9 decembrie 2012

Umpf..



Hei! Azi mă simt stoarsă de energie şi chef.. Azi am promis că vin cu recenzia la Easy, dar, belive me!, e atât de greu să-mi aleg cuvintele!! E o carte atât de frumoasă şi genială şi-mi doresc atât de tare să vă fac şi pe voi să o citiţi încât tot ce scriu mi se pare sec. Aşa că mai amân puţin recenzia până o să iasă ceva demn de citit! :o3 

Azi am fost la vot, şi, ei bine, este amuzant! :)) Adică tre' să te uiţi de enşpe mii de ori ca să fii sigur că vrei să pui ştampila acolo, apoi să te asiguri de alte enşpe mii de ori că ai băgat votul unde trebuia! :)) Eu una aşa am făcut şi, zău că numai puteam de entuziasm!! Mi se pare atât de important faptul că de acum în colo am şi eu un cuvânt de spus pentru viitorul meu! Aşa că YAY pentru vot! :))

Sunt nebună, nu mă băgaţi în seamă!! 
Vroiam să vă aduc aminte de faptul că mai sunt cam 6 zile până spun STOP concursului! Dacă vreţi detalii daţi click aici. Nu uitaţi că puteţi să faceţi intrări în plus lăsând zilnic un comentariu la câte o recenzie. 
Şi că veni vorba de concursuri, pe blogul Aripi de hârtie găsiţi un concurs de Crăciun foarte drăguţ!

Cam atâta pentru ziua de azi. Mă retrag în 'plină glorie' să mă uit la un film de Crăciun pe Diva şi să-mi termin variantele de BAC la română. V-am pupat şi vă urez o seară plăcută!

XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. M-am inscris la ambele concursuri <3 Abia astept sa vad cine va castiga :>
    Uh, eu mai am ceva pana sa pot merge la vot 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: hmm.. May the odds be ever in your favour! :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff,sunt invidioasă pe tine!Eu mai am câţiva ani şi voi putea merge la vot.Dar sigur,la următoarele alegeri voi fi şi eu prezentă!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Te invit cu mare drag să participi la Winter Days Challenge! Dacă vrei să participi la leapșă intră aici: http://pierdutaintrelumi-byclara.blogspot.ro/2012/12/winter-days-challenge.html
    Distracție plăcută! :)

    Eu mai am destul pana sa merg la vot! Te invidiez! Mai am ataaat de asteptat pana atunci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Numele blogului tau ma duce cu gandul la piesa aia veche:,,noi doi si o umbrela...".

    P.S:PIESA MEA PREFERATA.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥