3 decembrie 2012

Show time!



'cause this is Show Time, yea yea yea!
Hey, lume, lume!
Ce mai faceţi?

Eu nu am habar de ce, dar am o poftă ciudată de postat!! 
*e de mirare că am atât de multe teme pentru mâine???*
Astăzi am dat ultima teză, dar hopul cel mare îl trec abia pe 12 decembrie când termin final de tot pentru semestrul ăsta cu atestatul!! Yay!!



Revenind, astăzi am zis că fac un Show Time, dacă tot a venit pachetul de la libris şi am mai primit zilele trecute vreo 2 prin poştă şi de la Gaudeamus a mai luat mami ceva.
Am avut o lene cronică pe la ora 4 şi nu am făcut decât o poză :D


În oridinea apariţiei în bibliotecă avem:
- De veghe în lanul de secară de J.D.Salinger
- Bone Dressing de Michelle I Brooks (spre recenzie)
- Easy de Tammara Webber  (spre recenzie)
- Avem un zoo de Benjamin Mee
- Ţi-am plătit-o de Jane Fallon (mersi, Anna, de hint!!)
- La cumpărături cu bebe de Sophie Kinsella (mersi, Rose, de lăudatul lu' tanti Kinsella!!)
- Maigret şi cadavrul fără cap de Georges Simenon

Şi cam atâta!! O să am ceva de citit până la anu'. Să vedem ce primesc şi de la Moşu' şi cred că pentru câteva luni m-am 'încălţat'! :))
În ianuarie am simulările şi deja îmi pocneşte capu' când mă gândesc...

Eh, lăsând dramele la o parte, mai e mult până atunci!! *da' de unde!!*
Vă las, pentru că mă strigă maldărul de teme :o3 *HELP!!*



XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Daa, o sa-ti placa 'Ma dau in vant dupa cumparaturi' :> A citit-o si mama si i-a placut. Incearca si Supermenajera :*
    Eu deja ma simt ca in vacanta :D
    Te puup :* :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. UUUUU câte cărţi!
    Superb noul aspect al blogului!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat imi place ce-ai facut cu aspectul bloguletului <33

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥