21 ianuarie 2013

And you say what ?!



Cine mai urăşte zilele de luni mâna sus!! :))
Ok, gata. Azi nu vreau să mai fiu negativistă. 
*de parcă miercurea viitoare n-aş avea simulări şi nu ştiu nimic o.O*
Azi vreau să cred că totul va fi bine într-un final şi nu voi fi nevoită să recurg la tehnicile lui Violet de a se calma! :)) Anyway, azi mă apuc de învăţat, vă promit solemn! 
Oficial ale naibii posturi de muzică îmi dau melodii care îmi aduc aminte de iubibilii mei care's departe de mine o.O Urăsc să trăiesc aşa!!! :)) Deci trebuie neapărat să învăţ!!! TREBUIEEEE o.O

Ziua de azi a fost execrabilă -.- Urăsc ipocrizia, urăsc falsitatea, urăsc prostia, urăsc... doar urăsc şi atât. 
Stau şi mă gândesc: cum papucii mei am putut 2 săptămâni să fiu un om normal care zâmbea şi se distra, dar mai ales un om care nu înjura deloc, la cea de acum din ziua de azi care înjură la orice chichiţă pentru că nu mai suportă?! Doamne, şi cică eu sunt aia nebună o.O Când spuneam că anturaju are mare impact asupra ta se uita lumea strâmb la mine '-'

Whatever.. hai să trecem peste şi să încercăm să zâmbim!! Mai sunt câteva luni şi terminăm chinul ăsta!! 
Deci hai:


Şii ca să ne mai veselim puţin trebuie neapărat să vă arăt ceva!! 



E atât de ciudat şi twisted încât te face să zâmbeşti!! :)) Hell yea!!

Ne auzim mai pe seară!!
V-am pupicit!

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Iuuui scoala asta si Bacul:((.
    Eu iti urez muuuuuuulta bafta si putere de munca/invatat in cazul nostru Q.Q.
    Sper ca o sa putem zambi amandoua dupa ce se duce scoala..-.-'.
    Hugz and kisses.:3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Saky: ce ţi.e şi cu bac'u ăsta x_x îl urăsc :)) dar vreau să treacă mai repede!!! :o3 mersi la fel!! spor la învăţat!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii, stai chill, si la mine ziua a fost un fiasco. Avem o colega noua, o fitoasa si jumatate ca asa imi vine sa ma iau de cap. Plus ca oriunde mergeam acolo era si cuplu fericit: baiatul pe care il plac si cu... fu... iubita lui :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mamăăă, ce mișto e vidioclipuuuul :)) Mâââh, bac, urâââât -.-

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥