26 ianuarie 2013

300



Heyo! 
Ce mai faceţi voi? Cum o mai duceţi ?
E tare bine în weekend :o3

Pentru postarea cu numărul 300 m-am gândit să fac ceva simplu şi frumos.
Sincer, aşa ca o paranteză, nu-mi vine să cred că am ajuns la aşa un număr, în aproape un an o.O
E ceva ca eu să mă ţin de aşa un hobby o.O mă uimesc pe mine pe zi ce trece!

Gata, trecând peste astea, zic să vă arăt

'Primele 100 de cuvinte' din cele două cărţi, total diferite, pe care le citesc!


De veghe în lanul de secară de J.D.Salinger

1

Şi dacă vreţi cu adevărat să aflaţi ce şi cum, presupun c-o să vreţi să ştiţi din capul locului unde m-am născut, cam ce copilărie nasoală am avut, cît de ocupaţi erau ai mei până să mă facă, toate aiurelile gen David Copperfield, dar, ca s-o zic p-aia dreaptă, n-am niciun chef să intr-un chestii d-astea. Unu, că mă plictisesc, şi doi, că părinţii mei ar face două hemoragii de persoană dacă povestesc ceva ma intim despre ei. Sînt sensibili la aşa ceva, mai ales tata. Cumsecade cît cuprinde şi alea-alea, nu zic nu, dar şi sensibiloşi ca naiba.





 Jurnalele Vampirilor - Vânătorii: Fantoma de L.J.Smith

1

Elena Gilbert păşi pe o porţiune netedă de iarbă, firele elastice lăsându-se sub tălpile ei. Pâlcuri de trandafiri stacojii şi nemţişori violet ieşeau din pământ, iar deasupra capului Elenei atârna o cupolă uriaşă, pe care sclipeau felinare strălucitoare. Pe terasa din faţa ei se arcuiau două fântâni albe de marmură, care aruncau în aer jeturi de apă. Totul era frumos, elegant şi cumva familiar.
Ăsta e palatul lui Bloddeuwed, spuse o voce în capul ei. Dar ultima oară când se aflase aici, peluza fusese plină de invitaţi veseli care dansau. Acum dispăruseră cu toţii, deşi rămăseseră urme ale prezenţei lor..


Yup, o carte absolut clasică pe care o citesc exclusiv la şcoală în pauze sau orele libere (sunt pe la jumătate) şi o carte modernă cu vampiri de care sunt iremediabil îndrăgostită.
Ambele cărţi mă fascinează în modul lor. Presupun că la vremea aceea să scrii aşa cum o făcea J.D.Salinger era o premieră pentru că are un stil atât de liber şi frumos, în felul său degajat. Îmi place, deşi e clasică şi total realistă.
Iar Jurnalele Vampirilor sunt cea de-a doua serie cu vampiri cu care am luat contact în al doilea Crăciun fantasy, acum vreo 3 ani *dacă nu mă înşel*. Mi-au ajuns instant la suflet, deşi personajul principal feminin îmi este uşor antipatic, dar cei doi superbi vampiri pe care îi ador şi cu dulcicul de Matt mi-au ocupat tot sufletul. Stefan şi Damon sunt sarea şi piperul volumelor, dar acum.. Mda :) Nu dau spoilere *da, Vero!! nu dau!!*. Oricum cine a luat contact cu volumul şapte al seriei mă înţelege perfect, iar cine nu, ei bine, puneţi mâna pe ele fraţilor, că merită! :o3

Dar gata cu vorbăria!! :o3
Îmi joacă literele în faţa ochilor o.O Ciudat.. Aşa că vă pupicesc şi vă las cu o melodie drăguţă!



XoXo,
Adry ♥


11 comentarii:

  1. Hihi,felicitări!:D
    Eu mai am până la 100 ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. De veghe in lanul de secara a fost o carte interesanta, dar nu extraordinara, dupa parerea mea. Sper sa iti placa! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bia I: las că te faci şi tu mare! :*

    @Viorel: mersi :)

    @Ale Criss: mie îmi place ♥ e aşa liniştitoare :))

    @Anemona: eh, nu-i cine ştie ce, dar apreciez părerea ♥ mersi, chiar mă bucur! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Awww, poate te mai trezești și tu, gălușcă beată, să îți verifici mailul. Ți-am răspuns de dimineață, Adrianooo :)) Știi, chiar începe să-mi placă mândro :))

    RăspundețiȘtergere
  5. 300. Ce număr frumos și.. și.. rotund :D La cât mai multe posturi ^-^
    De veghe în lanul de secară vreau neapărat s-o citesc. În plus, m-a mai ațâțat și diriga cu o temă că ne-a pus să facem o compunere descriptivă cu titlul ăsta. Când i-am zis "Doamna, e o carte cu titlul ăsta!", ea a zâmbit. Și zâmbește o dată la 500 de ani. Așa că TREBUIE să fac rost de cartea asta *-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru numarul 300! La cat mai multe postari la fel de interesante, cu care ne tii in priza!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alexandra C: hehe, chiar trebuie!! :)) :*:* mersiii :o3

    @Inchiriere dance floor: wow o.O mulţumesc!!! :*:* mă simt aşa bine că ai părerea asta!! :o3 :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări pentru cele 200 de postări minunate! Eu sunt abia la 70 de postrări. O iau mai ușurel. :)) Și eu îi ador pur și simplu pe Damon și Stefan. Chiar că sunt sarea și piperul cărții. :x
    Și, ca să celebrezi mai bine a 300-a postare uite aici un premiuț de la mine:
    http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2013/01/premii-mici-pentru-bloguri-mari-2.html
    Nu e cine-știe-ce premiu, dar sper să te bucure. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Clara: mersiiii :*:*:* doamne, drăguţă eşti!!! :*:*:* mersi mult de tot :*:* yup, Damooooon şi Stefan chiar îs sarea şi piperu!! :)) :*:*:* ba e un mare premiu :-w

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥