17 decembrie 2012

Sfârşitul lumii, vai, dragă.

Heeei, copilaşi >:D< Rose la tastatură. Târziu, ca de obicei.
Ce facem în ultima săptămână de şcoală? Ne facem planuri pentru Sfârşitul lumii, oh da :))
Adică, nu cred în chestia asta. Doar că e amuzant să-ţi faci planuri şi liste de lucruri pe care nu te-ai gândi să le faci vreodată. Chiar îmi place asta. Era un citat (nu mai ştiu din ce carte, dar l-am văzut pe blogul Annei şi de atunci mi-a rămas gravat în minte) care spunea că, dacă într-adevăr ar veni Sfârşitul Lumii, atunci străzile ar fi pline de oameni care-ar alerga către persoanele pe care le iubesc, gata să-şi exteriorizeze sentimentele. Nu că-i odododo? <3
 Aşa că eu am început azi jucând jocuri pe telefon în timpul orei de sport, malefica de Rose :)) V-aţi dat seama că fac totul cu paşi mici :o3 Okay, făcându-mi o listă cu lucrurile pe care aş vrea să le fac până pe 21.12.2012... Uh, e greu.
Păi, în primul rând, aş îmbrăţişa pe toată lumea. Orice străin. Mereu mi-am dorit să fac asta. Rose are nevoie de iubireee <3 Şi apoi... sincer, nu ştiu. Nu e ca şi cum aş avea o măreaţă iubire nemărturisită sau aşa ceva. Dar lista voastră? Cum ar arăta ea? :>

Ştiu, am fost mult mai scurtă ca de obicei :3 Vă las cu o melodie în spiritul sărbătorilor şi ne mai vedem <3

3 comentarii:

  1. Lista mea ar arăta cam așa:
    1. Dă-i un pumn profei de sport. >:)
    2. Spune-i pretenei tale adevărul despre tine. :)
    3. Cumpără cu căţel indiferent de ce zice tata. :o3
    4. Să-l pocnesc pe un băiat de la mine din clasă. :D Visul meu din clasa I.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lista mea e următoarea:
    1.Sună toate persoanele din agenda telefonică şi spune-le SINCER ce crezi despre ele(fă-ţi duşmani pe ultima sută..muhahahah)
    2.Cumpără tot marţipanul din supermarketuri şi..mănâncă-l!
    3.Sărtuă-l(chiar şi forţat) pe tipu' ăla după care ai tânjit atâta vreme..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lista mea pentru sfârşitul lumii este să dorm cât de mult pot. Atât îmi doresc. Oare e posibil? :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥