29 ianuarie 2013

Damm you school!




    Cui îi mai pocneşte capu' de la învăţat ?! :)) Adică 'heyooo!' îmi vine să pic de somn o.O Mereu, dar Mereu când mă apuc să învăţ mă ia somnu' o.O Asta dacă n-am muzică în urechi şi, în primele faze ale învăţării simt că mă distrage -.- Damm you school cu simularea ta cu tot că-mi tocesc neuronii o.O Parcă văd că oricum o să mă panichez dacă-mi dă ceva nasol! :)) Damm -.-
Cam aşa eram eu, frate, acu juma de oră
când recapitulam
'Riga Crypto şi lapona Enigel'!
Damm Barbu -.-

    Aşa că am luat o mică *mare* pauză înainte de a mai trece în revistă şi porcăria de basm cu porcăria ailaltă de nuvelă şi am zis să mai trec p'aci. Şi dacă tot mă dau de ceasu' morţii, am zis să fac niţel haz de necaz şi să vă arăt ceva poze funky :)) Y'all better enjoy! :)




Cine poate frate să stea calm şi să-nveţe ?! :)) Doamne, deci am zis şi eu că învăţ ca omu' măcar acuma, da' de unde ?! Mă aşez eu în pat, îmi iau caietu în braţe şi încep să citesc. Ce credeţi ?! :)) În juma de oră eram dusă pe tărâmu' ciupercilor :)) Damm the silence -.- Noroc că a sunat telefonu' şi am şi dat cu capu' de rafturile de deasupra patului -.- Damm :))

Cuvântul de bază al postării este 'Damm' :)) prevăd că-i nou meu tic :))
Damm. o.O -.-
Noroc că simularea începe la 11 şi pot să dorm până pe la 8 jumate. 
La noapte mă uit la X-Men: Evolution. :o3 Măcar să termin sezonu' 1 :)) 
Nu degeaba mi-am reînviat pasiunea :o3

Mda.. curaj, găină, că te tai!!!! o.O
I hate schoooooool!!!!

Lord, have mercy over my poor soul! :o3
V-am pupicit!

Pumnişorii strânşi :o3 Ne auzim mâine :o3



 XoXo,
Adry ♥


17 comentarii:

  1. Multă baftă la simulări și teste și examene și ce o mai fi pe acolo că nu mai știu :))
    Și eu știu cum e să te ia somnul când te apuci de învățat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maria: mersi :*:* eşti o scumpă :o3 damm :)) măcar nu sunt singura :)) thanks încă o dată şi sper să fie!! :)) kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, sunt singura persoană care adoră să învețe? =)) Adică... mă simt așa bine când învăț. Bine, bine... m-a apucat zuzuleala de ceva timp :-?? .
    Succes la simulări!
    - Și apropo... româna e una! Dar eu merg la olimpiadă la istorie! o.O Vezi acolo învățat! -
    :D It”s Zu tiime! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zu: frate eşti dusă :)) urăsc să învăţ :)) doamne, dă să nu treci tu prin simulări ca asta :)) o să-mi dai tu mie dreptate :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Adry, viata ta e naspa... da stiu cum te simti. Numa ma ia cu ameteli cand zice profa de romana de Lapona Enigel... si... aaa, la Crypto :)) O ciuperca si ce naiba e aia "lapona"? Is confuza o.O Damn, yp got me :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iru: mwaaa :)) deci lapona e una de trăieşte în Laponia :)) d'ops :)) damm ţi-am zis că-i catchy :)) kisses!

    RăspundețiȘtergere
  7. si o cheama "Enigel"? o_O How does THAT make sense? :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iru: yup. aşa o cheamă :)) înseamnă 'înger' în suedeză :D

    RăspundețiȘtergere
  9. O.o, penultima is too real :)) Ai ăzut și tu ce ”păuzele” micuțe îmi iau eu :)) De aia ajung la 7 jumate seara să învăț la Istorie -.-
    Sărăcuțaaa de tine :( Mă întreb de ce Dumnezeu trebuie să înățăm toate porcăriile astea ?!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Vero: yeaaa, poor poor me :o3 :)) ştiu, ştiu :)) că doar te acompaniez zilnic în pauzele tale :)) nu am idee că nu mă ajută în viaţă să ştiu că alde Crypto era pe treapta Venerii şi ratonu' ăsta vroia să evolueze folosindu-se de maimuţa aia de Enigel care era pe treapta lui Mercur :)) you see what I mean ?! :)) -.- kisses

    RăspundețiȘtergere
  11. Pfii maine ne asculta din povestea astora de iubire si eu nu stiu cica sa imi imaginez o asa zisa relatie intre Crypto si nuj care ciuperca=))
    Noh`.
    Iti urez tera bafta :o3 ca si eu sunt in oala cu tine dar eu nu stiu cand am simularea o.o si suntem ceva mai in urma ca nu avem atatea ore de romana;o3.
    Ih..Doamne ajuta!
    Huuuugz and kisses ^^

    RăspundețiȘtergere
  12. @Saky: hell yea! :)) ciupercofilie :)) :o3 mersi la fel scumpo :*:* :o3 hugz and kisses!

    RăspundețiȘtergere
  13. Scoala e cea mai stresanta chestie din lume. E atat de FUUUUUUUUUUUUUUUUUU . Eu cateodata adorm "invatand" . Si simulari , teste , simulari , examene + lene + profi crizati..Chiar nu ne intelege nimeni ? :|

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alecsandra Alle: să ştii că nimeni nu poate înţelege că nu mai e ca pe 'vremea mea' :)) de înţeles, să zicem că sunt ceva tentative, dar cam eşuate :)) baftă la examene :*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Mult, mult, mult succes mâine la examen! Îmi aminteşti de emoţiile pe care le aveam eu. Atât timp cât nu se trec în catalog, DON'T WORRY!
    De regula, simulările sund mult mai grele decât examenul în sine, aşa că nu te stresa prea tare. Tot ce contează e să fii pregătită pentru esenţial.
    Nuvela şi basmul sunt uşoare. Dacă ştii noţiunile de bază, poţi apoi să aberezi în linişte. Totul e să te pricepi să aberezi. :D
    Succes, încă odată! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Ahh şi eu m-am săturat x_x E bine că m-am obişnuit cu învăţatul.De când am început liceul învăţ în continuu de frică să nu împuşc doiu' .
    Extra mult succes pentru simulare!:D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Maria: mersic :*:* înseamnă că la bac o să trec fluierând dacă-i mai uşor ca simularea :)) am aberat, exact cum ai zis şi tu :)) thanks :*:*

    @Bia I: ştiu cum e :)) aşa e la liceu, dacă înveţi la timp totu'i mai uşor! :) thanks!! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥