6 ianuarie 2013

Alta leapşa ^.^


Neaţa! ^.^ (da, Vero!! la ora asta!! :)):D)
 Ce mai faceţi? Cum e când mai avem o săptămână de vacanţă ? :o3
Ca să mai uităm zic să fac leapşa care am primit-o ieri de la Bia şi Sabry.

Reguli:
1. Gândeşte-te la maxim 5 întrebări de tipul 'Te-ai gândit vreodată..'
2. Notează cele 5 întrebări şi exprimă-ţi opinia despre ele în câteva rânduri (opţional).
3. Trimite leapşa la 5 persoane sau mai multe.
4. Persoanele care au primit leapşa trebuie să răspundă la întrebările tale iar apoi să creeze alte 5 întrebări.

So, leeeet's get it started in heeeeeereeeee!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Întrebările de la Bia:
1. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi ca supranaturalul să facă parte din viaţa ta? 
 Eh da! :)) Unde'ai fost toată viaţa mea?! Normal că m-am gândit!! În fiecare dimineaţă după ce visam că aveam superputeri! :)) *don't judge*
2. Te-ai gândit vreodată.... cum a apărut Dumnezeu? 
Yup. Şi ceva-i putred :)) *spoof*
3. Te-ai gândit vreodată.... care este adevăratul motiv pentru care au dispărut dinozaurii? 
Nu chiar. Doar aşa din când în când! :)) Nu foarte mult.
4. Te-ai gândit vreodată.... cum vei muri? 
Sigur :) Oscilez între bătrâneţe şi vreun accident! :))
5. Te-ai gândit vreodată.... să scrii o carte?
Nu chiar o carte. Ceva, ceva tot scriu :) Pe wattpad, uite aici:



'Cine spune că legendele nu sunt reale se înşeală! 
Destiny McMoon va afla acest lucru alături de prietenii ei. 
Misterele Irlandei i se vor arăta şi este de datoria ei să-şi accepte trecutul şi prezentul.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Întrebările de la Sabry:
1. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi să te întâlneşti cu iubitul tău din cărţi?
Ioi o.O Care din toţi ?! :)) Stark, Patch, Kenji, Balthazar etc etc :)) Ar fi tareee!!
2. Te-ai gândit vreodată.... dacă într-adevăr există fantome?
Nu chiar. Dar ar fi ciudat o.O Nimeni nu le vede, dar ele te văd. Peste tot. PESTE TOOOT!!
3. Te-ai gândit vreodată.... la un vis suprem, unul pentru care vrei să-ţi dedici toată viaţa? 
Ihm.. păi primul cuvânt care-mi vine în minte este 'familie' şi apoi 'drept' :)) 
4. Te-ai gândit vreodată....să te sinucizi?
Fiecare are vremuri negre, no?! 
5. Te-ai gândit vreodată.... că în fiecare secundă în care tu inspiri, probabil cineva de pe Pământ a murit?
E spooky gându' ăsta. De ce aş vrea să mă gândesc la aşa ceva? -.-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Înterbările mele:
1. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi să poţi vedea viitorul ? Ai face-o sau ai lăsa viaţa să-şi urmeze cursul?
2. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi să fie un singur anotimp? Care ai vrea să fie?
3. Te-ai gândit vreodată.... că ai putea să pleci din ţară şi să nu mai revii?
4. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi dacă ai cunoaşte toţi bloggeri cu care eşti prieten?
5. Te-ai gândit vreodată.... ce-ar fi dacă mâine ai muri?

Leapşa merge mai departe la:
1.  Rose
2. Anna
3. Irinuş
4. Vero
5. Criss şi Dee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cam atât. V-am pupicit şi ne auzim şi mâine!! 


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Leapsa pentru Rinaaa <3 Ok, o sa ma apuc sa o faaac :* mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu!? :o3 În fine.. Drăguţe răspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Riri: aşa să faci!! :)):*:*

    @Anca: pare rău :o3 mi-a scăpat să te scriu şi pe tine :o3 ştii că te iubesc, no?! :o3 :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Waaa, bună dimineața și ție :))
    Mă da' voi ați luat-o pe arătură cu atâtea lepșe? :)) Parcă a dat cineva iama-n voi, tocmai azi când n-am chef nici să văd întrebările din leapșă :))

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am mai postat de o căruţă de timp, what dafaqu is wrong with me x.x Mersi frumos pentru leapşă, ştii că-mi plac mult de tot ♥
    Te-am pupat :o3 :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥