15 decembrie 2012

Leapşaaaa!



Howdy, y'all!!
Whatch'a doing?
Mwai, pe cât de nasol mă simţeam aseară pe atât de veselă sunt acuma! :))
Ascult cântece de Crăciun şi mă simt hoaţă! :))
Aşa că am furat o leapşa drăguţă de la Anca de pe blog!
Let it snow.. awh, pardon, să-i dăm drumu'! 

1. Sunt... o fată cu multe dorinţe!
2. Aş vrea... să mi se îndeplinească prima dorinţă cu adevărat importantă!
3. Păstrez.. plicurile pe care le primesc! (YAY!)
4. Mi-aş dori.. să-mi găsesc fericirea anul viitor!
5. Nu îmi place.. când aud comentarii prin spatele meu! :))
6. Mă tem.. să nu reuşesc să ajung unde vreau! :o3
7. Nu pot să înţeleg.. de ce unii nu-şi văd de viaţa lor şi apoi să comenteze! :-??
8. Aud.. Winter Wonderland de Dean Martin. (YAY!)
9. Îmi pare rău.. că nu am avut tupeul să fac ce trebuia când era nevoie. Poate azi nu eram chiar aşa! :))
10. Puţini oameni.. ştiu cum sunt eu cu adevărat. Şi voi vă număraţi printre ei.
11. Îmi place.. să fac artisticăreli gândindu-mă cum mi-ar plăcea mie să fie acel ceva. (care a înţeles, mâna sus! -:))-)
12. Nu sunt.. atât de curajoasă pe cât aş vrea.
13. Cânt.. de nebună prin casă deşi nu sunt atât de talentată! :))
14. Joc teatru.. când vorbesc cu persoane pe care nu le suport, dar trebuie să fiu drăguţă din varii motive.
15. Niciodată.. nu o să uit de unde am plecat!
16. Văd.. cum lumea se duce de râpă. Zău, unde-s cei 7 ani d'acasă?! 
17. Rar.. am stări iubibile! :)) Colegele se sperie când brusc intru în smooch mood! :))
18. Plâng.. în momentul în care nu îmi ies lucrurile cum vreau. Ambiţia şi oftica asta! :))
19. Am nevoie.. de cineva care să-mi arate că şi eu merit iubire. :)  
20. Ar trebui.. să fiu mai optimistă!

Yup, cam atâta a fost şi cu ea. 
Tuuuu, da tu! Tu care citeşti! Trebuie neapărat să faci leapşa aceasta!! 
Dacă n-ai blog lasă răspunsurile în secţiunea de comentarii!

Şi nu uitaţi!! În câteva ore (5) se termină Xmas Giveaway!!
Nu uitaţi să-mi trimiteţi cerinţele obligatorii!
Mâine anunţ câştigătorii şi luni pun la poştă plicurile!!


XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Uh! :x :x :X Ce adorabilicioase sunt raspunsurile! Like! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se confisca!...Leapsa,zic:)) Abia astept sa o faaac:X

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥