7 decembrie 2012

Ododo, cadouri!

Heeei, dragilor <3 Sunt Rose. Da, poate mă ştiţi deja de pe blogul meu. 
În perioada asta, Adry m-a rugat să-i ţin un pic locul, şi-am fost foarte bucuroasă <3 Sper să fac o treabă bună :o3

Şi cum fac de obicei, tastez despre ce am eu în cap în momentul ăsta. Să vorbim despre cadouri ^_^
Okaay, azi e vineri, ziua care de obicei îmi displace cel mai mult din cauza materiilor. E civica - nu-nţeleg de ce-mi trebuie să ştiu toate chestiile ălea-, geometrie -nu suntem prietene, pur şi simplu-, opţionalul de matematică -n-am vrut mate deloc, acel opţional e o minciună, huuu!-, engleză, fizică şi dirigenţia, cu care ziua se încheie.
Am tras bileţele... ştiţi chestia cu Secret Santa? Fiecare nimereşte câte o persoană căreia trebuie să-i cumpere un cadou. Chestia drăguţă e că nimeni nu ştie de la cine va primi cadoul. E o surpriză frumoasă. Păcat că nimeresc întotdeauna băieţi şi nu ştiu niciodată ce să le cumpăr. Adică, ce vor băieţii? Era mai uşor atunci când le luai o maşinuţă sau un bakugan şi tăceau din gură.
Şiii anul ăsta am reuşit să fentez cumva tragerea la sorţi şi să-i iau un cadou colegei mele de bancă şi invers. Plănuisem asta cu luni în urmă :)) Aşa c-am trecut prin centru, unde sunt şi decoraţiunile ălea adorabile şi am intrat la Charisma şi Diverta unde erau o grămadă de chestii drăguţe de Crăciun. Dar pentru că genetica nu-mi permite să reacţionez ca un om normal şi să cumpăr ceva, am rămas cu ochii holbaţi, uitându-mă în gol. Voiam să-i iau o cutiuţă de bijuterii de care mă îndrăgostisem ieri, dar azi tot ce-mi plănuisem a căzut. Geez, e aşa greu să alegi cadouri, chiar şi celei mai bune prietene.
Şi să încerci să nu dai o avere pe el.
Aşa că, întrebarea vieţii e:

Voi ce cadouri le cumpăraţi celor dragi de Crăciun? :)

Mă gândeam la căni, cărticele din ălea cu citate care sunt mici cât camera mea web, sau o eşarfă, o carte, nişte ornamente de brad... asrfjkh, sunt aşa multe chestii în magazine şi eu chiar nu ştiu ce să aleg.
Dar ce ne facem cu membrii familiei? Adică am o grămadă de alternative pentru colega mea, dar ce Trompi i-aş putea cumpăra mamei? O felicitare? (nu că n-are deja sute în sertar, tot de la mine) O eşarfă? Pfui, nu poartă din astea. Deci haine nu, accesorii nu... dar cu tata, cu el ce mă fac? :))
Păi, îi mulţumesc ălui dă Sus că măcar ei ştiu ce să-mi cumpere mie :))
Abia aştept răspunsurile voastre <3

5 comentarii:

  1. Eu nu cumpăr nimiiiiiicc.Îmi place să primesc.Okay,okay,am să-i cumpăr căţeluşei mele,Sheila şiii prietenelor mele ceva cadouri drăguţe.Rose,faci o treabă minunată,everywhere you go!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eşti o dulce, Raii :* :* Şi eu presimt că până la urmă tot o să primesc chestii şi n-o să cumpăr nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce faine aici la tine! :)
    EU le voi scrie câteva cuvinte și voi face ceva handmade! :)
    Faci o treabă bună pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cadouri! X_X E oribil de greu să alegi ceva potrivit. Adicăă.. ce ai putea sa le iei si sa nu aiba deja?!? Probabil niște chestii hand-made sunt cele mai bune.. :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. OMFG. În primul rând și eu urăsc vinerea tot din cauza materiilor. :| (mai mult din cauza fizicii, a celor două ore de mate - geometrie și opțional, tâmpenia de chimie - tot 2 ore !!! și religie. :3)
    Așșa. Apoi, și noi am făcut chestia cu ”scrie-numele-tău-pe-o-hârtie-pe-care-o-pui-într-o-pălărie,-extrage-apoi-o-hârtie-de-acolo-când-îți-vine-rândul-și-cumpără-i-ceva-persoanei-din-bilet”.
    Și mi-a picat un băiat. :|
    Eh, curiozitatea a făcut din noi să ne-ntrebăm unul pe altul numele cui ne-a picat și, din simplă curiozitate, l-amîntrebat și pe tipul care mi-a picat mie. CULMEA! I-am picat eu. XD
    Chiar mă gândeam ”oare ce-ar fi dacă eu i-aș fi picat lui și el mie?” În fine... Băieții ce naiba vor de Crăciun? O.O
    În pofida faptului că ador să primesc cadouri, de cumpărat n-am nici cea mai mică idee ce să iau.
    Ok, aberez, cred c-am umplut cel puțin 10 rânduri de descriere tâmpită. XD Voiam să zic doar că ești o bloggeriță super. ^_^ I just love your posts.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥