11 decembrie 2012

Shooort stop :o3

Cam aşa fac eu când mai am şcoală!! :))


Hei, lume bună!
Ce mai faceţi?
Nu-i aşa că mai supravieţuim încă o săptămână şi după ţipăm la unison 
VACANŢĂĂĂĂ?! :)) Nu mă întrebaţi!! Deci nu mai suport :o3 
Vreau vacanţă, vreau să stau acasă, vreau  să pot dormi până când mă satur şi ,mai ales,
vreau să pot să stau şi eu să citesc ca omu' botezat!! :o3

Ihm, că tot e 11 decembrie, zic să vă mai aduc aminte de Concursul de Xmas (detalii aici şi aici  ).
Mai am de aşteptat ceva compuneri sau whatever -cerinţele obligatorii-!!
Ştiu că nu prea v-aţi omorât cu făcutul de intrări în plus! :)) Fraţilor, astea vă cam cresc şansele pentru că momentan toţi aveţi cam acelaşi număr de intrări!! 
Tehnic voi faceţi ce vreţi, eu doar vreau să câştige lumea!! :))

Nu prea ştiu ce să vă mai spun, sincer sunt cu nervii întinşi pe sârmă că mâine am atestatu' la mate (yea', yea' no one cares!! :))-) şi nah, vreua să fie totul ok. Sper să fie. 
Până atunci zic că o să las vorbă să mai postăm ceva diseară (când eu o să decupez, lipesc, colorez etc) ca să nu mă strângeţi de gât foarte curând!! :o3

Promit că o să-mi revin şi o să fie blogul cum era cândva!! :o3
Ne auzim mai pe seară!!


XoXo,
Adry ♥

Un comentariu:

  1. Şi eu abia aştept vacanţa.Deja mă simt ca în vacanţă,nu ştiu de ce tot timpul ultimele săptămâni par atââââââât de lungi!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥