4 decembrie 2012

No, no, no, no!!




Hei, my lovelies!
Ce mai faceţi?

Uh, ce-mi miroase a sărbători şi vacanţă!!!
Abia aştept, abia aşteeeeept!!
Acuma am realizat că am uitat să spun



şi




Trecând peste..
Azi am avut o zi ciudat de ciudată! :))
Au venit tezele la română *magic!* şi.. *tobele* am luat 9!! Yay! 
Ok, dar... pentru că am luat nota asta m-a trimis la olimpiadă! :)) Tare nu? :))
În timpu' orei eram ceva gen:
Nunununununu!!
De ce? De ce? De ce? De ce? De ce?
Tutututututututut!!! *tu, creier! tu, soartă! TU!!*
Exact ca faza din Hannah Montana cu Jackson! :))

Uhm, am aflat că până la urmă dăm bac-ul la geografie *O, hale Mary!!*
Şi, de bine ce dau bac-ul la geogra am dat test şi, din câte am văzut eu, am cam 5 greşeli epic de stupide şi o să am o notă frumuşică lângă nouălele din catalog.. Umpf.

Hai, gata cu şcoala!! Ce ziceţi, vă place noul aspect de Crăciun ?? :o3
Pinguiiiiiiniiiiiiii o.O ador pinguinii!
A da, şi nu uitaţi să-mi trimiteţi pe mail-ul blogului cerinţele obligatorii pentru Xmas Giveaway şi nu uitaţi că puteţi face intrări în plus lăsând comm la recenzii şi ducând vestea mai departe!!

Mâine ţineţi-mi pumnişorii pentru lecţia la mate. Nu pot spune că abia aştept să predau, dar nici nu am cum să evit asta! :)) Aşa că 



V-am pupat şi v-am lăsat! Ne auzim mâine!



XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Şi nouă ne-au venit azi tezele la română :) Zeceeeeee <3 Trebuia să mă laud şi eu undeva :))
    Ce drăguţă îi poza cu Jocurile foamei :X
    Te-am pupaaat :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nouă încă nu ne-au venit tezele la română..dar cred că am buctat-o rău la..gramatică.Anyway,abia am aşteptat iarna,şi vacanţa mai are puuuţiiinn şi ajunge!YuuupiiI!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥