30 ianuarie 2013

Damm, you got to love them!!



Heyo!
Am supravieţuit *deşi îmi venea să crăp!* ! :))
Ştiţi cum râdeam eu că nu ne pică proză că tooot liceu spunea că ne dă poezie?! Ce credeţi ?! :)) Ne-a picat proză şi la uman şi la real. No bun aşa :))
Mi-a picat vai de Moara cu noroc, relaţia dintre două personaje. Mdaaa... am aberat eu vreo 2 pagini jumate, să sperăm că a fost bine.. :D :)

Oki doki şi uite aşa a venit Adriana cu zâmbetu pe buze :)) Că doar ce'a fost mai rău a trecut, no ?!
Mai e vineri la mate şi apoi undeva săptămâna viitoare la geogra. Dar parcă până pe 11 februarie o să crăp că nu ştiu rezultatele, dar na :)) 
Acu asta este :o3

Şi dacă tot am dat simularea la română am zis să sărbătoresc uitându-mă la Big Time Rush :)) 
Adorabilicioşii ăia mici m-au făcut să zâmbesc. Mereu am o stare iubibilă când mă uit la ei.
Acuma le ascult cele 2 albume adorabilicioase şi mă simt aşaaa de sweet! :)) Aş dansa non stop!

Hai să vă dau o doză de BTR!!
Mai întâi să faceţi cunoştinţă cu ei:
 Kendall (stânga), Carlos Pena Jr (jos),
James (centru) şi Logan (dreapta).

Acum să vă arăt o doză mică din cum sună:


ADOOOOR când îl dau peste cap pe Logan!! :)) Deci e aşa de wow şi de adorabil! :))
Acum, o doză din laitmotivul lui Kendall:

 

 

You see ?! :)) Once in a lifetime!! 
Dacă le ascultaţi albumele şi piesele o să vreţi să faceţi aşa non-stop:
*dacă aş putea să fac şi eu aşa ce tare ar fi! :))*


Efectiv, versurile lor sunt atât de pline de iubire şi normale. Nu sunt wow, să cazi pe spate, dar sunt atât de sincere şi absolut banale încât îţi vine instant  să le adori. Adică ce tip ţi-ar spune că eşti modelul lui *cover girl* ?! Just look:


Chiar mi-aş dori un prieten care să fie aşa dulce ca ei o.O 
Ar fi maximu' vieţii mele.

Dar iubibiloşii ăştia mici au şi piese mai vesele şi super ritmate.
Just take a look:


Do you want to ride in a big limousine ?!
Tell me do you want to take a little bite of the fame machine ?!
You can do it! Stick right through it!
You wanna be famous! You wanna be the one who's living in the light!
It's your moment, you can own it!

Aim high, never rest
Put your passion to the test!
Give you all. never less!
Famous means that you're the best!

Soooooo

Mie îmi plac, îmi dau aşa un sentiment de bună-dispoziţie şi sunt cu adevărat simpatici. Sunt pur şi simplu nişte băieţi obişnuiţi care nu au uitat de unde au plecat. Sunt amuzanţi şi carismatici, au voci cu adevărat bune şi mişcări super. 
Mie chiar îmi luminează ziua şi-mi îmbunătăţesc nopţile. Chiar vă recomand să vizionaţi serialul sau chiar să-i ascultaţi, nu o să regretaţi :) 
Respect celor de la Nickleodeon care i-au descoperit şi care i-au promovat! Rushers, game on!!! Apropo, Kendall are un mesaj pentru voi:

  

 


Eh, eh ?! :)) Vă uitaţi şi voi ?! :)) *nu la 7:30, dar na*
Eu sincer, nu mă pot sătura de ei. Sunt ADORABILI şi punct! :))
Mereu mă amuză! Doamne, ce-mi place să mă repet! :))
Sincer, v-aş putea umple postarea cu toate melodiile lor, în speranţa că vă pot convinge. 
*stau cam prost la capitolu persuasiune, dar hey! a girl can dream :o3*
Dar nu o să vă mai omor atâta cu ei :o3 *deşi, Doamne, ce aş vrea!*




V-am pupicit! Am fugit la BTR!! 
Love ya'!


XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Of, of, voi, ceilalți sunteți norocoși că nu trebuie să suportați și emailurile pline de big time rush :)) Adică, ești atât de adorabilă când începi să faci pomelnice întregi despre ei și melodiile lor :o3 :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vero: 1. mândooo, nu te lua de boy band'u meu iubibil că iese urât! :)) 2. taci că mă iubeşti! :)):*:* 3. ştiu că's cute :o3, dar am dreptate: SUNT ADORABILI!! :)) 4. thanks, love! :)) :*:* Give them a chance :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja văd numai steluțe a la BTR din cauza ta O.o
    O să mai ascult câteva piese, să mă decid :> Succes. Adică, mă rog, deja ai dat simularea, dar vreau să zic succes pentru rezultate. ^___^

    RăspundețiȘtergere
  4. :-? Tu Big Thime Rush, eu The Wanted. =)) Frmooos... trebuie sa fac si eu un post cu ai mei. :D
    M-as uita la serial... dar mi-e lenee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus concursul fulger:
    http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2013/02/concurs-fulger-ebooks_2.html

    RăspundețiȘtergere
  6. I love BTR, sunt superbi, serialul este foarte funny.

    RăspundețiȘtergere
  7. Decii ew ii adorr . Imi placc la nebuniiieee :) :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥