30 decembrie 2012

What the... ?!



Ce poţi să faci în momentul în care inima-ţi dictează un lucru, dar conştiinţa opusul ?!
Ce mai e de făcut când ştii prea bine că acel lucru pe care ţi-l doreşti ar strica un lucru frumos ?!
Ce vei face în momentul în care vei descoperi că singurătatea este cea mai bună prietenă a ta ?!



Ce-ai fi făcut dacă ai fi ştiut că într-o zi vei ajunge în acest punct ?! Te-ai fi purtat altfel ?!
Cum zicea o fiinţă foarte dragă mie 'Viaţa îţi rezervă şi surprize!'.. O da! No asta da surpriză !!:)) Şi de ce îi place Lui să se joace cu noi, fiinţele mici ?! De ce după ce te rogi nopţi la rând să-ţi dea un motiv să respiri când ţi-l dă îţi vine să-i iei câmpii ?! :)) Doamne, Doamne (că de El vorbeam) ce-ţi mai place să faci mişto de lume!! :)) Zău, mi-ai copt-o! :))

Şi pentru că în capul meu sunt numai gânduri dintr-acestea amestecate cu multe alte versuri de melodii vă las o fază maximă  din Step Up Revolution. V-am pupat! Ne auzim luni pentru rezoluţiile anului 2012 şi dorinţele pentru 2013!


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Oare ce înseamnă defapt această postare ?:> ufd... 2013?! Vreau doar să fie bun cu mine... Nu mai vreau un an aşa tâmpit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm,să înţeleg că îţi place de cineva...dar nu poţi fi cu el deoarece îţi este prieten şi nu vrei să strici ce aveţi ?:))
    Scuză-mă că mă bag ca musca-n lapte . :D
    Foarte tare faza din Step Up :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai sunt doar trei zile, okay? Rezistă <3

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: eh :)) bâzdâci :)) 2013 pare nasol :))

    @Bia I: step up chiar e tare:)) şi sunt doar nişte gânduri alandala :))

    @Rose: yea :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥