3 ianuarie 2013

Bine v-am regăsit!




La foarte, foarte mulţi ani, dragii mei!!
Vă urez că anul 2013 să fie mult mai bun decât precedentul şi fie ca toate dorinţele să vi se îndeplinească!!
Să ne vedem cu bine şi la Revelionul următor, sănătoşi şi la fel de voioşi!

Vă mulţumesc pentru faptul că urmăriţi bloguşorul acesta micuţ şi citiţi toate trăznăile care-mi vin prin cap!! 

În 2012 am început acest blog, am adus schimbări şi s-a ajuns până aici, momentul în care echipa din  spatele 'Noi 2 si un blog' este formată din mine, Rose şi Anna (fine, suntem 3 şiii?!:)):D). Iar voi cititorii noştri scumpi sunteţi la fel de awesome, de 84 de ori vă mulţumesc fiecăruia!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Am cam întârziat cu postarea de Revelion, dar ştiţi cum e cu pregătirile pentru Marea Trecere dintre Ani şi cu 'Live hard, party harder!' :)) Sunt mândră, îi primul an când am stat până la 6 jumate şi aş mai fi stat dacă nu se termina petrecerea şi nu eram aşa de obosiţi! :))
Am dansat, m-am distrat după ce înainte cu vreo juma' de oră înainte de 12 noaptea mi-am băgat piciorul în el de an şi am primit un maxim :)) E anul maximelor. A, şi NORMAAAAL că am uitat să-mi pun o dorinţă la 12 noaptea!! :)) Tipic mie!!
După 12 noaptea mi-am băgat piciorul din nou şi mi-am luat inima-n dinţi şi am riscat şiii putem spune că măcar nu am mai primit un alt maxim grav :)) A fost bine şi nah, dulce :)) 

Am descoperit că acel sentiment fatidic numit 'dragoste' (sau ceva pe acolo) apare pe nesimţite şi te ia prin cea mai mare surprindere şiii am mai descoperit că indiferent cât de departe eşti de o persoană, atâta timp cât optezi să o suni pe ea în detrimentul alteia care o vezi zilnic înseamnă ceva şi chestia asta! :)
Am descoperit cât de repede te poţi ataşa de un loc şi de persoane şi indiferent cât ai vrea să nu plângi că te desparţi de ei (chiar şi temporar) tot degeaba! :))
Am descoperit că nu-s singură pe lume şi nu-s atât de a dracu pe cât se zice! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şi atunci zic să vă arăt câteva chestiuţe pe care le pregătisem pentru postarea de Revelion :)):D
Niciodată nu-i prea târiu, no?!  Puteţi apăsa pe ele pentru mărire :) (n-am vrut să fie o postare chiar atât de kilometrică :D)

 




                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Şiii că veni vorba de aduceri aminte, 
Love for books găzduieşte 'Postările de iarnă' iar Etapa a 3-a 
presupune să descriu iarna în 7 cuvinte!

Ihm, oki doki:

Fericire    Prietenie   Lacrimi  Căldură  Zâmbete  Cadouri  Iubire

Gata :):D 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şi cam aceasta este prima postare pe anul 2013
V-am pupaaat!!


Yea, yea, îs o mică directioneră :)) Doar că nu-s nebună! Nu-i vina mea că au melodii iubibile :o3

XoXo,
Adry 

9 comentarii:

  1. Un an plin de împliniri şi sper ca toate dorinţele să ţi se împlinească ! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiiii, bine ai revenit >:D< :))
    Sper sa ai un an plin de impliniri, bucurii si dragoste :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, ai revenit :3 Să ştii că sunt mândră de tine că eşti direcţionistă, m-am săturat de toţi haterii ăia -.- Chiar sunt drăguţi rău :3 Şi Louis are un fund de 10 :))
    Multe planuri, sper să ţi se împlinească toate ♥ Să mă primeşti cu prăjiturici la Bucu' <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu m-am întors chiar azi! An nou fericit Adry! vaai, dar cum? Am stat 2 zile fără să vorbim? :o

    RăspundețiȘtergere
  5. @Maria: mersic! :*

    @Bia I: mersi la fel!! :*:*

    @Allexa: yea! :)) i'm back, baby! :* mersi la fel!! :*:*

    @Rose: nu-mi place Louis :)) Mie-mi plac Niall şi Harry :)) mersi la fel, iubito! :*

    @Anca: mersi la fel!! :*:* yea :)) nu ştiu cum! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulţi ani,şi bine te-am regăsit!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Te asteapta o leapsa si un premiu la mine pe blog! >:D<
    http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2013/01/leapsa-blog-of-year-2012.html

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥