28 ianuarie 2013

Big Time.. I mean schoool! :o3

*Nu cred că a trebuit să scriu din nou toată postarea o.O blogger tâmpit!!*

Poezia se constituie ca o meditaţie confesivă modernistă, tratând idei filosofice despre destinul special al creatorului. Sunt prezente şi influenţe expresioniste prin afirmarea deplină a eului liric, prin întoarcerea către mit şi simbol, către spiritualitatea originară, prin cultivarea manifestărilor sufleteşti plenare.

o.O Nuuu, nu mi-am pierdut *total* minţile. Aceasta este doar încadrarea în tipologie plus tema din minunata 'Eu nu strivesc corola de minuni a lumii' a.k.a Corola lu' Blaga! :)) N-a dat strechea în mine ci am dat eu în clocot că miercuri am simularea şi eu tot nu m-am trezit la realitate! Adică, fraţilor, dacă miercuri nu apar înseamnă că stau undeva întinsă pe jos cu o oareşcare doză de nebunie şi sânge pe jos :)) Jur că mă dau cu capu' de pereţi până mă satur ca să-mi fie de învăţătură că vacanţa nu este întotdeauna doar pentru relaxare!! *ai auzit, creier idiot ?!*
Deci, de aceea am absentat p'aci :o3 Iertareee :o3 Dar pot să promit *sau cel puţin să-ncerc* că în weekend va apărea recenzia la Shadow Falls 2, poate chiar şi la Jurnalele Vampirilor vol 8 :o3
Promit solemn că în curând *foarte curând* voi face nişte schimbări importante p'aci şi chiar am nişte stupize stupizicioase pentru voi :o3 Aşa că staţi p'aproape! :)


Aaaa şi să nu uit! :)) Cum să-nceapă Adriana să-nveţe decât cu o pauză ?! :)) Nu am idee cum, dar mi-am reînviat obsesia pentru iubibilii de la Big Time Rush şi am heart-uit vreo 100 de poze cu ei :o3 şi mi-am pus la downloadat sezonu 1 din serial, şi, ha!, aveam de prin vara cele două albume ale lor, acuma doar le reîmprospătez! :)) Dar sunt adorabilicioşi cu voci iubibilicoase :o3

Dar gataaa :o3 Mâine trebuie să cumpăr volumul 1, partea 1 din Vampirii din Morganville- Casa de sticlă pentru că Vero a dat ok-ul şi a zis că merită *şi de nu merită o bat! :))*. Aşa că dacă vreţi să păşim împreună în Morganville vă aştept şi pe voi :*:*:*

V-am lăsat pentru că nenea Blaga mă chinuie după că l-am lăsat :)) Barbu o să-mi sfâşâie neuronii, dar noroc cu Pilat că-mi mai revin!! :))

V-am pupicit!! Take care!! 



XoXo,
Adry ♥

10 comentarii:

  1. Iuui, pe mine deja m-a aburit Barbu :))
    Eu inca nu stiu cand am simularea dar >< Doamne ajuta! uite nici timp de un comm n`am ca ma striga tema la mate:(
    Kisses.^^ Mult spor la invatat!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vampirii din Morganville chiar merită. E o carte stupid de drăguță. Eu ar treui la ora asta să mă înec în matematică așa că nu ești singura care trage un chiul de la "studiul individual", cum zice diriga. Mamă, cum oi fi strecurat-o pe diriga în ultimele 2 comentarii de pe blogul ăsta? Fir-ar să fie -.- Acum dau și citate din diriga! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt deja în Morganville. Aveam deja primele volume dar nu m-a lăsat inimioara să mă apuc... :-? adică aveam școală și îmi era frică că le stric farmecul. Dar cărțile alea nu pot fi stricate de nimic. Știi ce bine merg pe sub bancă? :o
    BTR :-? Tre să vă și eu serialul... filmul... ce e ăla. A, da... e abia luni? :O rahat!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui*, excuse moi, lenea îi de vină

    RăspundețiȘtergere
  5. @Saky: mă ia şi pe mine acuma :)) stai liniştită că postarea nu fuge nicăieri :o3 :*:* mersi şi la fel şi ţie!! :*:*

    @Alexandra: nu am idee de ce e dirigă-ta pe aici, dar na :)) aşa o fi să fie :)) ştiii cum e cu studiu' ăsta :)) netu ne omoară :)) fuuugi şi tu că o să fug şi eu :)) -.-

    @Anca: daaaaaa, ar trebui să încerci BTR ♥ eu îi adoooor :o3 îs adorabilicioşi şi iubibiloşi :o3 O să vin şi eu în Morganville cât de curând! :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu o sa cumpar cartea maine. :) ehh, simularile astea trec desi iti ocupa mult timp...eu nu le-am luat in serios anul trecut, dar la examen a fost usor. Nu-i ascultati pe profi. Mult succes la scoala si abia astept recenzia pt Jurnalele Vampirilor!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Hogof: ioaaa :o3 mersi! :)) :* m-ai mai liniştit, cât de cât! o3 mersi încă o dată!! :*:* promit că vin cu ea imediat ce termin cartea, cred că vineri mă pun pe ea şi e gata până sâmbătă! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hihi,succes Adry !:) Şi sora mea a început simulările şi e destul de stresată x_x
    Sunt sigură că te vei descurca de minune!:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Bia I: mersi scumpo :* o înţeleg pe sora ta :)) şi eu sper să fie totu' ok :o3 kisses

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥