5 ianuarie 2013

Because we are teenagers!




Astăzi începem direct, fără introduceri! 
Ce pana lu' papuc faci în momentul în care realizezi că defapt prietena ta cea mai bună nu este exact 'cea mai bună prietenă' a ta?!
De unde era nevoie aceea de a o simţi lângă tine când adormeai plângând, acuma numai e nici măcar acea nevoie de a o vedea!
De unde era acea dependenţă să o auzi şi să te pui la curent cu X şi Y lucruri, acuşica nici măcar nu vrei să mai auzi! 
De unde era (cică) acel dor mistuitor de a fi lângă ea, acuma, sincer, am descoperit că 'dorul' pentru ea e nimic comparat cu dorul pentru ei!

Şi aşa fac trecerea de la general la particular. Dacă vă mai aduceţi voi aminte, acum ceva vreme am făcut o postare destul de ..hmm.. revelatoare (aici).. în care vă povesteam că poate eu sunt cu adevărat nebună şi, nah, lumea mă vede aşa cum trebuie. Dar voi mi-aţi dovedid că nu-i aşa, că nu eu am greşit de data asta. Şi uite că revelaţiile nu se opresc aici. Hai să fac o micuţă paranteză şi să vedem dacă sunt cu adevărat nebună sau nu:

Înainte de a lua vacanţă am întrebat-o pe Minnie (hai să-i spunem aşa prietenei mele) dacă pot să o sun de rev, ştiind că-i în club cu *bou* prietenul ei. Răspunsul ei a fost 'Da!! Sigur că da! E tradiţia noastră!!'. Ok, zis şi făcut.
De rev, după ce am vorbit la telefon pe la 9, dacă nu mă înşel, cu scumpa de Rose, am observat că mi se descarcă telefonu şi zic 'Bon, hai să-l pun la încărcat să o pot suna la 12 pe Minnie!'. 
Booon. Zis şi făcut. 
La 11.05 îmi dă Minnie mesaj: 'La mulţi ani! În caz că nu sun sau nu răspund la tel la 12! Love ya!'. Holy shh o.O
Aruncă Adriano telefonu' pe masa (eu fiind în restaurantul pensiunii la petrecere) şi abţine-te să nu plângi! Eram plină de spume şi efectiv scrâşneam din dinţi. Mickey (să-i spunem aşa amicului drăguţ) se uita pierdut la mine şi nu ştia ce să-mi facă. Văzuse schimbarea de comportament şi mă tot întreba ce am păţit, eu nu şi nu. Şi mi-a scăpat o lacrimă. Zici că-i picase ceru' în cap! :)) S-a blocat şi mă mângâia pe mână zicând 'Hai nu plânge!' (de parcă ar fi fost capătul lumii şi el nu ştia cum să mă dea din calea trenului deraiat! :)):D). 
Ia Adriano de te ridică de la masă *el după mine* şi ia de te linişteşte. Nimiiiiiic. Îmi venea să ţip *nu că nu am ţipat în cameră ca nebuna*, şi am început 'Noooo, că Adriana e mereu aia nebună! Adriana face şi drege şi mereu ea greşeşte!! Că ea e aia care mereu e cu băţu în cur şi-i nebună!', la care el, pierdut şi neînţelegând, 'Ba nu eşti aşa!! Eşti foarte de treabă!!' şi mă mângâia uşor stângaci pe umeri să-mi revin şi mă ruga să mă liniştesc şi să nu mai plâng. 
Ok, zis şi făcut, mă liniştesc şi zic să mergem din nou la parter, la petrecere. Am zis că-mi bag picioru şi i-am dat lu' Minnie mesaj 'Mda. Mersi. La multi ani.', normal că n-am mai primit răspuns înapoi! :)) Adică, like dă! Fata era ocupată!! :-j
Anyway, vine şi 12 noaptea, dau eu noroc cu toată lumea după ce în primele 20 de secunde din 2013 am zis 'Anu' ăsta îi dau dracu'! Fac ce vreau!' :)) Ăsta da mod de a începe anu', no? În fine, merem noi la focul de tabără şi pune-te Adriano pe tremurat! :)) Văzând că mi-e frig şi mă sprijin de el, Mickey, se apucă şi mă încălzeşte frecându-mă pe spate şi umeri! :)) Şi ghiciţi ce ?! La 12 şi vreo 10 minute cred sună telefonu'! :)) Hai să ghiciţi şi cine! Minnie! Exact! Îndrug un 'ah, acuma sună!' *rolling eyes* şi răspund 'La mulţi ani!' la care ea 'La mulţi ani! Să fii sănătoasă! Hai că vorbim mai încolo!! Pup, pa!' 
No f shit! o.O 20 de secunde, fraţilor! 20!!!! Mda, best friend my ass!
Mă-ntorc la focu' de tabară şi-mi bag picioru'! :)) Dau paharu de şampanie pe gât şi zic 'fuck it!' :))
După, pe parcursul serii n-am mai avut schimb de replici cu ea. Mickey mă mai întreba dacă mi-a mai spus ceva şi în rest nu a mai adus aminte de faza asta. Am dansat cu Mickey şi am uitat de problema de cacao.

Am închis paranteza. Mesajul care vi l-am scris că mi l-a dat Minnie este mot-a-mot de pe telefon, cu ora cu tot. Deci nu's fabulaţii. Vă las pe voi să trageţi concluziile. :) 
Dar ca să ne întoarcem la subiect. Am realizat că mi-e mai dor de Mickey şi de soră-sa şi restul lumii pe care l-am lăsat în urmă la Cluj decât de Minnie pe care n-am văzut-o de când am luat vacanţă şi, mare lucru ar fi dacă am vorbit de maxim 5 ori cu ea, pe când cu Mickey am vorbit de când am plecat la Cluj cel puţin 5 minute pe zi. Mi-e un dor maxim de ei, pe când de ea.. nici măcar nu simt nevoia să o aud.
Ar mai fi o paranteză micuţă :)) Am simţit nevoia mai aridă de a o suna pe Rose să-i povestesc ce-am făcut de rev decât pe Minnie. Şi o simt pe Rose mai aproape decât pe Minnie şi, vorba aia, pe Rose nu o cunosc face to face, dar ea nu mă judecă, mă înţelege, pe când Minnie, care vorba aia, e zilnic lângă mine, ştie să îmi f sufletu' mai bine ca cea mai mare jigodie! :)) Pentru că ştie ce mă doare şi parcă din adins dă acolo! :))
Marfă, no?!

În fine, v-am împuiat capul şi nu cred că a avut nimeni răbdare să ajungă până la aceste ultime rânduri. Dar dacă totuşi cineva a ajuns, vă mulţumesc!! Ideea postării era că, poate sunt nebună, dar prietena mea, Minnie, nu-mi mai este chiar atât de prietenă. Cred că defapt vreau să aud şi părerea voastră, vreau să ştiu dacă sunt nebună sau nu! :)

ps: Da, e o dramă adolescentină de căcat, dar în momentul ăsta înseamnă enorm! :)

Thanks că aţi avut răbdare să ajungeţi până aici!! O seară plăcută vă doresc!!



E vorba de Onoare
E Ceva ce multă lume n-are!!

XoXo,
Adry ♥

14 comentarii:

  1. Ce drăguţ o alinţi,Minnie :). Hmm,e trist,dar oamenii se schimbă.
    Eu am o leapşă pentru tine ca să înveseleşti : http://bianca-s-thoughts.blogspot.ro/2013/01/leapsa.html .

    RăspundețiȘtergere
  2. E idioata.Si stiu cum este.Cine nu stie?!?!Ai momente tampite cand te apuca nu stiu ce ,si incepi sa iti dai seama ca mai mult tu esti prietena cu ea,si ea te tine doar asaaa...pe langa tine.Nu esti nebuna.Si a fost o postare lunga.Da' mi-a placut:)Fa ceva pe fata ei si treci peste.Stiu ca e greu(pentru mine a fost)(urasc ca is sensibiloasa).Dar ea o sa se intoarca la tine(ok depinde si despre ce fel de specimen vorbim...)si tu tresa fi badass.In fine.Sa stea cu *boul* prietenu' ei:)).Ce fac baietii din unele fete...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bia I: thanks. pe mâine e gata! :)):*:*

    @dreambookslovers: mersi mult ptr comm! :* m-ai făcut să zâmbesc!! :* ai dreptate, e greu, dar peste 6 luni o să fiu free ca pasărea cerului :)) din nou, mersi mult de tot!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Madafascagagaaaa, ce Strigoii mei de tip de idioată era 'Minnie asta?! Ea, buricul pământului >.<
    Vezi de ce n-am eu o cea mai bună pritenă? (în realitate, vreau să zic) Nu vreau să mi-o pățesc așa că stau în banca mea. Și poate că e mai bine că ai scăpat de ea. Mai bine s-a întâmplat acum decât mai târziu, când probabil te-ai fi supărat și mai tare.
    Și Mickey, nu știu, ce să zic Adri, sunt bucuroasă că a reușit el să fie acolo cu tine:o3
    Acum fă pe reaoa și nu-i răspunde nici tu lui Minneie, sau sun-o câte 20 de secunde și this is the end.
    *îmbrățișare virtualăăăă:X*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vero: owwww :o3 eşti aşa o iubibilă!! :*:*:* thanks!! :* you so rock girl! :)) Şi nu te lua de Mickey!! :)) a fost un mega dulce şi dacă nu era el treceam anu crizându-mă!! :)) i'm such a badass! :)) :*:* virtual hug right back at you! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Adry dear, iti mai zic odata, esti cine esti! Nu trebuie sa pastrezi o relatie de dragul de a o pastra. Prietenii tai sunt aceia care isi gasesc timp pentru tine orice ar avea de facut! Si sa stii ca te poti baza oricand pe noi care, desi nu suntem cu tine in realitate iti putem fii aproape :D
    We love you si nu mai suferi! Daca Ea vrea sa fie BFFu tau te va asculta chiar daca nu vorbesti <3

    RăspundețiȘtergere
  7. @Adry Heeei, nu mă iau de Mickey, zic doar că Minnie e o jigodie >.<

    RăspundețiȘtergere
  8. Of, scumpa meaa. Doar câteva luni şi o să pleci în Cluj, unde stau cei la care ţii şi o să scapi naiba de jigodia aia >.< Pfuuu, numai dacă aş vedea-o. Căţea. Să te facă să suferi atât de mult. Pe bune, nici nu o cunosc şi m-ai făcut să o urăsc din ficaţi.
    Şi eu îl pup pe Mickey :)) Ow, sweet boy.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Irinuş: thank, iubito! :*:* nici nu ştii câtă dreptate ai!! îmi sunteţi nişte pritene geniale deşi ne despart atâţia km!! :*:* mersi!! :*:*

    @Vero: that's the way!! :)):*:*

    @Rose: aşa e, scumpo!! :o3 thanks!! :*:* that's the way! :)) they see me rollin' they hatin' :)) yup, sweet boy :o3 :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Haha, That's my girl! <3
    Cum poa' sa fie cineva asa? Sa te faca sa te simti in halu' asta..
    Mickey in schimb pare asa de odododo :o3
    Stai strong, ca n-are rost sa te obosesti cu oameni de-astia. Nu merita.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei! Stiu ca nu sunt in stare sa dau sfaturi asa ca zic doar:
    Nu merita sa te consumi atat pentru ea si pentru fite de genu` ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Patri: thanks, scumpo!! :* sicer, nu ştiu :) şi da, Mickey este destul de odoodo :)) :*

    @Allexa: mersi! înseamnă enorm! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Well, nu ştiu ce să spun. Faza asta mi s-a părut cam... off, să spun răspicat. Se vede de la o poştă că făcea nu ştiu ce tâmpenie şi n-avea timp de tine. Asta e o prostie. Aşa s-a întâmplat şi cu prietena mea cea ai bună. Ceva de genul. M-a lăsat pentru o tută (scuze de limbaj, dar tută e!) şi mi s-a părut.. oribil. Eu întotdeauna am stat cu ea şi când a avut nevoie de ajutor sau de un sfat sau de o glumă sau de cine mai ştie ce, eu fusesem cea care i le-a dat. Indiferent că aveam sau nu timp. Indiferent că-mi tuna maică-mea-n cap că întârziasem 2 ore acasă. Eu am fost proasta care a ajutat-o în tot. Şi la şcoală, şi în particulat, până şi în viaţa socială. Şi era foarte ok tipa. Adică nu m-aş fi împrietenit cu una căreia eu stăteam şi îi făcea totul. Chestia asta venea din ambele părţi, nu zic, dar cam eu am fost de bază în relaţia asta. În fine. După doi ani jumate, tipa se pare că s-a plictisit şi s-a împrietenit cu una care noaptea visează-n somn chitare electrice. :| Vreau să spun, e urât.. aşa, după un timp bun în care ambele au bârfit împreună, au râs împreună, au plâns împreună, una din ele să uite momentele astea şi s-alerge la alta.
    Cum a zis şi Allexa, nu trebuie să te consumi. Nu e sănătos. Iniţial şi eu începusem să mă simt trădată şi alte o mie de chestii, dar apoi m-am reorientat spre o altă prietenie. În fine, n-am mai ajuns de atunci să am o cmbp. Nici nu merită să fii prieten cu cineva care nu e în totalitate pe aceeaşi lungime de undă ca tine. Şi totuşi, o prietenă mai apropiată am, of corse. Dar nu e chiar ceea ce căutam eu. :-??

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alexandra C: you see?! :)) life's a b****. e aiurea ce ţi s-a întâmplat şi ţie :( pare rău :( şi mersi ptr tot ce ai spus! :) mă simt mai ok acuma, dar tot e aiurea sentimentu' :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥