6 decembrie 2012

Şi zic: Să fie Zăpadă!



Zăpadă... zăpadă.. ZĂPADĂ!!!

Fraţilor, recunoaşteţi! Când spuneţi 'zăpadă' vă gândiţi la o mie şi unu de lucruri legate de iarnă: fulgi gigantici, căciuli pufoase, oameni de zăpadă, mănuşi ude, bulgăreli, îngeri în zăpadă, cicolată caldă şi o carte bună! Ştiţi cum e, prin silogism de la 'zăpadă' ajungi la căldura căminului, pături pufoase şi cărţi numai bune de savurat!


Mereu am vrut să văd o zăpadă ca în poveşti. Şi când spun poveşti, mă gândesc la Anastasia şi la melodia 'Once upon a December'! E atât de christmassy încât nu ai cum să nu! Un covor de nea atât de întins. Mii şi mii de fulgişori să-mi danseze în faţa ochilor şi, din când în când, să mi se aşeze pe năsuc! :o3 
Dar să nu divagăm! Spuneam că mi-am dorit dintotdeauna să văd un munte întreg de zăpadă unde să am curajul să mă tăvălesc literalmente în el. Să pot şi eu să fac îngeraşi în zăpadă şi să mă arunc cât mă ţine sufletul în grămezi de nea!! Mereu mi-am dorit asta! Sper să pot face aşa ceva cândva. 
Trebuie neapărt să mă bat cu bulgări făcuţi din nea proaspătă, altfel nu-i iarnă! Altfel nu simt că-i zăpadă adevărată în joc! 


De abia aştept să văd prima zăpadă din anul acesta! Mereu, prima zăpadă e cea mai plină de amintiri. Vreau să spun că am nenumărate flashback-uri de când eram mică şi mă trăgeau ai mei cu sania prin mormanu' de zăpadă. Ştiu sigur, că mai anii trecuţi, era în Bucureşti o grămadă de zăpadă! Ştiu siiiiigur de tot că am căzut fix în popou în zăpada rece şi frate-miu era să sară pe mine, mai mai să mă storcească!! :)) Am văzut moartea cu ochii şi se pare că vine cu zăpadă!! :)) 


Sunt de părere că nu există Crăciun în istoria vieţii mele în care să nu fi avut zăpadă!! Aşa că nu am de gând să încep anul acesta!! Deci: HAI ODATĂ ZĂPADĂ!! Viiiinooooo!! :o3



Articol publicat în cadrul primei etape din 'Postările de iarnă'! 
Mulţumesc! Şi fie ca zăpada să cadă din cer cât mai curând posibil!!

XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Hai cu zapadaa <3 Foarte dragut articolul si Once Upon a December e supuerbaa :x :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi la noi e zăpadă muultă!:):x

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: mersi scumpo!:*:* chiar că hai cu zăpada! :)):*

    @Raisa: la noi nu e deloc :c :o3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥