11 decembrie 2012

Me & Normal People

Hello, dears :*
Rose sunt :3 Vreau să postez azi un joculeţ pe care l-am văzut pe mai multe bloguri şi pe care-mi propusesem să-l fac cam... de când a început şcoala :)) Dar n-am avut ocazia. Fie am uitat, fie m-am luat cu altceva.
Ştiu, teribil de trist :o3 
Aşa căă, o fac azi! >:) E vorba de chestiile pe care le fac "persoanele normale" şi replicile, gesturile total diferite care vin de la mine. Începem :>
Persoanele obişnuite: Îmi place lănţişorul tău.
Eu: Odododoo, vreau şi eu urâţenie din aiaa =p~


Persoanele normale: Cum te cheamă?
Eu: Te uiţi la American Horror Story?


Eşti urâtă, fă.
Persoanele Normale: Urât eşti tu.
Eu: Sunt cea mai sexy persoană în viaţă, piei, cioarăăăă ^^


Persoanele normale cântă sub duş.
Eu interpretez scene din American Horror Story. E un loc bun, btw.


Persoanele normale se tăvălesc în zăpadă.
Fine, şi eu mă tăvălesc în zăpadă. Ca un pinguin ^.^


Profa de fizică: Se numesc ,,raze divergente"
Persoanele normale şi-ar nota asta.
Eu încadrez divergente într-o inimioară şi scriu pe lângă For+Tris=<3, Veronica, you killed me, siglele facţiunilor şi chestii din astea.


Profa de română: la sfârşitul semestrului să aveţi citite 3 cărţi:
Colegii: O.o aşa multe?
Eu: Uh, okay. Am citit deja cinci.


Cum îşi verifică persoanele normale pixul: -
Cum îmi verific eu pixul: *umplu toată pagina de mâzgăleli*


Care e animalul tău favorit?
Persoanele normale: câine/pisică/focă/pinguit


Persoanele normale: Ce melodie frumoasă.
Eu: melodia asta mă face să mă învârt şi mă răsucesc şi să nu mai fac nimic şi să o ascult în obsesie şi agdgdf e atât de tare încât îmi vine să o îmbrăţişez şi s-o giugiulesc până nu mai respiră.


Fetele normale: Băiatul ăsta e drăguţ.
Eu: Oh Doamne, parcă ar fi Jaaaaace :o3


~~*~~*~~*~~
Well, cam la astea mă pot gândi acum.
Noapte bună, copilaşi :* :*

P.S.
Ninge şi la mine, daaaaaaa!

5 comentarii:

  1. Oh, Doamne, cat am ras la aia cu DIVERGENT pentru ca eu am incercuit asta la un test la fizica si era corect. ALWAYS. TRUST. DIVERGENT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dua! Si eu sunt la fel. Stii faza aia NORMAL PEOPLE SCARE ME. In final ninge si la mine! Mersi doamne!

    RăspundețiȘtergere
  3. Roseeeee:)) Juur că eşti ,,abashakjhdkasjasdkj" uimitoaree!Am râst cu lacrimi la postul ăsta,mai ales la chestia cu ,,divergent".Upss..păcat că nu se cheamă ,,raze patchiene":(

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S:Doamne,cât de bine ai nimerit imaginea aia!Mi se potriveşte de minune.Ahh,da,era să uit:Im not fat!I'm puffy:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ale Criss, pe bune? Ce tare :))

    Anca, daaa <33

    Raisa, mă flateezi :o3 Cine ştie, până termini şcoala poate dai şi peste aşa ceva :)) Şi eşti slabă, scumpoo :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥