să merg la somn* umph, păi e greu să-ţi recomand ceva :)) adică un lucru ar fi că nu am nici cea mai vagă idee ce-ţi place. şi al doilea lucru ar fi că nu mă pot decide ce anume să-ţi spun :)) am citit o groază de cărţi frumoase. O să sune puţin aiurea, dar pe pagina de recenzii a blogului găseşti majoritatea cărţilor pe care le-am citit. Chiar te-aş încuraja să-ţi arunci un ochi pe ele şi poate îţi surâde vreuna :) Poţi să stai liniştit că nu sunt genul să povesteasca o carte cap coadă, deci nu-ţi stric vreo surpriză.
    Sincer, aş vrea să ştiu ce-ţi place pentru a te ajuta mai mult, dar cum momentan nu se poate, sper să te ajute recenziile mele :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim: nicio problemă! :):* sper doar că te-am ajutat cât de cât! :) dacă mai ai vreo întrebare sau vreo problemă, ştii unde mă găseşti! :):*

    RăspundețiȘtergere
  12. Deci e superbăăă. <3 E plină de haz şi de suspans. Şi dacă devii fan Derek, volumul următor n-o să-ţi placă prea mult. Bine, adică o să-ţi placă, normal. :)) Dar nu la fel de mult ca şi cum ai face inimioare cu numele lui Lucas în ele. Ok, cred că ţi-ai dat seama ce voiam să spun. Kylie şi Derek se ceartă. Şi e naşpet. -.- Dar înainte să se certe e, umm, foarte interesant volumul următor. Dacă ţi-l iei ai să vezi de ce. :)) Oh, my... tu eşti la volumul 1 şi eu vorbesc despre volumul 2. I'm sorry. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alexandra C: OMG :))
    1. te baat!!
    2. te bat şi mai rău!! :))
    3. după ce-mi termin variantele la română mă apuc să citesc iar :)) Îmi vine să vă omor că-mi daţi spoilere :))
    4. Am văzut că se ceartă cu Derek :( eu chiar sper la o împăcare:)) şi ŞTIAM EUUUU că Lucas o place :))
    5. yup, volumul 2 l-am câştigat la un concurs b-) yeaaa :))
    6. te iert, te iert:)) mi-ai dat un spor de viteză :))

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. :o3
    2. :o3 :o3
    3. *căţeluşbătutface*
    4. Oh, daaa. Se ceartă. Şi mă enervează. Şi mai e o chestie la finalul volumului 2 de care jur că nu mai amintesc (:-") dar care-o să te pună pe jar rău.
    5. :>
    6. Veezi, trebuia să-mi mulţumeşti. :)) *evil smile*

    RăspundețiȘtergere
  15. @Alexandra C: tot te strâng de gât!! :)) am ajuns la partea în care sexy Lucas *yup, îs în team Lucas* fuge :o3 m-a făcut să scap vreo 2-3 lacrimiii :o3 a şi ţi-am zis cumva că te bat?! :)) oricum îmi trebuia ceva să-mi facă poftă, nu?! :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥